Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz kiskuplung #283 üzenetére

    Csak egy direkt túlzó példaszám volt (eskü elsőre ezt mögé is írtam, mert éreztem, hogy valaki ezen fog fennakadni)... :DDD

    Egyébként ok, hogy léteznek külön-külön a funkciók, de azért egybegyúrva, egy "mindent az egyben VR élménycsomagként" azért még nem (főleg a haptikus visszajelzéssel és a gesztusokkal kommunikálással kiegészítve a dolgot, ahogy én tettem). Az Unspokenben is például a "látom a kezem végét", nekem elég illúzióromboló, csak hogy egy játék egy példáját hozzam fel. Erre (is) céloztam a költői túlzású "50" évvel, hogy még rengeteg ilyen (vagy most még akár hiányzó) dologgal lesz számomra teljes a VR élmény. Most is élvezem már a próba alapján (nem hiába tervezek venni is), de azért messze még a Kánaán...

    DE az egész hozzászólásom csak egy példacáfolat akart lenni arra amit írt, hogy "a VR a fantázia elcsökevényesítése felé hat, ha a realisztikusság alapján vizsgáljuk, vagy az mint igény jelenik meg a VR világgal szemben". Erre gondoltam, amikor felépítettem egy képzeletbeli és megfelelően összetett TES VR világot, amiben megannyi lehetőség (pláne fantázia) lehet, annak ellenére hogy igenis realisztikus is lehet bizonyos szempontok alapján, mert hogy nem csak egy szempontból lehet realisztikus valami (és ugye itt jön képbe a VR, mert attól, hogy ember-léptékű irányítás és a mozgás milyensége, a "fogás" lehetősége stb. lehet ultra-realisztikus, attól még a felépített világ lehet a legvadabb sci-fi, fantasy, vagy horror). :K

    Artillery Sidewinder X1 DirectDrive 3d nyomtató + 3 tekercs PLA filament eladó - 145k ---> Hardverapró

Hozzászólok Aktív témák