Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz atok666 #5 üzenetére

    Hát ezek elég erőltetett példák. Olyan biztos nem lesz nagyon sokáig, hogy az autó felismerje a körülötte lévő embereket, olyan szinten, hogy még a foglalkozásukat is megmondja. Az első példánál pl. fontosabb lenne kirakni a vészvillogót, megszólaltatni a dudát és közben nekimenni a terelőelemeknek, hogy lassuljon az autó.

    Ha meg valami intelligens közlekedési rendszert képzelünk el, akkor akár a lámpát is pirosra válthatná a gyalogosoknál. Kanyarodni azért sem lenne túl jó szerintem, mert akkor a gyalogosoknak esélye sem lenne előre jelezni, hogy hova fog érkezni az autó.

    Szerintem az alapoknál a fontosak most még. Mérni, hogy az utak és sávok hány százalékát méri föl helyesen az autó, mennyire jól képezi le a tereptárgyakat, mennyire jól értelmezni a KRESZ táblákat, forgalmi szituációkat. Meg ugyanilyen fontos, hogy a szenzorok mennyire pontos adattal szolgálnak. A kamera képe legyen jól kivehető mindenféle időjárási helyzetben, a radar jelekben ne legyen túl sok zaj, a hangrendszer jól szűrjön, stb..

Új hozzászólás Aktív témák