- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blindmouse
senior tag
Jelentkezzen valaki aki valamit is értett ebből.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
bbTamas77
aktív tag
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Én minden szavát értettem.
Ha nem érted, használd a fantáziádat, úgy mint idegen nyelvnél.
-
#52815360
törölt tag
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Egyszerű : új konzolokra még sokáig nem lesz normálisan megirt játék
-
veterán
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Jelen!
Üdv. core2
-
Tutu7030
veterán
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Én értettem;Élsimítás
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Nem azt jelenti, hogy mivel unified shaderek vannak már mióta és egyre több funkció emulálva van, nem pedig tényleges hardver egységekben, ezért nem kell az adatátadással annyit bajlódni, hanem elég ha az egyik funkció által használt memóriaterültebe belekukkanthat egy másik funkciót megvalósító programrész?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Jack@l
veterán
Fantasztikus, így még egyszer pufferelik a vertex geometriát, csak hogy élsimítsanak. Még több vram kell a kártyákra.
Mennyire jól jön ez majd a konzoloknál...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nap
addikt
Érdekes, hogy kutatni a kell az új IGP-ket, ahelyett, hogy elolvasnák a specifikációt.
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
ermisukrám
tag
ahh megen a ronda nvidia nem csinált jól valamit...
Aki másnak izébizé annak nyelve szabadlapos
-
Meteorhead
aktív tag
Ez a technika pont nem a VRAM-or használja, hanem az árnyalók megosztott memória területét. Ez sincs ingyen, de nem a VRAM-ot terheli.
Aki nem értette volna: Az élsimítás rákfenéje, hogy a pixelek színezésekor már elveszik (a DX/GL hagyományos szerelőszalagján) egy nagyon fontos információ: mi volt az a geometria, amiből jött az adott pixel. Ez a technika arról szól, miként lehet ezt az információnak egy fontos részét megőrizni olcsóbban, mint eddig, hogy szebb legyen az élsimítás.
-
ViZion
félisten
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Ha szerencsétlen vagy IGP-n játszol. Az nV meg nem frankó, meg konzol és úgy általában semmi sem. Viszont van még egy rövidítés, amit enabledre rakhatsz a játékok beállításánál.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Reggie0
félisten
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Tokeletesen ertheto.
-
Jack@l
veterán
válasz Meteorhead #10 üzenetére
De a vertex adatok azok kapásból a közös elérésű memóriába töltődnek, vagy külön kell átmásolni a megosztottra rajzolás közbren?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt az történik, hogy a GCN-en az ehhez szükséges információ mindenképp bekerül az LDS-be (akkor is ha nem használod). Ezért tud működni, mert amúgy a DX API erre nem ad megoldást. A több architektúrára kell írni egy olyan működést, ahogy a GCN működik. A Haswell IGP-jére elvileg meg lehet tenni. Az NV nem dokumentálja a hardvereit, így csak ők tudják, hogy megoldható-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...