Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz nkmedve #289 üzenetére

    A HL2-nel az volt a lenyeg hogy volt egy komoly art director aki tudta mit csinal es megvan egy stilusa ami nincs teljesen a technikanak alarendelve igy sokaig "jol nez ki" a jatek mert nem attol nez ki jol hogy van ott valami [insert tech effect of the year here] hanem mert egyseges a latvany megfelelo texturazassal es vilagitassal kulonosebb tech csicsa nelkul. Ebben a japan devek is eleg jok egyebkent. Ugyanezt latni a Dishonored-nal ahol szinten o volt az art director.

    Volt egy soha meg nem jelent Bethesda jatek is, a Battlecry ahol a kornyezetnel szinten latszik a munkaja, de annal a jateknal a legjobbak talan a promo poszterek voltak ahol abszolut pofatlanul lenyultak hires emberek arckepet. Meg ma es ertem ez hogy tortenhetett meg es hogy lehetett ezeket publikalni es expokon felhasznalni - [link] - David Beckham, Tom Hardy es Jennifer Connelly egyertelmu, a szoke csaj es a szoke pasat mar nem tudom, de azok se ismeretlen arcok ha jol emlekszek :))

    HL, HL2 es HLA osszehasonlitas peldaul ez eleg jo [link]

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés