- ASUS ROG Ally
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MZperX75
addikt
Leesett az állam
-
Fiery
veterán
Volt olyan eloadas, amit nem az AMD tartott, es az AMD GPU-k gyakorlati felhasznalasat mutatta be? Mert a hirbol az jon le, hogy az AMD-n kivul senki sem beszelt az AMD GPU-k gyakorlati felhasznalasarol, azaz hogy mindenki mas CUDA meg nVIDIA temaban szolalt fel. Nem kiegyensulyozatlan ez igy egy kicsit? Vagy csak a valosagot mutatja be?
-
#06658560
törölt tag
Javasolnám a cirill betűs nevek átírási szabályait átvenni!
-
Meteorhead
aktív tag
Ez ilyen formában nem teljesen igaz, de valóban, kevesen használnak AMD-t. Tegze György multigrid módszere például egy OpenCL-es implementáció és derekasan végig van verve metaprogramozás nélkül.
Több téma volt, ami valami előre megírt könyvtárra épül és nemigen megy ezen túl a GPU használata. Attól, hogy valaki cuFFT-t használ, mert csak arról hallott az marketing hiba, vagy tájékozatlanság. Részben azért is vannak ezek a konferenciák, hogy tájékozódni tudjanak az emberek, hogy a CUDA-n túl is létezik világ (nem csak AMD viszonylatban). Architektúrák és nyelvek sokaságáról beszélhetünk, és az hogy ők mit használnak, az jó eséllyel csak szóbeszéd/folklór/ajánlás/kollektív tudat eredménye. Az Ódor Géza féle 2dKPZ kódnak egy korábbi verziójában volt AMD-s verziója is, és le is publikáltuk, hogy oda-vissza elverte a CUDA-s implementációt. (Patologikusan sok integer művelet kell hozzá, és abban egyszerűen kb 2X jobb volt az akkori VLIW5 architektúra. Én írtam a kódot, szénné #define-olt, kézzel vektorizált kód volt. Gazda oldalon lekérdezett minden eszköz preferenciát, és aszerint szétbarmolta a kódot. Csak aztán más téma után néztem.)
Saját elhavazottságunk okán nem hívtuk meg a Gromacs egyik fejlesztőjét, aki beszélhetett volna arról, hogy a Gromacs legújabb verziója komoly gazda oldali C++ portolást és egy halom OpenCL gyorsította folyamatot hoz be (a meglévők mellé). Utólag tudtam meg, hogy a konferencia tájékán Svédország helyett Németországban volt, és talán még tudott is volna jönni.
Egyébként hívtunk minden színben előadót, csak nem feltétlen jönnek el. Inteles előadás is volt már, csak szakmai embert nagyon nehéz keríteni tőlük, aki nem csak PR rizsát tol. Azt meg tudjuk nézni a honlapon is.
-
Strezi
őstag
Köszönet ismét a szervezőknek, nagyon tanulságos volt látni merre tart a tudományos vonal!
Továbbra is az az érzésom, hogy nagyon sokat profitálhatna mind a tudományos világ mind a játékfejlesztő (~profi programozó) közösség ha sikerülne a két területet közelebb hozni és közös munkára fogni.
Nagyon szép példa volt a EEG eredmények CUDA-s feldolgozása (veszprémi egyetem), ahol nem elégedtek meg a naiv kóddal. Nagyon szépen bemutatta hogy hetek munkájával majd 8000-szeres gyorsulást lehetett elérni a kezdeti és a végeredmény között
Ilyen jellegű feladatokra érezném szükségét a profi(bb) programozói közösségekkel való együttműködésnek.
... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
#06658560
törölt tag
"Továbbra is az az érzésom, hogy nagyon sokat profitálhatna mind a tudományos világ mind a játékfejlesztő (~profi programozó) közösség ha sikerülne a két területet közelebb hozni és közös munkára fogni."
és
"Nagyon szép példa volt a EEG eredmények CUDA-s feldolgozása (veszprémi egyetem), ahol nem elégedtek meg a naiv kóddal. Nagyon szépen bemutatta hogy hetek munkájával majd 8000-szeres gyorsulást lehetett elérni a kezdeti és a végeredmény között"
Elég fix hardveren, kellő rendelkezésre álló idővel. A játékfejlesztésnél viszont pont ez a két feltétel nem szokott meglenni.
-
TOBYMACK
tag
Csak kíváncsiságból kérdezem: az előadások angolul mentek?
Piszkos krumpli, törött mogyoró, zsákodba nem való, Te áldott Télapó!
-
Strezi
őstag
Nekem a konozolos fejlesztés pont ezt adja, adott hardverből kell kihozni a maxot mivel én csinálom a fizikai motort ezért elég nagyok az elvárások. Nem átlag játék programozóra gondoltam, aki Swift-ben összedobta már az első programját IOS-ra
Lassan tíz éve igyekszem abba a fix időszeletbe beszuszakolni minnél több dolgot a lehető legtöbb szálon vagy GPU-n ha kell
Az az előadás amit kiemeltem, volt az egyetlen számomra szakmailag is igényes előadás az összes (15) közül! A fenti hozzászólásom tartalmi keretében, természetesen.
[ Szerkesztve ]
... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...