- Milyen SSD-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #14 üzenetére
Igen igen, de azért találj ki valami mesét a külsőben szélárnyékozó BMW-re is, láttam már párat, és hát olyan egyszerű eldönteni ránézésre, hogy pontosan mit miért csinál a másik és ítélkezni is felette, hiszen neked kell a prémium felsőbbrendűség. Full iki is, ha valaki nem akar padlógázzal közlekedni, mindenkit letolni az útról, full ciki a hatékonyság is, hiszen mit sem ér az agresszió mellett
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #24 üzenetére
Nyilván A teslahater bullshited is unalmas egy ideje, mégsem tudod befejezni.
-
#16820480
törölt tag
130-at miért ne tudna tartósan. Amúgy a belső sáv nem tartós közlekedésre lenne való, hanem amíg el akarsz menni a lassabbak mellett. Fékezni nagyon nem kell, mert a menetszél és regeneráció visszalassít simán, és még vissza is tölt valamennyit az akkuba.
Meg azért nem minden pályán folyamatos a kamionsor az egyik sávban szerencsére (tudom, amerre te jársz, ott lehet, és ezt részben te okozod ), szóval azért ez nem feltétlen hatalmas gond. Nyilván nem ideális, de azért nem is világvége, ha pályára kellene menni. -
#16820480
törölt tag
Ott meg sok helyen nem 2, hanem 3 sávos a pálya. Értem én hogy ez német autó és akkor egyből Németország az alapértelmezett terep, de azért nem csak ott árulják, és még csak azt sem lehet mondani, hogy a német autósok lennének többségben.
Ha megnézed, akkor a 130 is már viszonylag méltányos sebességhatár, csomó helyen ennél alacsonyabb. Például mondjuk kínában, ami szintén nagy piac a státusszimbólum autóknak, vagy akár USA-Kanada. És ezek sem éppen kis országok azért. -
#16820480
törölt tag
Szerintem érthető, hogy piaci újoncként olyan dologra gyúrtak, ami látványos. Minden korai teszt és vélemény attól szól, hogy kb bármit le tud gyorsulni, így könnyen bekerült a köztudatba. Ott vannak a LR modellek, elég jó távot tudnak menni értelmes vezetési stílussal, vagy ha nem kell sorra táv, akkor a SR modell olcsóbban és kisebb tömeggel.
Múltkor direkt megnéztem pár útvonalat, hogy mennyire lenne gáz kisebb akku, és simán elég lenne egy 38-39 kWh is nekem. Mondjuk egy Kona vagy Soul, vagy Ioniq. -
#16820480
törölt tag
Azt hiszem Björn csinált olyan tesztet idé-mal, hogy mennyit megy még, amikor nullát ír a fedélzeti számítógép, és egész sok volt még ahhoz képest.
Dugóban araszolva pont alig fogyaszt egy elektromos, szemben a mostani autóddal. Hűtés-fűtés más kérdés, de azt is lehet értelmesen csinálni, nem muszáj 30 fokra fűteni az utasteret. Mondjuk ezt is az itteni villanyautó ellenes ligától tudtam meg, magamról nem jutna eszembe ilyen hülyeség. -
#16820480
törölt tag
Szerintem itt kicsit elbeszéltek egymás mellett, az a szál, ahonnan ez előkerült, az volt, hogy mész a pályán, baleset miatt leterelnek, és ott araszolsz a dugóban, miközben fűteni vagy hűteni is kellene. Erre jött az, hogy még 10% akku is órákra elég fűteni, de ez nem kapcsolódik a 130-cal megyek is mennyi a hatótáv dologhoz.
Amúgy a 3-4 éves sztereó a hátsó ülésen részemről nem gond, mivel nincs, és valószínűleg nem is lesz