- Epson nyomtatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Közben végre hivatalosan is forgalmazza az autóit a Tesla és a standard range plus igen vonzó árban van.
Csak hogy valami értelmes is legyen itt, ne csak az elvakult villanyellenesek szokásos hisztije .„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Karmko
tag
válasz Donki Hóte #150 üzenetére
+1000
Teljes mértékben egyetértek.Nekem van egy elméletem, miért erőltetik ennyire az elektromos autókat. Szinte minden új elektromos autóval együtt jár az autók "okosítása" is, ami sofőr felügyeletet, állandó online jelenlétet, de legalábbis adatbázis frissítést jelent, amikor wifi közelében van az autó... A tendencia megkérdőjelezhetetlenül ez.
Az erőltetés lényege a kontroll! Még nagyobb kontrollt akarnak az emberek felett, kerüljön ez bármibe. -
#54625216
törölt tag
válasz Donki Hóte #150 üzenetére
"Az elektromos autó ugyanis jelenleg nem képes minden szempontból kiváltani a benzines/dízel autókat, ez csak egy ígéret, hogy egyszer így lesz."
A Tesla kategóriáról kategóriára halad. Amilyen modellekkel eddig megjelentek, azok a kategóriájukban teljesen versenyképesek a belsőégésű vetélytársaikkal.
"Ez sokaknak evidencia, sokaknak nem az. Az pedig tutira nem evidencia, hogy teljes CO2 kibocsátás mintegy 5 -10 %-ért felelős személyautózáson kell kezdeni a nagy megregulázást."
Sokaknak az sem evidencia, hogy a Föld gömbölyű, de ne ez legyen már a mérce.
(Egyébként pont az olajlobbi által szponzorált áltudományos megnyilatkozások miatt nem evidencia mindenki számára a globális felmelegedés.)
A személyautózással pedig azért kell korán elkezdeni az átállást, mert egy technológia általános elterjedésének az autózásban kb. 50 év kell. Azaz nem lehet megvárni, amíg az összes CO2 kibocsátó erőművet kizöldítik és csak utána foglalkozni a belsőégésű motorokkal.
Lehet mondogatni, hogy az EV-khez az áramot ukrán szénerőművekben állítják elő, csak míg az EV abban a pillanatban átáll zöld energiára, amint azt adagolnak a hálózatba, addig a benzines autót előbb le kell hozzá cserélni EV-re. -
pakesz
aktív tag
válasz Donki Hóte #150 üzenetére
>> "Ez kb. olyan, mintha kiöntene a Duna Pest megyében, de te otthon házadban a csőtörést akarnád megjavítani, mert attól is csökken a vízszint "
ezt szerintem te forditva akartad volna irni, hogy teleengedi a pincejet hogy csokkentse az arviz kockazatat mashol
de amugy igazad van... megneznem hogy a kis huszonevesemet mikor tudom rendes akksitechologiasra lecserelni, en belerakok evi 3e -t es nem ertem miert akarja mindenki tolem megvedeni a Foldet...
igaz vehetnek EVt is amivel ha mennek 100e -t akkor nullara kijonnek, de nem tervezek tobb km -t belerakni az autoba, lehet iden a Balcsira is vonattal megyek...
varjal megfogalmazom Muskosan: e-train -nel -
Glynch
csendes tag
Ezt az előadást azoknak ajánlom, akik megszólítva érezték magukat bármikor a cikk alatt, esetleg a komment szekció kapcsán.
Nem rövid, ellenben marha érdekes, és megvilágító erejű. -
#16820480
törölt tag
Éééééééés ezt a kontrolt benzines/dízel autók esetén megoldani technikailag lehetetlen, csak és kizárólag az elektromos hajtáslánc képes megfigyelni az embereket
Ha már valami konteo kell mindenképpen, akkor legalább mondtad volna, hogy az elektromos autók terjesztésével akarják röghöz kötni az embereket, hiszen a kisebb hatótávval nem lehet olyan messzire autózni.morgyi: Az új autó eladásokra vonatkozik az a 2030-35-ös tiltás, attól használt benzines autók még pár évtizedig lesznek az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
togvau
senior tag
musk egy egyszerű shortoló. Felhypeolja a dolgokat, eladja magas árfolyamon, majd bejelenti a valamit, megzuhan mert a hülye birkák beijednek, akkor bevásárol, aztán újra és újra...
