• Csabixxx és csocsesz1 értékelése egymásról

    Hirdetés: Független Lg g5 alkatrésznek

    Csabixxx értékelést adott csocsesz1 számára:

    csocsesz1 negatív értékelést adott Csabixxx számára:

    Az eladó egy teljesen használhatatlan telefont adott el. Nagyon jól tudta mit ad el. De ezt se a hirdetésben se más módon nem közölte! A v@sárlásom napján jeleztem is neki, hogy nem felel meg a leírásnak és nekem sem a készülék ezért vegye vissza. Ezt nem tette meg a mai napig. Nem ajánlom az eladót! És ez egy nagy negatív!!!

Hirdetés

Aktív témák

  • Csabixxx

    tag

    A vásárló állítása nem fedi a valóságot, a hirdetésben az van oda írva ,hogy alkatrésznek eladó ami így is volt feltüntetve mai napig.
    Ő pedig amikor először írt ,hogy megvenné meg sem kérdezte azt , hogy neki csak egy bizonyos alkatrész miatt kellene és arról mit tudok.
    Előbb megveszi és aztán reklamál, de mire amikor csak az volt fontos számára, hogy mikor és hol tudja átvenni.. Felajánlottam neki, hogy a vételér felét visszakapja (a telefon is nála marad amiben nem csak rossz alkatrészek voltak mint kiderült) , nem volt elég. Ő szerintem egy jó telefont akart venni alkatrész árban, és ezért kaptam egy negatívot jogtalanul.
    Nem ajánlom az úriembert.

  • csocsesz1

    csendes tag

    De kérdeztem és választ is kaptam!Ezért autóztam 2 és fél órát,hogy személyesen tudjam megnézni/átvenni!A helyszínen egy teljesen lemerült telefont kaptam se töltő se semmi,hogy be lehessen indítani,hogy kipróbáljam mit csinál mit nem.Mivel az eladó dolga miatt nem ért rá a személyes átadást rábízta a testvérére.A testvére a felmerülő további kérdéseimre nem tudott válaszolni.Próbálta hívni az eladót,hogy a kérdéseimre tudjon válaszolni,de nem sikerült.Az eladó jó értékelései miatt,hogy mégse men kárba az időm és az üzemanyagom elhoztam.Hazaértem és töltőre tettem kijelző bevillant,de töltést nem veszi.Hazaérésem után szinte egyből jeleztem,hogy így nem felel meg nekem ez az üzlet és visszavinném.Hirdetés szövegével takaródzott és takarózik is 1 hó elteltével is amibe az nem volt beleírva"garancia visszavásárlás nincs".Ha korrekt akart volna lenni akkor visszavette volna aznap miután ellenőrizte,hogy ugyanazt ugyanabban az állapotban kapja vissza.
    Nem vette vissza/nem is próbálta rendezni a vitás kérdést.A telefon meg amit ő használt kijelző törés előtt az meg volt már buherálva mint utólag kiderült.Erre az üzletre ez az értékelés korrekt!A 2500ft-ot felajánlotta valóban!De én nem alamizsnára/segélye szorulok,hanem korrektségre.

  • Csabixxx

    tag

    válasz csocsesz1 #2 üzenetére

    A vásárló az első üzenetben annyit kérdezett, hogy ki használta a telefont mondtam, hogy én másra nem volt kíváncsi.
    Megjegyzem nem én vagyok az első tulaja néhány éve én is itt vettem az aprón.
    Nem kérdezte ,hogy mitől romlott el vagy azt, hogy neki csak egy alkatrész kell belőle és csak akkor venné meg ha az jó belőle semmi ilyen jellegű kérdése nem volt, csak akkor amikor oda érkezett a helyszínre de tudta ,hogy el vagyok utazva és a testvérem csak átadja nem tudott válaszolni a kérdéseire.
    Az lett volna az ésszerű, hogy megkérdezni mielőtt bárit is csinál ,hogy jó-e benne az az alkatrész ami neki kell és, ha tudom válaszok rá, vagy valamilyen megállapodást kötünk ,de ilyen nem történt.
    Miután elvitte derült ki számára, hogy az a alkatrész amiért vette nem jó benne.
    Én azt nem tudtam miután a kijelző tönkrement ,hogy lett e más probléma vele ezért írtam, hogy alkatrésznek vigyék több része biztosan felhasználható még belőle, pont az amiért vette nem erről én úgy gondolom nem tehetek mivel más alkatrésze viszont jó volt mint kiderült.
    Ezt üzenetbe le is írtam a vásárlónak, de ő hajthatatlanúl azt hiszi átvertem.
    Mielőtt visszajöttem jeleztem neki ,hogy az ár felét visszatérítem számára ha már átvertem állítása szerint. A többi alkatrész ami a hibáson kívül jó az meg jól jöhet neki tartalékba ha már ilyen telefonja van, de az sem volt jó neki inkább a negatív értékelés volt a szimpatikusabb..

  • csocsesz1

    csendes tag

    Vásárlás napján, pár óra elteltével jeleztem, hogy nem felel meg a készülék és, hogy elálok az üzlettől. Ha azonnal visszaviszem a készülékeket és visszakapom a vételárat akkor erre az értékelésre sor se kerül. Nem szoktam negatív értékelésekkel lezárni az üzleteket. Nem szeretek negatív értékelést adni! Ennek utána is lehet nézni! Egy hónap alatt annyit tudott a kedves eladó felajánlani, hogy a fele összeget megtériti. Szerintem a korrekt az az, hogy aznap amikor vásároltam visszaveszi és tovább árulja. De ez nem történt meg.Mindenki a saját igazát hajtogatja. Én is azt amit helyesnek hiszek. De mindenki döntse el hogy mi lett volna a helyes és korrekt.

  • Csabixxx

    tag

    Ha én vásárlok valamit előtte megkérdezem az eladót a termékkel kapcsolatban és ha megfelel csak aztán jön létre az üzlet, nem vakon megveszek valamit aztán reklamálok ,hogy nekem ez nem jó belőle és mégsem kell..
    Miért nem volt korrekt és mondta azt, hogy neki egy alkatrész kell belőle és ha azt nem fogja tudni felhasználni akkor eláll az üzlettől, és akkor így biztosra megy.
    Ennyi kellett volna semmi több.
    Ezért engem negatív értékeléssel jutalmazott amit én nem tettem meg felé.
    Fölöslegesnek tartom, hogy újabb hozzászólást írjak.

    Mindenki aki ide téved vonja le a konzekvenciát.

Aktív témák