- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz kikikirly #40 üzenetére
"Cég CEO-jaként akkor kellene bejelenteni új modelleket ha már nagy vonalakban tudjuk mikor kerül gyártásba"
És akkor hol a hype meg a clout? Az alma játszotta régen azt, hogy kiállt egy fekete garbós, vékony különcnek kinéző ember a tömeg elé, és a nadrág kis zsebéből húztott elő mp3 lejátszót, borítékból laptopot, de aki látta annak még mindig a fülében cseng "an ipad, a phone, and an internet communicator" majd kiderült hogy már most, vagy belátható időn belül kapható. Működött. Ma viszont más világot élünk, a hype hajtja előre az ipart. Nem kell feltétlenül termék, ezt látjuk a crowdfunding projekteken mióta, milliós tételek repkednek úgy, hogy nincs más mint egy animáció, meg ígéret.
"Hirtelen jobban értenek a robotok tervezéséhez mint a Boston Dynamics."
Azt a munkát már elvégezte az evolúció pár milliárd év alatt. Már csak egy jó neurolink interface kell neki, addigra körbelövik a bolygót starlink-el, és meg van oldva a humanoid robot kérdés -
#56573440
törölt tag
Nyilván fsd-ről akkor lehet érdemben beszélni, amikor a gyártó teljes felelősséget vállal a termékére anyagi és büntetőjogi értelemben is. Mivel ezt a már meglévő, sokkal könnyebb, vezetés támogató rendszerek esetében sem teszi meg senki, így egyértelmű a képlet...
Arról nem is beszélve, hogy ugye mostanában nyomott meg a 19 éves gyerek pár ezer teslát... okkééééé hogy third party appon keresztül, de mondjuk itt konkrétan mindenki hibás. A user aki az appot használja hozzá, és a gyártó is aki ezt engedi... Egy ilyen rés fsd környezetben meg nem az oh sorry kérdéskör, neadj isten pár ezer autónak kiadsz egy jobbra át teligáz parancsot az bekerül a történelemkönyvekbe is valszeg...
-
#56573440
törölt tag
ja végülis csak ha akarja nem nyitod ki az ajtót, mert mindegyiknek küldi 0/24-ben az ajtó zárj parancsot, maxon elindítja a rádiót vezetés közben, meg ilyenek. Jelenleg. Lehet hogy máskor egy másik appból egy profi hekkercsapat meg mást hoz ki. A jelenség aggasztó, nem az hogy most mit csinált épp csak... Egyébként a tesla gyári applikációjával is voltak gubancok amikor az előző tulajnak bármit csináltak ugyanúgy maradt jogosultsága mindenre is, látta a kocsi helyzetét, ki tudta nyitni, etc...
Más is csinált hasonlóan mafla balfékséget, a bmw volt aki a saját appjával mókázta meg a népet évekkel ezelőtt, a párosításhoz az alvázszámot kellett beütni talán, de ha nem jót adtál meg párosításkor, a kocsi válaszban szólt hogy bocsi nem nyertél mert a helyes szám a következő : ... onnantól nyílt indult helló. -
#56573440
törölt tag
válasz #54625216 #99 üzenetére
ezt majd meglátjuk amikor a személyszállítás FSD módban eléri kocsiknál a 0.00003%-ot de méginkább alatta. Addig fikció.
Ami nyilván nem fog hamar bekövetkezni, mert ezt a számot úgy hozza a repülés, hogy benne van az összes harmadik világban üzemelő társaság is, meg az is amikor nem mindenki hal meg mert leesik az égből hanem csak egy felrobbanó sugárhalytómű miatt egy ember a fedélzeten.
A repülőbaleseteknek is van hírértéke és napokig másról se szól a sajtó, mert jellemzően tömegszerencsétlenség, mi okozhatta, keresik a feketedobozt, etc... Tudod miért repül mégis mindenki? Mert van egy haszon-kockázat mutató is. A repülés esetében a haszon az baromira magas érték jellemzően. Gyorsabban, olcsóbban, kényelmesebben, nagyobb távra jutsz el mint bármi mással. Egy autóban bekapcsolod az fsd-t és... Mi a haszon? Időt, pénzt, nem spórolsz, a kényelem ugyanaz, csak közben olvashatsz, facsézhatsz, phzhatsz. Nem tudom, de ez elég kevésnek tűnik nekem... -
#56573440
törölt tag
ez akkor sem lesz meg amikor csak fsd only kocsik mennek majd fsd only utakon szerintem. Az infrastuktúra ilyen szintű kialakítása és karbantartása a földön valami orbitális kihívás lenne anyagilag, logisztikailag és úgy minden szinten is, főleg hogy egységesíteni kéne a kommunikációt a különböző gyártók és az infrastruktúra között is...
-
#56573440
törölt tag
napközben nem tudok aludni, főleg nem ilyen powernap jellegű dolgokat. Meló miatt vezettem már eleget, nem én vagyok a célcsoport, én nem tudom utasként se elengedni a "korányt"... Egyébként meg ahogy írtam tök mindegy, mert amíg nem dedikált infrastruktúrán futnak az fsd only autók, addig bármi történhet, tehát nem csak a többi marhára kell figyelni az úton miközben nem vezetsz, hanem a többi fsd-s autóra is, meg a tiédre is hogy mikor jelzi hogy innentől csináld inkább te... Amikor meg kiveszik a kormányt is, akkor meg már tök mindegy, mert úgyis azzal kell kb közlekedni és pont.
-
#56573440
törölt tag
válasz #54625216 #110 üzenetére
Ez meg olyan érvelés mint ami szerint már rég repülő autókkal kéne járjunk lebegő városok között.
"magától érted jön a kocsi, amikor kell, nincsenek dugók, mert az autók figyelembe veszik a többiek pozícióit az útvonal tervezésekor"
Tehát olyan radikális újítás lesz ez mit egy uber meg a waze? Úgy már mindjárt más. azok szerencsére már megoldották a dugót, már csak finomítani kell rajta picit es buli van.
"főleg ha emellett a rendszer biztonságosabb is, mint ha egy átlagember vezetné."
Azért nem tesszük magasra a lécet ebben az elképzelt világban sem... Legyenek inkább repülő autók az jobban hangzik...
-
#56573440
törölt tag
válasz #54625216 #123 üzenetére
"Úgyhogy de, az FSD az uberhez és a waze-hez képest is radikális újítás lesz, mert mindkettő esetében az emberi sofőr a limitáló- és drágító tényező, na meg a biztonsági kockázat."
A waze az emberi tényező miatt nem tudja megszuntetni a dugókat? Ő... Mivan? Az ubert se azért említettem, de ha nem érted nem gond, majd egyszer
" Félreértés ne essék, itt nem "merjünk nagyot álmodni" fantáziálásról, hanem racionálisan belátható valószínűséggel bekövetkező folyamatokról van szó. "
A musk által kreált álomvilagon kívül ez mondjuk nem biztos hogy igy van, az a baj neo...
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...