Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Fordítok magyarra: Tehát a videókon az álmaik szerepelnek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
DithenS
senior tag
Hát az elején van nagyon még,idővel biztos jobb lesz.
Bár írták hogy hamar lemerül,akkor mért nem kábellel oldják meg a dolgot? Vagy akár az övre fel lehetne csatolni egy kisebb aksis táskát amit össze lehetne kötni a szemüveggel.Így nem merülne le. -
Auratech
őstag
A promó videó megtekintésekor agyalni kezdtem, hogy mekkora erőforrás igénye van egy olyan interaktív 3d megjelenítésnek, ami a videón látható környezetet úgy sejteti, mintha a szemlélő azt látná belülről. Miközben ténylegesen olyan a látvány, mintha egy kajütablakon keresztül kukucskálna ki...
Rendes megjelenítéshez szemenként egy ps4 grafikai képessége is szerény lenne, főként olyan kis késéssel, ami elengedhetetlen...Auratech Field Recording
-
kriszpontaz
veterán
Ennél is nagyobb problémát jelent a látótér. Bruce Harris szerint a HoloLens aktuális verziója által biztosított élmény jelenleg nagyjából olyan, mintha két méterről nézte a felhasználó egy 15 hüvelykes kijelzőt.
Tényleg 15 hüvelyk? -
Ren Hoek
veterán
válasz kriszpontaz #5 üzenetére
Ez az amit nem könnyű fejleszteni. Ez nem olyan mint az Oculusnál, hogy egy optika előtt van egy kijelző. Itt holoprojectorral oldják meg, eléggé összettett módon optikailag. Nem teljesen értem hogyan csinálták meg a hologrammok fókuszát a térben, miközben ugye a valós visszaverődő fény is beérkezik. Ezt nem is lehet úgy megcsinálni szerintem, hogy egy teljes FOV OLED screent teszel a szemüveg elejére.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az a két méter szerintem két láb (kb 61 centi) lesz.
"He went on to state that any universal Windows 10 application will be supported natively on HoloLens, and that its field of view would be rather similar to a person standing two feet away from a 15-inch monitor."
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
titán
-
azbest
félisten
Addig is megfelelő kulcslyuk 3d pornóhoz
Itt egy videó, ami 3perc 52 másodperncél látványosan mutatja, hogy mekkora területet látna be vele valójában az ember: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Nem erre gondolok, hanem a valóságra. Mert egy hologrammban mincsenek fekete részek pl. Leia hercegnő... az oké is. De egy fekete motort szeretnék CAD renderelni, akkor hogy vetít "fekete fényt" a projector.(mert nem kijelző,.hanem holoprojector vetíti a képet az üveglapra)
Biztos van egy féligáteresztö tükör, vagy ilyesmi, így kvázi vászonként funkcionál. Csak akkor is, én úgy képzelem el,.hogy a motor fekete részei inkább átlátszóak lesznek egy világos szobában fehér fal előtt.[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
Csak úgy lehetséges, ha a látható valóság képe is két kamerán keresztül érkezik és a felhasználó úgy látja, mintha szemüvegen keresztül nézné. Abból ki lehet maszkolni, ami fekete és virtuális. A szemek összetartásából meg következtethető a fókusz távolsága, ami a látásnál a mélységélességet adja.
A valóság digitalizált és visszavetített képére bármilyen átlátszóságú virtuális tárgyat fel lehet tenni, hiszen, ami takarásba kerül azt egyszerűen kimaszkolja a render a valós de vetített háttérből..Auratech Field Recording
-
azbest
félisten
Jó ez a holografikus mese csak a marketing.
Annyi a különbség, hogy nem egy lcd-n nézel keresztül, hanem valamilyen prizmás vagy félig áteresztő tükrös megoldással tolják a szemedhez a megjelenítendő képet. Az összes prezentációs videó kamu külső rendereléssel készült, nincs egyetlen felvétel sem a valós képről.Fekete fény nincs. Legfeljebb annyival erősebb, kontrasztosabb a virtuális látvány, hogy elüt a normál fényviszonyok közti valóságostól. Ahogy a projektoros vetítésnél is az a legsötétebb fekete, amit a környezet fényében (a visszaverődő fényekben) alapból látni a vásznon. Nappali fényben például kifejezetten sötét színű vásznat használnak, hogy mégis legyen valamekkora kontraszt.
-
Ren Hoek
veterán
Igen, ez az Oculus elv.
A másik ha egy LCD réteg ad egy fekete bg-t az OLED-nek. Szelektív maszkolásképpen. Csak ez duplán csökkenti az átlátszóságot.
Meg optikailag nem tudom hogyan lehetne összehozni ezt és a valós fényt. Mert minden optikai elem a kijelző előtt, megváltoztatja a külső fényt is. Oculusnál ez nem gond.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...