- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- OLED TV topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
Hirdetés
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
II.Démonlord
tag
Szép célok és nem rossz bringa. A Stelviot szívesen megpróbálnám, bár valószínűleg az én bringámmal nem lenne egyszerű feladat.
Egy kis szintrajz a meredekségről: [link]
-
Cyberpunk
félisten
válasz II.Démonlord #1 üzenetére
Sokan vágnak neki montival, inkább terepre való gumival. Minden tiszteletem az ővék amúgy. Inkább a szintkülönbség a problémásabb azért 2000 m felett nem igen tekertem még.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
tDr1v3r
veterán
Grat hozzá!
"Kicsit" szerényebb lesz majd az én következőm, már csak a 100-150k körüli kitűzött célára miatt is. De végre nem azt az auchanos szart kell tekernem...
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
vadkörte
addikt
Gratulálok a bicóhoz, a terveid megvalósításához pedig sok sikert és mégtöbb kitartást kívánok.
Úgy látom ez az év a kerékpárcserék éve lesz. A tavalyi újrakezdésem után, a szezonközti szünetben - télen nem tekerek, meg tönkre is ment a régi - én is átgondoltam a hogyan továbbot.
Egy 21 éves Uno (Made in Noname) korszerűtlen MTB-ot fejlesztgessek, vagy keressek valami mást, ami jobban illik hozzám.
Mivel terepen nem használnám, így a MTB kilőve, az outi idegen tőlem, de nem ártana, ha enyhe/közepes terepen, pl. erdei ösvény, is boldogulna. Így cross trekking-ben gondolkodtam. Emellett az első telóhoz is ragaszkodtam. Itt bukott meg a modernizálási szándék, mert a régibe nem lehetett teleszkópos villát tenni.
Így el is dőlt a kérdés.
Nos. Az új családtag, egy 2008-as modellévű alig használt - évekig egy tárolóban lógott a szögön - 56-os vázméretű KTM LifeOne, (ilyen) már 3/4 részben felszerelve (már csak sárvédők kellenek) várja, hogy jobb legyen az idő és a lovasa kondija, hogy útrakelhessünk. Remélem nem választottam rosszul.Üdv. V. Körte
-
Cyberpunk
félisten
Kösz.
Szép bicaj ez is. Én is terepeztem DH, de az nem jött be, így egy év útán el is adtam, nem igazán tudtam kihasználni, arra az évi pár alkalomra meg túl drága volt fenntartani. Talán egy enduró jöhet majd, néha úgy mennék terepen is, meg lépcsőzés ilyesmi, de a szerelmem az outi. Inkább abba ölöm a pénzt.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
PPatrik
aktív tag
Milyen áttétellel,nameg mennyi csomaggal szeretnél oda felmenni?
Én az új bicómmal eddig nem sok hegyet másztam meg ( fél éve van meg), pontosabban csak 1-et, de onnan elég rossz élményeim vannak. 12kg bicó, 50/34 elől, 11-28 hátul, 20+kg csomag, 10kg-os futó, nameg nem optimális ruházat. Hát asszem 50-100 métert bírtam fölfele, utána meredekebb lett és hát toltam/húztam, persze közben többször húztam rá a lábamra az utánfutót. Bátyám közben, a rohloff-jával röhögve feltekert. -
-
zoo8800
veterán
A Stelvioval van egy nagy baj: a tömeg. Nem vicc, ott tömeg van, ha csak kicsit is jó az idő.
rip and tear, until it is done
-
PPatrik
aktív tag
Hát nem tudom. Én picit félnék 34/28-al neki indulni.
Nameg a hátizsák. Én azt csináltam, hogy egy harmadik kulacs tartót felraktam az alsó cső aljára (ilyennel), és beleraktam egy 'szerszámos' kulacsot (Elite SuperByasi). Egy fél méteres heveder meg fogja, hogy nehogy elrepüljön, mert a régi rozogább kulacstartómat raktam oda. Ebben benne van minden ami a bicó rendberakásához kellhet, igaz pót belső nincs benne, de van benne olaj a láncra, ami sok napos turáknál jöhet jól. ( hátizsák és csomagtartó/utánfutó nélkül szeretnék több hétre egyedül elmenni világot látni.
Ezen felül van egy kis felső csövön lévő táskám, amibe befér egy kis élelem + a telefonom. Energia zseléket igaz nem szoktam enni, mert ahhoz drágák, hogy azokon éljek és az ízükkel sem sikerült megbarátkoznom, bár tervezek más fajtákat is kipróbálni. Ezek után meg maradt a házilag kevert limonádé, cukorral és rizs sziruppal, aminek annyi a hibája, hogy elvileg csak gyorsan felszívódó cukrok vannak benne. Viszont így menetközben, ha picit érzem hogy jól jönne egy kis energia, akkor csak belekortyolok.
És a többi cuccnak pedig ott van az aerobar és az üles. Mindkettő kipróbált hely és Decathlonos drybag-ekkel összesen kb 20-25 liternyi cuccot fel lehet aggatni. Bár hátulra tervezek valami direkt oda való relatíve nagy táskát venni, pl tőlük. -
Cyberpunk
félisten
Annak is megvan a varázsa, kis vadkemping melléje. Szerintem nyáron meg kora ősszel egy kis országjárós egy-egy hetes túrát én is bevállalok majd. Minimális holmival, mert outival megyek. Kerékpár + vonat megvan a varázsa ennek is. Igaz ez ne igazi nagy túra kerékpározás. Napi 100-150 km tartható a kínpad outi-val is.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
PPatrik
aktív tag
válasz Cyberpunk #12 üzenetére
Én tavaly nyáron mtb-vel, persze slick gumikkal, mentem Passau-Bécs távot 2 és fél nap alatt. És jöttem volna tovább is, csak tapasztalatlan voltam, akkor váltottam spd cipőre, és nem volt kamáslim. És harmadik nap jött egy kis eső. Viszont első két nap 130km fölött mentem, utolsó nap meg délben indultam csak, és nem volt semmi gondom, magyarul a világ végéig tartani tudtam volna azt a tempót.
Szóval idén szeretnék 200km fölött menni naponta, de hát egyelőre még csak 70-ig jutottam el, mert sem jó idő, sem erőm, sem szabad időm nincs elég. Nameg reggelente kedv sincs elindulni. Tegnap is, tervben volt egy 100km, és lett belőle 40, viszont közben olyan jót dagonyáztam, te meg most irigykedhetsz mert te olyat nem tudsz az új bicóddal.
De sebaj, majd nyáron lecserélem a 810 grammos Marathon Plus gumikat, meg esetleg cserélek kereket, így a kerekekről rögtön le tudnék faragni 1-1,5 kg-t, aztán akkor hátha gyorsabb leszek
Csak hogy ne titkolózzak, ilyen bicóm van. A hajtás ki lett cserélve Ultegra-ra, a hajtókart kivéve. A hátsó váltó viszont most egy 8 sebességes Acera, a felső görgőt kicseréltem benne, így nagyon szépen vált. Persze megvan az eredeti görbe Ultegra váltóm is. A listán a következő fejlesztés, az egy fékpad és bowden/bowdenház csere lesz, mert a fékbowdenházat érezhetően össze tudom nyomni fékezéskor, és néha zavar, hogy nem tudok normálisan fékezni (fékpadot is ezért szeretnék másikat kipróbálni). A hátsóváltó bowdenháza (láncvillánál) pedig picit rövid, így elég nagyot törik ház vége, amikor bemegy a váltóba, és szerintem ezért vált néha rosszul.
Hja az igazi túráról bátyám tudna beszélni, ő már megjárta egyedül a Pamir Highway-t is. De hát ő már dolgozott eleget, én meg még egyetemet sem kezdtem el, szóval van időm.