Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • kpbendeguz

    őstag

    válasz morgyi #7 üzenetére

    Amikor Steve Jobs azt mondta anno, hogy az Apple-t nem különösebben érdekli, hogy bluray vagy hd-dvd, mert pár éven belül úgyis mindent online fognak terjeszteni, ment a huhogás, hogy mégis hogy képzeli, hiszen a világ felének még ISDN-je is alig van.
    Szal a jelenlegi helyzetből semmi értelme kiindulni, ha hosszabb távra terveznek.

    Anno a Netflix userbázisát is erősen az eléhető sávszélesség limitálta, míg mára megfordult a helyzet: nem azért néz Netflixet, mert van jó a sávszélesség, hanem azért fizet elő a jobb sávszélességre, mert Netflixet akar nézni.
    Azaz a szolgáltatás feltétele a megfelelő infrastruktúra, de ha a szolgáltatás népszerű, az lökést ad az infrastruktúra fejlesztésnek.

    A cloud gaming most a bevezető szakaszban jár, de az elég nyilvánvaló, hogy a kiadóknak jobban megéri cloud-ban gondolkodni, mint x platformra optimalizálni mindent.
    Jelenleg úgy zajlik a játékfejlesztés, hogy megcsinálják a játékot az elérhető lehető legjobb hardverre, aztán addig vesznek vissza a részletekből és reszelgetik a kódot, amíg elfogadható sebességgel nem fut a célplatformon.
    Ehhez képest cloud-ban ott a referencia hardver és a kiadó eldöntheti, hogy ár/minőség szempontból mikor mire éri meg fejleszteni a hardvert és nem a konzoleladásokat meg az n gyártó n+1 hardver variációit kell elemezniük, hogy melyik platformon érdemes megjelenni.

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum 48K + ZX Interface 1 + ZX Microdrive + vDrive; Commodore 64 + 1541

Hozzászólok Aktív témák