Hirdetés
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Ezzel a 2.0-ás FSR-el megint az lesz a probléma, mint az 1.0-val.
Fél-egy év múlva még mindig csak 1-2 tucat játék fogja támogatni, és azok négyötöde vagy olyan cím lesz ami a kutyát sem érdekli, vagy olyan, ami már mindenféle upscaling nélkül is 2000+ fps-el fut még egy régi GTX 1070-en is (illetve a kettő kombinációja)...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Lossless Scaling nevű progi ugyanezt tudta, tavaly használtam is Cyberpunkhoz, még az 5700 XT-vel. De így, hogy március óta bármely játékhoz elérhető az FSR driverből ha modern AMD kártyád van, irrelevánssá vált.
A másik meg az, hogy - ahogy már itt is volt róla szó régebben - az "injektált" FSR azért nem lesz olyan minőségű, mint a fejlesztők által, natívan a játékba implementált FSR.
Plusz a kezelőfelület sem skálázódik így.Azért DLSS van egy rakás olyan mainstream játékban is, amelyekkel én is játszom, és AMD tulajként örülnék, ha lenne bennük FSR is...