Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Jacek

    addikt

    válasz nkmedve #194 üzenetére

    Én nem várom pl, nekem szenzációs most is. Én álltalában ott látom a fikázást aki sajnos nem tudja megtenni, aki nálam volt és próbálta mind el volt ajulva :) Pl a üzlet társan 12 fia na annak nem lehet lehuzni a fejéről, qustre gyüjt..
    B&S game kicsit más amikor te fogod a kezeddel a pajzsot meg a fejszét pl. és úgy harcolsz, ezútán szerinted milyen klattyogtatni az egérrel? :D :D
    Durva esetet vázolok de pl. az is más interakcióban hogyha bele lösz egy nyilvesszőt a páciens szemébe aztán oda ugorva kihuzod és azzal a mozdulattal bele vágod egy másik fejébe( tom beteg vagyok :D) na de ezt itt megcsinálod és nem a+b és lefele nyíl kétszer...

  • 6absbulldog

    tag

    válasz nkmedve #194 üzenetére

    Felesleges a Vr-tól akkora sikert várni, hogy elérje a hagyományos gaming méretét. Igen, réteg eszköz (de messze van a haldoklástól) és vélhetően réteg is marad még évtizedekig. Ennek nem csak anyagi és hardver oldali oka van, hanem:

    - sokan nem bírják a vr-t, rosszul lesznek tőle. Van, aki hozzá szoktatható, van aki nem.
    - sok műfajt nem VR-osítható érdemben. Stratégiai játékok, TPS nézetű game-k, stb.
    - sok emberben nincs arra igény, hogy többet mozogjanak, mint hogy az ujjukkal kattintsanak. Mert a VR játékokban azért kell mozogni, még ha ülsz és csak kézzel hadonászol, akkor is.

    Ezekhez hozzá lehet még venni, hogy drága és erős hardver kell hozzá, de ez csak ideiglenes. Előbb utóbb olcsóbb lesz ez is és lesz hozzá elég erős hardver elérhető áron, de a fent felsorolt dolgok nem igen fognak változni. Ezért marad ez réteg cucc, de ilyet leírni, hogy halott, vagy haldoklik, nem érdemes, mert nem igaz,

  • Dyingsoul

    veterán

    válasz nkmedve #194 üzenetére

    Abban valóban igazad van, hogy a fejlesztőknek nem olyan jó biznisz. Viszont a hardvergyártók (Valve, Oculus tutira de szerintem a HTC is) támogatják a fejlesztőket hardverekkel és pénzzel is a minőségi, exkuzív címekért cserébe.
    De jelen van amit mondasz, ha jól emlékszem a Croteam is adott erről interjút és olyasmit mondtak, hogy ha a VR bevételekből akarnának megélni akkor éhen halnának. Pedig jó címeket tettek le az asztalra, nem azzal van a gond, hanem azzal, hogy még nem eléggé elterjedt a technológia - a PC gaminghez képest...
    Azért szerintem az fontos, hogy mit mihez viszonyítunk.

    De fogyasztóként téged miért érdekel, hogy éhen halnak-e a fejlesztők? Egyre komolyabb címek jönnek VR-ban. És sokan azt sem értik meg, hogy a VR-ban eltöltött idő, más, mint PC előtt. Sokkal intenzívebb az élmény, sokkal hamarabb elfáradsz. A HL Alyx 15 órája így kimondva édes kevésnek tűnik de élményben felér egy háromszor ennyi idejú monitor előtt ülős kampánynak. Persze vannak akiknek egy nap után is alig lehet lerángatni a fejükről de ez tipikusan olyan játék, amiben fizikailag is elfáradsz.

    Ott van például a No Man's Sky. Órák százait de akár ezreit lehet beletolni VR-ban. Az Assetto Corsa, Project Cars, Dirt Rally, Elite Dangerous, Fallout 4 VR, Skyrim VR is ilyen meg a Subnautica a maga sandbox játékmódjával, csak hogy párat említsek. Rengeteg multiplayer cím is van, mint a Pavlov VR, a Contractors, az Echo arena, a Recroom de vannak már Battle royale címek is, mint a Stand Out és a Virtual Battlegrounds. Persze, a minőség itt-ott hagy némi kívánni valót maga után.

    Akik régóta követik, azok látják a fejlődést évről évre a hozott címekben, csak az nem látja, hogy fejlődik és egyre jobb a buli, akinek nincs VR cucca, mert miért is követné az eseményeket. Ezek az emberek néha elolvasnak egy-egy cikket és beírják kommentben, hogy haldoklik a VR, úgy, hogy fogalmuk sincs arról, hogy hol tart a technológia és milyen tartalmak érhetőek el.

    Tudod milyen új tartalmakról és iszonyatos fejlődésekről volt szó a tavalyi Oculus Connecten? Már van prototípus gondolattal irányítható controllerre... De persze, ez egy zsákutca... Ha így álltok hozzá a technológia elmegy mellettetek és olyanok lesztek, mint azok az idősek akiket nem érdekel az okostelefon és az internet sem. Nincs ezzel gond, csak ők nem irogatnak butaságokat szakmai témában.

    (#196) 6absbulldog :
    - sok műfajt nem VR-osítható érdemben. Stratégiai játékok, TPS nézetű game-k, stb.
    De vannak már terepasztal szerű stratégiai játékok, pl Tabletop Gods. Third person is van, Pl: Chronos, Hellblade Senua's Sacrifice. Xbox controllerrel csodásan működik. Konkrét Third person shootert nem tudok hirtelen de biztosan van az is.

    [ Szerkesztve ]

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul -- Honlap: http://diablo3.hu/

  • Chapel

    addikt

    válasz nkmedve #194 üzenetére

    Mindent félretéve, ne felejsd el: egy high end pc és azon belül is a high end-opcióról beszélünk. Naná hogy nem rohangál mindenki/fél pc-s tábor ezzel.
    Kelet EU nem nyugat. :N

    Mintha azt mondanánk oké, eszméletlen érzés és minőség egy RR Phantom vagy egy 40-50milla feletti autó, de nem sokat látok az utcákon...

    [ Szerkesztve ]

    Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés