Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RetepNyaraB
veterán
Biztos vagy ebben az újrahívósban? Van pár karcolt járgány, azokat letettem mert a karcok ott vannak, nem akartam súlyosbítani. Van Jackie Galena-ja, na annak már leszakadt a fél orra, de azóta nem hívtam. Próbát megér...
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
hunluki
senior tag
RDR2-be online-ba menj el st denisbe lövöldözni picit konzolon. Úgy be fog zuhanni alap konzolokon 15-20 FPS környékére mint a huzat mind a mai napig.
CP-nek nagy hype-ja volt és emiatt van nagy pofára esés, illetve ki kellett adniuk mert:
1. Csak így kapták meg az állami támogatást hogy még 2020-ban kijön.
2. Marketingesek nem fogták vissza magukat és az évezred játékának kiáltották.
3. A fejlesztők jelezték hogy ez bizony még nincs kész és szívás lesz, de ugye a pénz az úr, ki kellett adni.Szerintem az is működőképes megoldás lett volna hogy csak a story elejét adják ki és később ingyenes DLC/update formájában jön a többi és ráfekszenek az optimalizálásra. Kicsit csúnyácska grafikával is elcsúszott volna a játék ha kevésbé bugos és tartja a 30 fps-t.
Amúgy halkan megjegyzem hogy nem alap konzolkon és PC-n teljesítményben semmi gond nincs a játékkal, a kommentek között is láthatod hogy rengetegen szeretik a játékot (én is) és repülnek bele az órák rendesen.
Én úgy szoktam mérni a játékokat hogy előveszem a jó öreg sörös összehasonlítást. Ha egy óra alatt megiszom egy vagy két sört és közbe jól szórakozom akkor az kb ár/érték arányban egy jó szórakozásnak minősül. Tekintve a játék 60 eurós árát és hogy jelenleg 40 óránál még csak a felszínt kapargatom ez nálam már teljesen jó deal, sőt ha rendbe rakják és folyamatosan bővítik akkor egyre jobb lesz.
Az interneten egy relatíve kevés de hangos tömeg szeret fikázni és hangoskodni, a többiek kényelmesen elvannak vele. Lásd még windows update hibák amikbe a userek 1-2%-a esik bele, a maradéknak semmi baja vele, mégis egy kisebb bugból is ordenáré üvöltözések vannak főleg a technikai fórumokon.
Itt a lehető legkorrektebben jártak el, akinek nem tetszik visszakapja a pénzét és jónapot, lehet tovább haladni. Majd megveszed féláron vagy olcsóbban valamelyik akció alatt amikor már ki lesz javítva, vagy skippeled az egészet és kész.
A limitált kiadású konzolok miatt pedig ne fájjon a fejed, ezek évek múlva is jó áron mennek. Pl kollégám mindig limitált kiadású konzolt vesz mert kevés értékvesztéssel el lehet adni és beleforgatni a következőbe.
-
copass
veterán
válasz RetepNyaraB #51 üzenetére
igen, de csak a saját járművek regenerálódnak.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
-
ddekany
veterán
Ez, hogy nem élő a világ, meg nagyon egyszerű az NPC-k viselkedése... Egyfelől tudjuk, hogy lehetetlen megoldani igazán jól, mert ahhoz emberi értelem kellene. Másfelől azt is tudjuk, hogy azért lehet jobban takargatni a világ ürességét és egyszerűségét. Amennyire láttam, itt ezt a témát szinte teljesen elengedték. Persze azt is lehet mondain, hogy minden ilyen próbálkozás csak gimmick (mint pl. Elder Scrollsban nem csöpörheted csak úgy be más cuccait az orra előtt... kivéve, ha vödröt raksz a fejére, hát igen... ). De mégis, azt gondolnám ebben a stílusban ez pont számít a játékosoknak, elvégre valahogy bele akarják magukat élni ebbe az izébe.
A másik, hogy érdemben nem ágaztatják el a forgatókönyvet, csak a vége felé. Nyilván messze úgy az olcsóbb, enélkül sokszor ennyi jelenetet kell elkészíteni, meg küldetést összedobni/tesztelni. Csak tűnődök, hogy a bejáratott munkafolyamat ellenére (mikor már 100. beszélgetős vagy akció jelenet készül) ennyire drága ezeknek a legyártása, vagy csak ennyire nem érdekli a játékosokat, hogy alig van valós választásuk, hogy nem éri meg ennél többet erre befektetni?
