Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoLey-v

    addikt

    válasz dj79 #23 üzenetére

    Igen a rozsda lesz a kérdés mivel Ausztriában szeretik sózni az utat és az autó is onnan jött.
    Ha XER motorkódos akkor valószínűleg az lesz a probléma. Kmásolom opelműhelyből a XER motorkódról.

    Másik ismert hibája még ennek a motornak az olajhűtő. Sajnos megesik hogy az olajhűtő hibája miatt összefolyik a hűtővíz és az olaj.
    Ennek szemmel látható nyomai vannak, egyrészt fogy a víz a kiegyenlítő tartályból de nincs nyoma az autó alatt, másrészt a kiegyenlítő tartályban olajfoltok nyomai találhatóak, rosszabb esetben a kupakon megjelenik a "kávéhab" ami a víz és olaj keverékének kicsapódása.

    Ilyenkor a legtöbb szerelő egyből hengerfejtömítés átszakadását mondja, azonban első körben a szóban forgó olajhűtőt kell ellenőrizni.

    Maga az olajhűtő a leömlő/katalizátor mögött található felfogatva a blokkra.

    Ha a hiba fennáll akkor cserélni kell a hűtőt és a későbbiekben már nem fog előfordulni ez a hiba, mert az új hűtőnél már kijavították a hiba okát.

    Membra szakadás is egy érvágás és az sem könnyű kicserélni. Maga a ház +membra.

    8th Ez a második opció,de ha ezeket a hibákat megjavítják vagy is a kereskedő ahonnan vette,de valószínűleg kevés az esély rá akkor vissza kell vinni és mindenáron manit visszakérni.

    [ Szerkesztve ]

    • Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

  • ncc1701

    veterán

    válasz dj79 #23 üzenetére

    Ugyanezt gondolom. Nyilvánvalóan rohadó autót én nem vennék, mert sosem lehet tudni, mi lesz a javítási történet vége.

Új hozzászólás Aktív témák