Hirdetés

2019. április 18., csütörtök

Hozzászólások

(#1) rottenbull


rottenbull
(senior tag)

Az anno 1800 demojaban a valaszthato dx12 az mi?

(#2) Raymond


Raymond
(PH! félisten)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#3) rumkola válasza rottenbull (#1) üzenetére


rumkola
(PH! kedvence)

2015 óta megy ez a DX12 húdejóó lesz nekünk. :D
röhej

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=rumkola

(#4) KKaresz45 válasza rumkola (#3) üzenetére


KKaresz45
(fanatikus tag)

Igen, a DX11-re váltás teljesen sima volt ehhez képest.

(#5) rottenbull válasza rumkola (#3) üzenetére


rottenbull
(senior tag)

Most ez tok mindegy. A bejegyzesben nem korrekt az info.

(#6) MSI.Navi válasza rumkola (#3) üzenetére


MSI.Navi
(tag)

Attól félek az RT -vel is így lesz és mi évekig fogjuk pénzelni a semmit.

(#7) Norb79 válasza rottenbull (#1) üzenetére


Norb79
(fanatikus tag)

Instant desktop crash feature. Nekem legalább directx hibával egyből omlott, ha azt választottam. :DDD

(#8) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

Na akkor talán most megközelítik az első rész ígért grafikai színvonalát... ;] Bár szerintem ez még így is csak álom marad, dx12 ide vagy oda:

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#9) Steven


Steven
(PH! addikt)

Division 1 be dx12 random crasht generált, Ha mar a 2 stabil lesz ... Szerintem örülünk 😃

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#10) rottenbull válasza Norb79 (#7) üzenetére


rottenbull
(senior tag)

En csak dx12-vel hasznaltam. Semmi gond nem volt.

(#11) Callisto válasza rottenbull (#10) üzenetére


Callisto
(senior tag)

Nekem sem volt vele gondom. Sőt a fenti képnek megfelelően is néz ki. Szóval...

(#12) b. válasza Raymond (#2) üzenetére


b.
(PH! nagyúr)

sok Vram kell érted... jön a radeon 7 :D

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#13) Scholes9


Scholes9
(PH! nagyúr)

Uborka, hisz még valaki a mesékben?...

(#14) GodGamer5 válasza Scholes9 (#13) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

Ubiéknál minden szét van downgrade-elve. Watch Dogs óta mindenki tudja.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#15) Duck663


Duck663
(fanatikus tag)

Abu és mi a helyzet a Vulkanizálással? Később esetleg patch formájában jöhet?

Egy VEGA mindenek felett, na jó akkor majd a Navi! :D De most már aztán elég legyen a b@szakodásból. Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#16) chris0000


chris0000
(senior tag)

hiszem ha látom,h jól fog futni DX12-vel! feb 7. kiderül...
az 1-el is jól átvoltunk b@szva,főleg a beígért E3 grafikával...ez a cikk is így hiteltelen számomra!

(#17) Raymond válasza Duck663 (#15) üzenetére


Raymond
(PH! félisten)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#18) chris0000 válasza GodGamer5 (#8) üzenetére


chris0000
(senior tag)

persze,h álom ahogy írod...csak érthetetlen,h PC-n ahol lehet skálázni a beállításokat mi a f@szért nincs rá lehetőség... :U

(#19) Polllen válasza chris0000 (#16) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Mire a Division-höz jutottam, addigra atomstabil lett DX12-ben. Soha sem volt vele gondom, se RX460-nal, se RX570-nel.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#20) chris0000 válasza Polllen (#19) üzenetére


chris0000
(senior tag)

hát ez az...nekem is megvolt vagy két éve már bontatlanul,nemrég kezdtem el vele játszani...aztán uúgy dobálta a deltákat...meg a random crasheket... :U de nekem nvidiam van lehet azért?akkor is gáz...atival ok nvidia meg nem...gondolom ki mennyi pénzt tolt bele a supportba...játék elején logora gondolok...meg a háttér alkukra...üdv

[ Szerkesztve ]

(#21) Callisto válasza chris0000 (#20) üzenetére


Callisto
(senior tag)

Szánalomhalom hsz. Nekem is nvidiám van és egy crash sem volt. A baj, hogy minden szart felraknak a laikusok majd később nincs mire fogni és legtöbbször a VGA-nak semmi köze az hasonló dolgokhoz.

(#22) Komplikato válasza rumkola (#3) üzenetére


Komplikato
(PH! kedvence)

No igen, de MOST már az NVidiának is van normális Dx12 vasa. Ennyi. Most már hirtelen lehet rá fejleszteni. ;]

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#23) SpongyaBob válasza chris0000 (#20) üzenetére


SpongyaBob
(PH! kedvence)

Lehet nem ártana egy erősebb proci a 1080Ti-hez :K

"Mikor ninja lettem, te voltál a példaképem :K , elvittél minden kódot." by Golden9

(#24) GodGamer5 válasza chris0000 (#18) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

Valószínű azért mert minden játék konzolport és szarból nem nem lehet várat építeni.