-
brd
nagyúr
Pont a 2 "leglényegesebb" tényezőt emelted ki a videóból, a többivel mi a helyzet? Mert ezek szerintem mind fontosak (lennének) egy ilyen stílusú játékban. Igazából az a baj, hogy az ilyesmi hiányosságok jellemzik a játék egészét, pont úgy néz ki, mintha valaki(k) utasítására félkészen adták volna ki úgy, mintha a félkész állapotból sürgősen egy nagyjából működő játékot kellett volna prezentálni a kiadáshoz (szerintem egyébként ez is történt a valóságban). Én legalább egy GTA V szintű fizikát és interakciót a környezettel/NPC-kel minimum elvárnék egy ilyen stílusú/játékmenetű mai AAA címtől.
The only real valuable thing is intuition.
-
Vesa
veterán
Az AI lehetne kicsit kifinomulabb, ugyanakkor itt kapunk egy irtózatos lore-t és sztori line-t (pontosabban, többet is), karakterfejlesztési rendszert, hekkelést, lopakodást, tárgykészítést és fejlesztést, stb. Ez mind úgy ahogy van, hiányzik a GTA-ból (ami eleve egy teljesen más játék, hasonlítani sem érdemes).
Tehát az fogja eldönteni, tetszik-e valakinek a játék vagy sem, hogy fentiek közül mit tart értékesebbnek!
Akinek a háttérvilág, a sztori és a többi a fontos, azok számára bőven ellensúlyozza az AI hiányosságait mindez. Aki egy GTA szintű játékélményt keres szimpla utcai randalírózással (mint elsődleges cél), annak ez a játék nem ajánlott. De azt azért hozzá kell tenni, hogy a város eszméletlenül jól meg van csinálva, ezen a ponton a GTA már nem azonos ligában játszik, egyértelműen szintet lépett az iparág.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
NumberGuy
tag
A Witcher 3 is egy ordenáré bugtenger volt, csak ezt sokan hajlamosak elfelejteni. 3000-es sorozatú VGA-n vagy az új konzol generáción szerintem teljesen jól fut. A fennálló bugok nagy részét jövő év elejére biztos eltakarítják, az előző gen hibáit meg valószínűleg év végéig optimalizálják. Valószínűleg végül ugyanolyan cult lesz, mint a Witcher, és CD Projekt megint a "jó" cég lesz.
-
ddekany
veterán
Azért az nem igaz, hogy nem érdemes összehasonlítani a kettőt, mert a GTA V szintjén kidolgozott környezet (már olyan téren ahogy rád reagál) nem ütközik a Cyberpunk 2077 játékmenettel. Egyszerűen nem volt rá nekik engine/know-how/motiváció/pénz/valami.
Van valahol valami mérhető a történet kidolgozottság terén? Hány órányi jelenet, stb. Nekem úgy tűnt, hogy a történet erősen lineáris, csak az elején és végén van szétágaztatva. Ez nem így van?
[ Szerkesztve ]
-
copass
veterán
gta-ban van fizika?! gtafizika: ha hozzáérsz valamihez ess le,dőlj el,törj össze, majd robbanj fel. az hogy a gta-ban minden ütközésnél kikatapultál a sofőr az csak eleinte vicces, idővel már frusztráló és a játszhatóság rovására megy.
GTA egy Michael Bay film hatalmas robbanásokkal.
