- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Monitor hiba topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VS461
tag
Mondeoban használom, szempont volt a Sync 3 a felszereltségi listán, hogy végre ne kelljen mindenféle, műszerfalra aggatott telefontartóval szerencsétlenkedni.
CarPlay és Siri nem rossz, de pl. a Home felületen a Maps nem jelenít semmit meg, csak a saját nevét. A saját navigáció ott is fut, és kiadja a navigációs utasításokat. Remélhetőleg ezt javítani fogják.
A gyári navi nem rossz, elhozott Spanyolországig, csak néhány POI-t nem ismer, itt címet kellett megadni (pedig egy HotelF1 biztos, hogy évek óta ott van). Nem szerencsés, hogy nem mutatja, hanyadik kijáratnál kell a körforgót elhagyni; le kell nézni a képre ahelyett, hogy csak számolnám a kijáratokat. Alaprajzról nem mindig jön le, hogy most akkor mi van.
Amúgy felismeri a sokgigás pendrájvot, mellette a másik USB-ben a telefont, szóval, tudja, amit elvártam tőle. Még egy Google Maps és/vagy egy Waze kellene a CarPlay alá...
A kijelzőt viszont nem tudom hardveresen kikapcsolni, pedig nem mindig kellene, hogy menjen, és olyankor a beállítások között kell túrni. Minden egyes alkalommal.[ Szerkesztve ]
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
-
VS461
tag
Amúgy a legfájdalmasabb mégis csak a rendszer fényerősség-váltása. Van a nappali és az éjjeli profil, amit be lehet állítani. A kettő között automatikusan vált(hat). Ha késő délután bemegyek egy árnyas fasor mellé, akkor is. Hirtelen oda a fényerő. Aztán (és ez a nagyobbik baj), amikor kijövök az árnyékból, az éppen adaptálódó szemembe vágja a nappali fényerőt, újra. Városban, háztömbök között, alagutakból ki-be, aluljáróknál - és mindig nagyot üt az újrázott nappali fényerő.
Nem mellesleg rohadtul melegszik a képernyő felülete, mintha bizony petróleumlámpa adná a megvilágítást.
Olyan furcsa ez egy 21. századi gépjármű fedélzetén, amelynek a motorvezérlése másodpercenként tucatszor méri meg mondjuk, csak a bemenő levegő hőmérsékletét, hogy optimális feltételeket biztosítson az üzemanyag elégetéséhez. A “fokozatmentes” fényerő-váltást egy húszezres dzsunkafon kijelzője is abszolválni képes, ez meg itt szerencsétlenkedik.
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота