- Házimozi belépő szinten
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hisense LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Projektor topic
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
it A munkaerő 5 százalékát bocsájtja el a Take-Two, valamint egyes projekteket is leállít.
-
Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
gp Mielőtt elindul a korai kiadás a szerencsésebbek kipróbálhatják a folytatást.
-
Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
ma Megérkezett a Nothing OS 2.5.5-ös frissítés, amiben az áprilisi biztonsági csomag mellett a kamera fotós képességeit fejlesztik tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
Egy éve itt a PH!-en megjelent cikkre térnék ki itt megint, ha igy a GTX 1070ti megjelenésével újra aktuális a téma. [link] Ezek szerint a GTX 1070-en 5 SMM egység volt letiltva és egy egész raszter motor. Igy fordulhatott elő a GTX 1070-en, hogy a három megmaradt raszter motor a 48 pixelt tudta a 64 ROP-nak kiszámitani (egy raszter motor órajelenként 16 pixelt számolhat ki), amitől a ROP-ok kihasználtsága nem optimális. Most ez annyiban változik a GTX 1070 ti videókártyán, hogy csak egy SMM egység kerül letiltásra (19 SMM aktiv). Most igy akkor remélhetőleg a 4 raszter motor megmarad vagy megint számitani lehet ilyen teljesitménycsökkentő nyirbálásra? Meglehet mégis egyben hagyják, mert akkor ez még több javulást okozhat mint a jelzett 10%.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Robot fűnyírók
- Házimozi belépő szinten
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Futás, futópályák
- Xbox Series X|S
- Reklámblokkolók topikja
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- DIGI internet
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...