CP2077-ben nézd meg a járműveket hogy gyorsul,lassul,irányíthatóság,stb.
biztos vagyok benne hogy ezért nincs ilyen szintű "fizika" a CP2077-ben mert nem ez a fontos benne. hanem a sztori, a küldetések. ne az legyen már egy üldözéskor hogy azért nem tudod
megcsinálni mert felrobban az autód, vagy nekimész egy másiknak.
egy félkész játékot nem tudsz végig vinni az összes szálon. vannak bugok, optimalizálási gondok.
simonzé: mondhattam volna szarnak is!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
ddekany
veterán
Nyilván nem egy valóság szimulátor a GTA meg RRD, de azért látszik, hogy finoman szolva többet fektettek bele ilyen téren. Ez szerintem vitán felül áll. Az hogy kell-e ez... hol húzod meg a határt? A történetet az sem befolyásolná, ha csak vigyázban állnának emberek az utcán. Vagy ott se lennének, ha nem lehet velük beszélni érdemben úgy sem. Sőt, maga a grafika is csak azért próbál valósághűbb lenni, hogy könnyebben belemerülhessen a játékos, stb. A történetet anélkül is át lehetne adni...
[ Szerkesztve ]
-
miqlas
őstag
... akkor hasonlítsuk a 2011-ben megjelent Skyrimhez! Abban is van nagyon erõs, több szálon futó sztori, a mellék küldik, a titkos dungeon-ök, titkos társaságok mind a játékot erõsítik. Az AI az egyik legjobb, grafika pazar volt a maga idejében.
Én a CP-ot, mint asztali szerepjátékot imádom! Szerintem ezért is voltak nagy elvárásaim a CP2077-el szemben. Egyrészrõl ezek teljesültek, mert a város remekül lett felépítve, a zsúfoltság érzése néha hullámokban tud rám törni, és ez itt jó, mert ilyen világot mesél el a Neuromancer és a többi hasonló regény. Másrészrõl meg ott az üresség, mert olyan, hogy AI - nincs, ezek üres pixelbábok. A kedvenc karakterosztályom (a techi) benne van, de nincs. Értelmetlenné tették - sajnos. Két igazi „karakterosztályt” tudsz fejleszteni: solo és netrunner.
42
-
Adamyno
tag
Nekem nagyon Deus Ex szagú ez a játék. Mondjuk ott nem igazán volt ez a hype és tapasztalataim szerint a hibákat sem nagyon lehetett észrevenni.
- Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...
-
Rasnac
aktív tag
Hamarosan érkezik egy újabb cikk a témában a - történet, és fontosabb mellék küldetések kategóriában. De alapvetően jól látod, a fő történet csapásiranya adott, egyedül a végén van lehetőséged szerteágaztatni.
Ha minden igaz 1-2 napon belül elkészülök a cikkel, és azután már csak az engedélyre kell várni."Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
nuke7
veterán
jönnek a patch-ek, nem kell aggódni...
(a witcher 3 is elég jó lett, annál nem hinném, hogy rosszabb lesz )plusz ugye ahogy írták mások is, a GTA 5 tök más játék - én pl. asszem egy órát bírtam azzal játszani...
#65 miqlas42 : na a skyrim... 10-12 órám ment bele, mire annyira elakadtam egy küldetésnél, hogy nem tudtam tovább menni, sárkánnyal meg csak az introban találkoztam... remek játék biztosan, nekem nem sikerült kihozni belőle semmit...
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
dugo_
veterán
plusz ugye ahogy írták mások is, a GTA 5 tök más játék - én pl. asszem egy órát bírtam azzal játszani...
Dettó, ebbe pedig már beleszaladt 40+ óra... Nem is értem, hogyan lehet hasonlítani.
Amúgy ha valakit autóval belegázolnak a vízbe, az biztosan nem kezd el úszni az életben. Valóság - GTA V 1:0...
-
paljani
aktív tag
Most meguntam kicsit a CP-t , két napja ugrottam neki a Mankind Divided-nek. Nagyon különböznek, ami közös, hogy mind a kettő oltári jó játék. Nem is bánnám ha jönne már végre új Deus Ex.
Más. Többen írtátok és én is egyetértek, hogy a gamerek emlékezete egyszerre végtelen és kétperces. Mind a GTA mind a Witcher utolsó része egy bugtenger volt amikor kiadták, bőven megjelenés után lettek kivasalva/kiegyenesítve és értek oda a játékvilág legtetejére. A CP is ott lesz szerintem 1-2 év (és pár kieg) múlva.
-
brd
nagyúr
Nem a játék egészét hasonlítottam a GTA-hoz, mert mint írtad is, más stílus. Ellenben mindkettő open world, vezethető járművekkel és jelentős számú interaktálható gyalogos NPC-vel, csak ezen a téren vettem össze a kettőt.
paljani: a próféta szóljon belőled, mert egyébként egész jó játék lenne, ha a hiányosságokat pótolnák és a bugokat kiírtanák.
The only real valuable thing is intuition.
-
nagy_norbert
újonc
még a végén én is kipróbálom
-
nagyúr
-
ddekany
veterán
Skyrim vicces darabb, mert ott, sőt, igazából már az elődjénél (Oblivion), nagyon ambiciózusak voltak az élő világ terén. Aztán persze kénytekek voltak erősen kiherélni az egészet, mert széttrollkodtak mindent az NPC-k. Nekem Skyprim igen butácskának tűnt ilyen téren, a látszatra sem ügyetlek. Aztán utólag a modderek csináltak ilyen-olyan immersion modokat, akiknek ez sokkal nehezebb amúgy. De látszik, hogy a meglévő enigne-el mennyire hihetőbbé lehet enni a világot, ha meg van rá az akarat (vagy, a fanatizmus).
-
Vesa
veterán
A Skyrim egy tizenX éves játék, az alapverzióban ott sem volt benne a fele tartalom sem, ami most már elérhető. Tehát nem teljesen valid összevetni egy 3 hete megjenet címmel. Az AI megalkotásának nehézségi szintje pedig össze sem mérhető egy járművekkel és közlekedési szabályokkal telezsúfolt tech város, és egy középkori szabadon lovaglós, néhány NPC-s, kunyhós, falvas környezettel.
Lehetne jobb az AI, ez nem vitás, de a két játék nehezen összevethető ebből a szempontból.Egyébként a helyzetek amiben az NPC-k megjelennek, a CP-ben már most is rendkívül változatosak, ennyi féle random tevékenység és scriptelt párbeszéd/esemény nem sok játékban található meg. Az nem igazán reaális elvárás, hogy minden egyes NPC-vel beszélgetést lehessen lefolytatni, ezt a GTA sem tudja, ott is 4 tőmondatot ismételget az összes NPC, ha hozzájuk szól a játékos.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
mephi666
nagyúr
a skyrim-el nekem az volt a fő problémám, hogy a main questline nem fogott meg... elkezdtem, nyomtam aztán a sidequestek tömegét és pár nap/hét után el is felejtettem, mit is keresek igazából abban a világban millió lehetőség tárháza, de elvesztem mindig a sorok közt... cp-ben most 45óra körül vagyok és nem érzem ezt: nincs annyi lehetőség, de érzem hogy haladok előre a sztoriban, mellékküldiket is csinálok, jó az egész... karakterek nagyon jók, rég éreztem így játékban... számomra a jericho volt talán az utolsó, amiben féltucat igen jó karakter össze volt lapátolva (akadt köztük irritáló g*ci is, de a maga módján az is "jó" volt)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ddekany
veterán
Ami érdekes lesz, hogy ha egyszer végigcsináltad, akkor lesz-e még kedved mégegyszer, legalább is ha a sztori az ami megfogott először. Vagy pár óra után megunod, mert nincs sok különbség az előzőhöz képest. Ez lehet egy veszélye(?) annak, ha nagyon határozottan vezetik a sztorit.
-
Rasnac
aktív tag
Alapvetően, nem is muszáj új karaktert indits, a NoReturnPoint nál (ahol kiirja hogy nincs visszaút) csinálsz egy manuális mentést és ha minden olyan mellék küldetést megcsináltál akkor kvázi csak válogatni kell majd a végén.
Szerencsére bőven a vegjatekok játék idejét ha osszeadjuk, szerintem kábé 8-10 órát simán kiad.
Plusz igazán én ugy mondanám, hogy gyakorlatilag 7 ending van, de valójában az inkább 6."Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
félisten
Szerintem a játéknak 2 nagy hibája van:
- gépigény
- kb. 15-20 óra után túlságosan könnyű lesz -
ddekany
veterán
Ennyi. Persze ez minden játéknál jobbára így van. Abból indulnak ki, hogy az legelső végigjátszás élménye a fontos, tehát elég egyetlen fő sztori vonal. Ha akarsz egy másikat, majd veszel egy teljesen másik játékot. Legtöbben amúgy is inkább akarják már az új játékszert, mint a gyerek is jobban akar minden újat, mint amennyire kell neki.
