Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Rayyy #34 üzenetére

    Ebben egyetértünk.
    A legjobb példa a Skyrim VR verziója, ami talán a legjobban sikerült VR port, mégis sokat ront az élményen, hogy maga a játék nem VR-re lett tervezve.
    A tárgyak mozgatása és általában az interakció gombok hatására történik, azaz nem tudsz felvenni egy tárgyat a kezeddel, hanem közel kell menned és ha megjelenik rajta egy ikon, akkor az "A" gomb megnyomásával interakcióba léphetsz vele. Ez konzolon vagy monitoron teljesen rendben van, de VR-ben az ember ösztönösen nyúlkál a tárgyak felé, amik így nem reagálnak.
    Ugyanígy ha csata közben roomscale-ben arréb mész a saját lábaidon és nem teleportálsz vagy a kontrollert használod, akkor a tested hitbox-a az eredeti helyén marad és az ellenség továbbra is azt sebzi.
    Ahhoz, hogy ezeket a problémákat megoldják, gyakorlatilag alapjaitól újra kellene tervezni a játékot, akkor meg inkább csináljanak egy totál új részt.

    Ez azonban inkább irányítás és immerzió kérdése, a nagyobb felbontás viszont nem a programok optimalizációján vagy a hmd gyártókon múlik, hanem a GPU-k teljesítményén.
    Mindenki a screendoor-al van elfoglalva, míg ha ma bejelentetnének egy fal méretű 140Hz-es 16K monitort, ugyanazok az emberek értetlenül állna előtte, hogy az meg minek, ha úgysincs nincs VGA, ami kihajtsa.

Új hozzászólás Aktív témák