HODL
hitler, sztálin, micro usb
-
Karmko
tag
válasz #16820480 #159 üzenetére
A legalapabb benzineseknél/dízeleknél hol kötik össze az "okosítást" az autóval? Na meg ott a használt piac is, ahol kedvére vásárolhat "okosmentes" autókat a leendő tulaj.
Elektronosnál viszont ez az alap a jövőben. Tudom, tudom, nehéz befogadni ezt, mert arra vagy kondicionálva, hogy minden fejlesztés, "okosítás" a te kényelmedet szolgálja...
Jajj... -
vicze
félisten
"Ennek ellenére csak akkor kezdtek a derék norvégok komolyan elektromos autókat venni, amikor megjelent a Tesla."
Ez elég derék BS már elnézést...Tudom tudom a Tesla szarta az EV-t...
"userek szerint baromi jó autó"
Mármint azok szerint akik elfogultak a saját vásárlásuk vagy a márka iránt? -
Karmko
tag
válasz #54625216 #166 üzenetére
És minden területen alkalmazzák is:
- szelfi kamera minden okosmobilon, miközben lenne rá igény, hogy anélkül is lehessen vásárolni
- [link] Jajj, hát ez sem megfigyelés erősödése, igaz?
- covid alkalmazás (kell, mint egy falat kenyér)
- újabban kamerával árult tv-k/monitorok megjelenése
- okoskarkötő, mely monitoroz téged
- stb stb..."ezer más egyszerűbb módja az emberek megfigyelésének"
Ne aggódj, ezer másféle módszert is bevetnek, hogy megfigyeljenek és kontroll alatt tartsanak téged. Miért éppen az autó lenne kivétel? -
hypno skate
senior tag
Én ideológiailag nem vagyok elég képzett. Segítsetek!
Melyik az a kb Ford Focus méretű elektromos autó, amivel elmegyek 600 km-t maximális terheléssel, (+ télen fűtéssel) és 10 perc (max20) töltés után mehetek tovább?
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
azbest
félisten
nem azt mondta, hogy azóta csak teslát vesznek. Hanem amióta kapni teslát, azóta nőttek meg az ottani elektromos eladások. Amúgy meg a tesla után kezdtek kijönni említésre méltó elektromos autók más cégektől is, nem?
2013-tól kapni teslát norvégiában [link] és norvégiában 2013-ban a legtöb eladott új elektromos autó tesla volt [link]
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
Félreértesz, afelől szerintem senkinek sincs kétsége, hogy ha egy autóban digitális adat keletkezik, akkor azt valaki lenyúlja, elemzi, stb.
A konteo onnan kezdődik, hogy a megfigyelés lehetősége lenne az elsődleges ok, amiért az EV-ket támogatják, mert csak a megfigyelés miatt egyetlen országnak sem éri meg felforgatni a saját autóiparát. -
Noukoum
veterán
válasz #32839680 #174 üzenetére
Az összeszerelési minőség sem rossz már annyira, nézz meg egy pár mostani darabot. Alapból baromság az egész általánosítás mert az esetek zömében eddig is olyan hibák voltak melyeket a hétköznapi felhasználás során nem érzékelt a felhasználó. Csak a hülye autótesztelők miatt mindenkinek erre áll fel, nyilván azért is mert fikázni kell a teslát.
Arról inkább nem is szólok hogy nem csak teslán szoktak lenni hasonló gondok, csak ugye mást nem divat szidni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#54625216
törölt tag
válasz #32839680 #174 üzenetére
Az Apple hasonlat találó. Adott egy gyártó, aminek a termékeit egyesek ideológia alapon fikázzák, miközben a termékek használói messze a legelégedettebbek a piacon és ezt az ellentmondást a felhasználói tábor minősítgetésével próbálják ignorálni. Azaz akinek bejön az Apple vagy a Tesla, az csak egy konzumer idióta lehet, aki felült a hype-nak, ergo a véleménye ignorálható, így ki lehet jelenteni, hogy az Apple és a Tesla senkinek se jó, mert ugye attól lesz valaki, ha utálja az Apple-t vagy a Tesla-t.
-
Glynch
csendes tag
Ezt most úgy kell érteni, hogy a véleménybuborékodat 2 perc alatt nem tudta igazolni, így hát fel is út, le is út? Szegény Dr. Hanula Barna, élete ziccerét hagyta ki. Meg amúgy is, mit tett le az asztalra?! Oh, wait....
#157 Noukoum
Nagyszerű, hogy ilyen példásan gyakorlod demokratikus jogaidat és hangot adsz markáns és velős véleményednek. Nagyon fontos dolog! -
#56573440
törölt tag
válasz #54625216 #133 üzenetére
"Pontosan Musk melyik cége is dolgozik a hyperloopon? "
Pontosan egyik se, és pont ő is tudja hogy miért. És pont azért említettem. Benyögte hogy mi csodát talált ki, és hogy tök egyszerű az egész, színes szagos concept art, és ment a hype hogy úúúúúristen ez egy zseni minden egyes csatornán. Holott a megálmodott formában nem fog megvalósulni. Soha.
"mint koncepció miben mond ellent a fizikának?"
Hogy egy folyamatosan dilatáló sok száz mérföldes csőben nem fogsz vákumot csinálni sehogy És ha csinálhatnál akkor az egy halálcsapda. De a többi tök jó
"És a végösszeg (45millió) ismeretében kijelented, hogy "obszcén drága"? Csak összehasonlításként: 1 km. metró 1 milliárd dollárba került volna ugyanott. "
és az elvitt volna 4500 utast óránként, rendelkezett volna a szabványoknak és szabályoknak megfelelő menekülőúttal, infrastruktúrával és egy csomó olyan dologgal amik azért vannak, hogy ha gáz van ne égjél benne feltétlenül. Nem guccsi túlértékelt dolgok, hanem pl szükséges biztonsági elemek... Ja nélküle lehet olcsónak lenni, csak a kérdés az hogy megéri? Ha kigyullad egy tesla benne akkor mivan? A tűzoltó hogy jut be hozzá? Ja... De nagyon olcsó valóban
"Mondod ezt nettó hit alapon, mivel semmilyen információd nincs a pontos tervekről, a fejlesztés üteméről, stb. csak korai kísérleteket láttál, de azért mondod a tutit."
Pont annyira reális elképzelés mint a nap felszínén építeni egy bányaállomást. Nem kell terveket lássak hogy tudjam, egészen biztosan nem fog menni. Eddig a rekorder rakéta 10x lett felhasználva, 9 refurb ment le rajta, és ez éveket vett igénybe. Nem azért mert ráért, hanem mert darabokra kell szedni és átvizsgálni nem csak szemmel... Azt mondja hogy ezt minden egyes nap megteszik majd. Nyilván nyilván. Sőt. Több tucatszor. Tankolják, átvizsgálják, ha kell javítják és mehet is. Sittysutty. Mint a pinty. Menni fog ez valóban sőt!!!
"Kb. 20 éve mondogatják Muskról, hogy hazudik, vagy hülye, aztán ahogy az eredmények folyamatosan rácáfolnak a kritikákra, úgy csinálnak saját magukból hülyét azok, akik kitartanak a minimum 5 éve vállalhatatlan mantrájuk mellett."
Én csak 5. Majd 15 múlva magamba nézek ígérem. Vagy dobj majd egy privit pls akkor, el ne felejtsem
"Ezek azok, amiket ignorálsz vagy letagadsz, mert az indulati alapú következtetéshez próbálod igazítani a valóságot és a kettő valahogy nagyon nincs szinkronban."
Én nem ignoráltam vagy tagadtam le semmit.Ott kezeltem mindent ahol szerintem kell. Lőrincünk sem nemzeti kincs, és nem fogom elhinni senkinek hogy egy zseni vállalkozó. A nasa szúrja évek óta az usákok szemét, mivel baromi drága. Így viszont a saját küldetéseiket egy darabig át lehet tolni oroszokra, de azok a katonai cuccokat nem fogják szívesen felvinni... A többit rakd össze magadnak pl ha a spacex-el kapcsolatos véleményem érdekel. Az eredmény meg hogy senki se lázad, sőt a csillagos lobogó alatt mindenki IS tapsol. Szerinted ha 30 millás indítást a nasa elkönyvel 315 millának akkor ott a politikusok alatt mennyire szedik szét a széküket azonnal? Így viszont mindenki boldog.
"akik axiomának veszik, X politikus gazember, bűnöző, stb."
Nem. Aki azt mondja hogy szavazz rá és megoldja az ingyen áramot, a mávot a kórházakat, a szegénységet és 4 év múlva megvesszük a németeket kilóra, teljesen egyszerű és triviális módszerrel, akkor arra joggal mondjuk azt hogy hazudik. Ha Musk csöndben tenné a dolgát és nem nyilatkozna olyanokat amilyeneket, prezentálna cgi álmodozást úgy mintha faék egyszerű lenne, akkor semmi bajom nem lenne vele. Cook a Tim se szúrja a szemem, de ha a következő keynote-on azt mondja hogy az iphone-tól a mac pro-ig mindenben quantum proci lesz ami milliószor gyorsabb mint a honeywell bármilyen terméke, akkor várhatóan az első 10 komment között leszek én is és mondom hogy megakisfszm is
Az a baj hogy a kritikus gondolkodás szikráját se látom benned, egyszerűen elfogadod tényként hogy hát ja végülis tökre oké bármit mond. Innentől kár beszélgetnünk, mert nem változtat semmin, én nem tudok dogmatikusan elfogadni dolgokat, te meg nem vagy hajlandó alapvető dolgokba se belegondolni.
Na pá
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #56573440 #179 üzenetére
hány kijáratra lenne még szükség? 2 méterenként egy?
Itthon azt hiszem 500 méterenként kell legalább egy. A vegas loopnál nem tudom milyenek a helyi törvények, de ~600 méterenként van állomás.És ezen kívül is van vészkijárat. És persze a helyi hatóságok ellenőrzésével és a helyi szabályoknak megfelelően alakították ki. Ez áll a weblapon.
Bár ez a kép azt hiszem nem arról van, hanem egy másik terv:
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Tessék, de nézzél akkor nyugodtan tök hülyének.
@azbest: Tehát ha a Tesla az eladások 10%-át se teszi ki akkor azért nőnek az eladások, mert lehet Teslát kapni???? Most komolyan ennyire Elom Musk seggében van a fejetek, vagy mi a jó isten?
Saját linked megcáfol basszus....
"The Nissan Leaf continued leading the Norwegian plug-in market with 4,604 new units sold in 2013, representing 58.4% of all plug-in car sales." -
Noukoum
veterán
Nem vélemény, tény. Az annyira nem nagyszerű hogy ilyen hazug videókat linkelgetsz. Ezerszer képkockánként kitárgyalt "anyagokat" hozol fel, értelmes ember az ilyeneket rég természetes módon a helyén kezeli. Javaslom tájékozódj egy picit.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
azbest
félisten
Az állítás az volt, hogy "Ennek ellenére csak akkor kezdtek a derék norvégok komolyan elektromos autókat venni, amikor megjelent a Tesla."
De most már te valami teljesen mást próbálsz beállítani előzményként, mert muszáj, hogy valami köpködést tudj rá mondani.
The Model S won several automotive awards during 2012 and 2013, including the 2013 Motor Trend Car of the Year,[33] and became the first electric car to top the monthly sales ranking of a country, when it achieved first place in the Norwegian new car sales list in September 2013.[34] The Model S was also the best-selling plug-in electric car worldwide for the years 2015 and 2016.[35]
Aug 2013 - ekkor kezedték ott árulni. És a nem elektromosok közt is első lett havi szinten többször Annak, hogy nem lett minden hónapban, minden téren első csak az volt az akadálya, hogy nem volt elegendő belőle, ahogy jelenleg is...
Az összefüggés pedig az a teslák és a többi gyártó közt, hogy a teslák mellett kénytelenek voltak kevésbé szar paraméterekkel bíró szériákat kihozni. Előtte volt pár rettenetes fajta (buta, vezérlés nélküli, kicsi akkus járművek)
[ Szerkesztve ]
-
Karmko
tag
válasz #54625216 #175 üzenetére
Ez a te véleményed.
Az enyém meg, hogy ez az elsődleges ok.
A 9/11-es önmerénylet esetében vajon egy-két ország lerohanása volt az ok, vagy az utána következő "terrorellenes" megfigyelés kiterjesztése mindenkire? Számomra nem kérdés, melyik is volt a valódi cél.
Egy mesterségesen létrehozott vírus miatt is képesek voltak bedönteni a gazdaságokat. Gondolod, hogy az autóipar megállítaná őket? Ugyan... -
#16820480
törölt tag
Jó a 40 éves zsigulinál nincs összekötve, de amiket manapság lehet kapni, ott már mindent is tud az autó a keréknyomástól kezdve. Ehhez nem kell elektromos hajtáslány egyáltalán Ennyi erővel sokkal egyszerűbb lett volna betiltani a 10-20 évnél öregebb autókat, és problem solved, megfigyelés.
De látom már azóta elmentél alufólia kalapos irányba, szóval mindegy is, legyél boldog a kis szorongásaiddal, ha szeretnél. -
Glynch
csendes tag
"Értem tehát troll vagy."
Nyilván, mi sem bizonyítja jobban, mint az őrületes 8 komment / év átlagom. Látszik, hogy könnyű engem táncba vinni... De ez csak természetes, ilyen nagyszerű partnerekkel ki ne szeretne partyzni."Ignorálva."
Ezt pedig kivételesen nem szarkasztikusan mondom, KÖSZÖNÖM. Tennék ide szivecskét is, de nem látok itt a fiszfaszok között. A béke kísérjen utadon! O/ -
vicze
félisten
Táhát akkor csak direkt ferdítettél hátha nem nézem meg vagy mi és most mosdatás?
Még egyszer saját linkeden modellre pontosan ott az eladási lebontás, és egyetlen egy évben se volt az első a Model S, és az eladások 10%-át adta konzekvensen. Model 3 egyetlen évben tudott első lenni 2020-ban már földbe döngölte az e-tron, eladások felződtek egyből. Ja hogy az etron a volág egyik legszarbb hatékonyságú EV-je? Érdekel valakit is? Viszik mint a cukrot. Ennyit számít a Tesla, pontosan semmit. A fostalicska bughalmaz szerencsétlenség ID.3-ból 2hónap alatt eladtak annyit mint Model 3-ból egész évben, ez elég jól mutatja, higy US-en kívűl mi vár. Teslára hosszútávon. -
togvau
senior tag
piti? pl egy ilyen "piti" shorttal 20%-ot tolhat a vagyonán, attól függően, hogy mennyit tesz bele. A shitcoinjával (dogecoin) pedig sokkal többet is tolhatott rajta, hisz kb semmit sem ért, majd 0.7$ dollárig is felnyomta a hypejával, és tudja mikor van a csúcs, hogy mikor kell kivenni, hisz a tweetjei mozgatják.
#163 sok ilyen értéket nem teremtő érték nélküli valami van, aminek a birkák értéket tulajdonítanak, pl dollár, forint, guess, luizvuton, német autómárkák mai állapotban, és még lehetne sorolni.
