Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz #54625216 #48 üzenetére

    Felelősség: az autó, ami döntést hoz, teljesen más elbírálás alá esik, mint az autó, ami gyártási hibás. ha átmész egy hibás fékkel a piros lámpán, akkor téged megkúrnak érte, legfeljebb majd pereskedhetsz a gyártóval, meg hívhatsz igazságügyi szakértőt, hogy nem miattad volt szar a fék (karban volt tartva), meg egyáltalán. Lesz pár éved, mire a végére érsz.
    Továbbá, ha egy autó, ha hibázik, akkor mindegyik hibázik hasonló körülmények között, ezért a típus engedélyét vissza is kéne vonni mindegyiknek a javításig, pont, mintha konstrukció hibás fékkel jönne ki.

    Baleset: A rendszer tudja jelezni, vagy nem. És nem csak az autó lehet balesetes, hanem bármi, egy égő házat is fel kell ismernie. És a gyalogosnak kötelessége mentőt hívni, ne viccelj már. A taxiban meg ott a sofőr, tehát van felelőse a dolgoknak.

    Dugó: optimalizálhatod, de inkább csak több autó lesz, aztán elérsz az optimalizáció végéig és ugyanakkora dugó lesz még több autóval.

    taxi: hát ja, pénzkérdés sok minden. Ha drága lesz, akkor mire jó? Ha olcsó, akkor bezárjuk a tömegközlekedést és......?

    [ Szerkesztve ]

    Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

Új hozzászólás Aktív témák