- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- iPad topik
- Már jövőre megkezdheti a tömeggyártást 7 nm-en az SMIC
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Chromecast topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
Hirdetés
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peugeotmate
őstag
válasz <Adamsky> #39 üzenetére
Sajnos nem ismerjük, hogy mekkora a táv az otthon és a különböző különórák között, így nehéz más alternatívát vázolni konkrétumok nélkül. Az elektromos autó önmagában nem megoldás semmire, tudatos használat (jobban szólva NEM használat) ami valóban kevésbé terhelő a környezetre. Természetesen a SUV-ok okafogyottak, hisz a belső terük sem praktikus és hatalmas helyet vesznek el az életterünkből.
Én igazából arra gondolok, hogy amikor az autó valóban hatalmas előny, az az mikor az ember rengeteg cuccal pakol például, vagy többedmagával utazik hosszabb távon, ami más eszközzel nehezen/alig megközelíthető. Ilyenkor viszont egy városi autó sem lesz jó, mivel abba kevés dolog fér. Egyterű vagy egy Berlingo (és társai) méretű autó lenne jó, ami pakolható is, de emberek szállítására is alkalmas. Alkami jeleggel használva lenne. Más esetben mikromobilitási eszköz és más közösségi közlekedés együttes használata például az esetek döntő többségében elég kéne legyen, amikor saját magunk helyváltoztatása A-ból B-be a cél. Mindig megmosolyogtató, amikor emberek védeni próbálják azt, hogy önnön maguk 50-100-120 kg-os súlyuk szállítására egy másfél-két tonnás jármű üzemeltetése az optimális.Hieronymus
Kicsik, fürgék és könnyű velük parkolni.
- Kicsik? Mihez képest: bérház, SUV, kerékpár, roller, távolodó bkk busz? Kiterjedése a például hozott autóknak is leglább 1,75 x 3,5 x ,175 méter! Nem lépek át felette ha az utca túloldalára átmegyek.
- Fürge? Mikor: kukásautó mögött, piros lámpánál, dugóban állva, parkolni készülő autó mögött torlódva?
- Könnyű parkolás? Hol: Tompa utca (IX. ker.), V. kerület, Campona bevásárló központ (XXII. ker.), fel-alá körözve parkolóhely keresés közben?Az araszolós torlódás nagyon fekszik nekik.
Az araszolós torlódás a városi élet SZÜKSÉGES velejárója? Erre rendezkedik be valaki, hogy milyen jó lesz egy haladásra tervezett járművel dugóban araszolni?!
Álló helyzetben nincs fogyasztás és a fékezések visszatáplálnak némi energiát
A légkondi, az elektromos fogyasztók és az autó fenntartása és üzemeltetése ugyanúgy minden egyes másodpercben fogyasztásnak minősülnek ugyanis fizetsz érte!
[ Szerkesztve ]
meg
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- BestBuy ruhás topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...