Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • kpbendeguz

    őstag

    válasz morgyi #20 üzenetére

    Ha egy cég akkor kezd stratégia váltásba, amikor a trend már felfutóban van és a növekvő kereslet hatására már kiépült az infrastruktúra, akkor az a cég keresztet vethet a piacára.
    Ezért foglalkoznak most a játékfejlesztők a cloud gaming-el, hogy mire kinövi magát a technológia, addigra ott legyenek az élbolyban.
    Lásd: Netflix. A TV csatornák és a filmstúdiók későn kapcsoltak és mire kiderült, hogy az online steaming nem csak hogy életképes, de gyakorlatilag az összes addigi disztribúciós csatornát lekörözi, addigra a Netflix forgalmazóként és tartalomgyártóként is a fejükre nőtt.
    Tehát igen, jelenleg a cloud gaming egyelőre a futottak még kategóriában versenyez, de csak idő kérdése, hogy mainstream megoldássá váljon.

    #11 Polllen:

    Ha a nagy kiadók saját cloud szolgáltatást indítanak és csak licenszelik a technológiát az nvidia-tól (vagy mástól), esetleg bérlik a hardvert az MS-től, Amazontól, stb. akkor elég lesz egyetlen referencia hardverre fejleszteniük.

    ZX Spectrum 48K + ZX Interface 1 + ZX Microdrive + vDrive; Commodore 64 + 1541

Hozzászólok Aktív témák