Nem az altcoin piacot húzta le, hanem a nem altcoint is, igaz már már visszament kb minden.
Na meg ezt úgy írod, mintha a hagyományos kokain alapú tőzsdéket ne tudná megborítani egy megfelelő ember böffentése[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
#56573440
törölt tag
Ja jelenleg kb 600 méter a megálló. A második ütem amit elkezdenek már a reptérig ér és nincs minden sarkon beszallas... De még mindig nem tudni hogy jut a lyukba mentő, tűzoltó... Onnantól lehet csinálni rendes szelloztetest, tűzoltó rendszert, zsilipelt menekülő járatot, és a többit. Így is biztos gyors lesz és olcsó és jó is
Remélem itt is az van alairva mint a mostaninál, addig nincs pénz amíg nem teljesül az ígéret... Végülis eddig a projekt ingyen volt a városnak és nem úgy néz ki hogy egyhamar fizetni kéne ezért, a tesla önköltségi áron kapott reklámot, mindenki nyert. A befektetok nem, dehat ez egy startup, úgyhogy belefér.
-
Rolly
veterán
elég bullshit az egész... sokszor sok helyen leírták mások is én is... Hanula Barna még az előadáskor érvényes adatok (áram mixek CO2-ével se volt tisztában 2-3x-os szorzókkal igazolta magát...)
amúgy a valóság ez az elektromos autónál (mi esetünkben 2 hét korábban nem volt stat de fél éves az autó):
Maga az app TronityTehát 2 hét alatt:
- megtettünk 677 km-t
- ez 900 Ft-ba került (itthon ingyen töltünk napelem miatt)
- így a 677 km-en 49 kg CO2-t spóroltunk meg (tudom az akku de azt hamar visszahozza így az autó)Szóval fél év alatt:
- 6700 km-t tettünk meg
- 500 KG CO2-t spóroltunk meg a környezetünknek
- és körülbelül kb 150e ft közötti üzemanyag költségetÉs ez egy "éhesebb" elektromos autó (e208) 17-ös átlaggal járunk
[ Szerkesztve ]
-
Darmol
senior tag
Nem.
Küldtem linket. Használd!
Sőt, habár az USA-ban jelentős szerepe volt, Európában nèlküle is mentek a dolgok.
Ja, ès a villanykörte inkább kapcsolódik Edisonhoz mint az izzószál. Pedig ahogy fentebb ìrtam az sem. Már ha a történelmi tènyekből indulunk ki.[ Szerkesztve ]
Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.
-
Darmol
senior tag
A wolframot használták magyarok saját fejlesztésben, de csak bevonatolásra. Ès közel sem elsőkènt. Mások is használtak, igy-ùgy wolframot, de ezek nem felelnek meg a modern izzószálnak.
Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.
-
veterán
Ha 30 milliárd dollár a vagyona, akkor miért vesz ki minden negyedévben 250 - 300 millió dollárt a Teslából (ő ugyanis nem fizetésért dolgozik, hanem a nyereségből kap meghatározott százalékot)
Ha akkora a vagyona, akkor ezt a pénzt bent is hagyhatná a Tesla cégben, neki ez aprópénz, a Tesla meg ennyivel nagyobb fejlesztési forrást tudna felhasználni.
(Meg ne válaszold a kérdést, ez költői kérdés volt, arra utalok, hogy Musk biza lehajol az ő mértékével nézve aprópénzért is, tehát a short hasznát is biztosan jóleső mosollyal zsebelte be )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
#16820480
törölt tag
válasz Donki Hóte #198 üzenetére
Nem 30 mrd a vagyona, a 20%-ra írta, hogy az a 30 mrd. [link]
Ha megnézed a Tesla pénzügyi jelentéseit, akkor ott ilyen éves szinten 20-30mrd dollárok mozognak, abból a 2-300 millió nem igazán sokat számít összességében.