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#25) kikikirly válasza SpongyaBob (#23) üzenetére


kikikirly
(fanatikus tag)

3570K nem rossz proci.DX12/Vulcan lényege a hatékonyabb processzor használat.Biztos nem hajtja ki a 1080TI-t, de crashalni nem kéne neki,az fix. :)

(#26) chris0000 válasza Callisto (#21) üzenetére


chris0000
(senior tag)

DX12-ben neked akkor sose crashelt igaz?DX11-ben nekem sem 1x sem...akkor,h is van ez mester :F

(#27) chris0000 válasza SpongyaBob (#23) üzenetére


chris0000
(senior tag)

hi.tudom én azt... ;) szerencsére még megfelelően mennek a játékok,sokesetben még 4K-ban is...de érik a váltás...üdv.

(#28) OddMan


OddMan
(őstag)

Jó lenne, ha minden fejlesztő a Vulkan API szekerét tolná inkább. Király lenne, ha a játékok végre minden platformon megjelennének (Linux, macOS, Android, Windows).

[ Szerkesztve ]

''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''

(#29) flash- válasza Raymond (#2) üzenetére


flash-
(PH! kedvence)

érdekes hogy ajánlott 60fps es módnál elég egy rx480 szintű kártya (aminél aszem jobb az r9 290oc kártyám ami nem mai darab) visziont i7-et meg megkívánja a játék..

akkor hát jobban cpu igényes mint gpu? pedig játékoknál ez nem fordítva van inkább?

(4gb ram külön érdekes, azért már 5 éve is ajánlott volt a 8 minden játékhoz..)

[ Szerkesztve ]

(#30) chris0000 válasza flash- (#29) üzenetére


chris0000
(senior tag)

én is kiváncsi leszek,h mennyire fekteti meg a játék a rendszeremet...a Div1 simán ment 50-60fps-el 4K-ban,minimális kompromisszummal,ami kb.felesleges is volt...

Sponygyabob most lehet ki is derül,h mennyire érett be a váltás... :U :D

(#31) rodrigez válasza flash- (#29) üzenetére


rodrigez
(senior tag)

Oké, de úgy szerepel a leírásban, hogy DirectX 11|12, szóval előbbi API processzor igényének is meg kell felelni. :)

(#32) Raymond válasza flash- (#29) üzenetére


Raymond
(PH! félisten)

"4gb ram külön érdekes, azért már 5 éve is ajánlott volt a 8 minden játékhoz"

Az ott a VRAM, a system ram ket sorral feljebb van :)

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#33) flash- válasza Raymond (#32) üzenetére


flash-
(PH! kedvence)

téllleg, ezt bönéztem :D

(#34) Polllen válasza chris0000 (#20) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Amúgy lehet, anno próbáltam 1050ti-vel is és DX11-ben szépen futott. Akkor talán még nem volt DX12.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#35) huskydog17 válasza rottenbull (#1) üzenetére


huskydog17
(PH! addikt)

Az a játék DX12-es leképzője, ami már most a bétában gyorsabb, mint a DX11-es, de még nem annyira stabil, remélhetőleg az 1.0-ra ezt javítják.

Tök jó, hogy a Snowdrop-ot az AMD segítségével átírják, na de mi a helyzet az Ubi többi motorjával, ahol az AMD nem nyújtja pici kezecskéjét?
Pl.: Anvil, Dunia, Disrupt (jó tudjuk, hogy a legutóbbi Dunia is AMD-s volt, de teljesen kiherélt fizikával és zéró időjárás rendszerrel nem nehéz jó sebességet hozni)

Főleg az Anvil és Disrupt motorokat kéne átírni, mert azoknak elmebeteg gépigényük lett mára DX11-ben.

Azt látjuk, hogy az Anno Engine-nél már folyamatban van az átállás, ez dicséretes, bár egy PC-exkluzív motortól talán inkább minimális elvárás.:)

[ Szerkesztve ]

60fps gameplay videók: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#36) chris0000 válasza Polllen (#34) üzenetére


chris0000
(senior tag)

#21 Callisto-tól várom már türelmetlenül a választ és a megoldást de úgy látszik még nem volt ideje írni... :U
isteni szerencse,h ő ezt sokkal jobban tudja...mert még külön Radeon Softwaret is készítettek a Div2 bétához... :K üdv

[ Szerkesztve ]

(#37) Ricsy988 válasza KKaresz45 (#4) üzenetére


Ricsy988
(újonc)

hát drága lesz

(#38) Callisto válasza chris0000 (#26) üzenetére


Callisto
(senior tag)

Pontosan. Sosem. És úgy van ahogy ott írtam.

(#39) Isobutane


Isobutane
(lelkes újonc)

Örvendetes, ha a 30-40 szálnak csak a fele igaz már jól járunk! :C

"B***eg ember ez egy nonprofit weboldal mit vársz?" /Random PH!-s aranyköpés/

(#40) távcsőves válasza chris0000 (#20) üzenetére


távcsőves
(őstag)

I7 2600 és rx480 8gb párossal ment nálam anno, dx12-ben 60fps is megvolt àtlagban, zéro crash nélkül.

(#41) green dude válasza Raymond (#2) üzenetére


green dude
(újonc)

Azért az kemény, hogy a 2080 Ti-al említik egy lapon a Radeon VII-et. Ennyivel jobban lesz optimalizálva a VII-re? :Y

(#42) green dude válasza távcsőves (#40) üzenetére


green dude
(újonc)

Nekem most az RX580-al van meg 62 fps körül átlagban, a saját beépített benchmark alapján.
Nálam sem volt crash, viszont dx12-re váltáskor makacskodott. Nem tudtam felbontást állítani amíg dx12-ben volt. Vissza dx11, felbontás átállít és utána dx 12. :W

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.