Csak, ha azt nézed, hogy egységnyi fejlesztési költségre mennyi játékidő esik (egy történet orientált játékban, az újrajátszhatszások ideje miatt), akkor biztos, hogy sokkal de sokkal hatékonyabb egy ilyen játékba több valódi elágazást tenni, ezzel megsokszorozva a "leforgatandó" jelentek számát, mint újabb és újabb független játékokat kiadni, aminek megint lényegébe egyetlen történet szálva van. Csak gondolom a bevétel szemszögéből a matek nem így működik. Mondjuk CP 2077-be (vagy akármibe) betennének 3x annyi fő szori tartalmat az elágazások miatt (tehát a többségét nem is láthatnád egyetlen végigjátszással - ettől lehet elve sokaknál fellépne a FOMO). Dobna az összes fejlesztési költségben, ami amúgy pár 10 milliárd Ft lehet (igen, 10 nulla a végén), mondjuk, +25%-ot? Csak vakon hasalok itt, de pár milliárd már csak elég plusz néhányszor 10 óra jelentet, meg pár tucat shooterre, a már bejáratott eszközökkel és stábbal. (kb. 50 óra a játékidő, igen, de ennek jórésze boklászás/szöszölés, akció jeleneke újrapróbálása, stb). Vagy valami nagy gáz van, ha ez többe fájna. Csak valószínű nem tudnak tőled +25%-et elkérni ezért. Vagy nem hiszik, hogy igen (ki tudja, az ebből adódó hype mennyi új játékost húzna be).
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Mondjuk pont a CDPR elég jól adagolja a tartalmat, a Witcher 3-hoz is voltak olyan kiegészítők, amivel egy fél alapjátéknyi új tartalmat adtak hozzá a játékhoz. Ráadásul több ingyenes DLC-t is adtak, nyilván kevesebb tartalommal, de akkor is értékelendő a gesztus. Egyébként a CP esetén volt róla szó, hogy azért lett viszonylag rövid a fő szál, mert a W3-nál a statisztikák szerint a játékosok jelentős része el sem jutott a végéig, a többség soha nem játszotta végig. Emiatt most rövidebbre fogták, de a mellékküldetésekben rendegeteg még a tartalom, van néhány olyan szál, ami jó pár órányi sztori-tartalmat tesz még hozzá. Így aki csak végig akar rohanni a fő szálon, megteheti viszonylag épeszű idő alatt, akinek pedig több kell, az kiélheti magát a mellékesekkel. Ehhez is lesznek DLC-k egyébként.
A fejlesztési költség így is gigászi volt, ma már nem olyan egyszerű ilyen összetett játékot fejleszteni, mint 25-30éve. A potenciál hatalmas a játékban, mind a háttérvilágot, mind a várost tekintve. Ez utóbbi eszméletlen módon meg van csinálva. A map fele még teljesen üres, várhatóan DLC-kkel bővülni is fog.
A tudomány a valóság költészete!
-
Rasnac
aktív tag
Ahogy egy bölcs kínai mondás tartja
"azokat a dlc-ket amit ingyen adnak a játékhoz, azok az alapjáték részei, csak nem készültek el vele időben" 😉Egyébként én is újra fogom játszani mert két végkifejletet láttam, és a temérdek mellékküldetések mellett én is kíváncsi vagyok a többire, illetve a mostani karakterekről szóló cikkemben ejtek szót Takemurárol, és hozzá tartozik egy igen érdekes dolog, azt meg mostmár bszhatom :/ szóval van azért az újra játszásnak is (szerencsére) értelme
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
ddekany
veterán
Igen, a DLC-nél már kihasználják, hogy most már fajlagosan olcsó az új tartalom hozzáadása. Csak egy DLC nem alternatív ágakat (valódi választást) ad az eredeti forgatókönyvhöz, mint amit fentebb írtam. Bár technikaliag akár azt is tehetné, de nyilván elég nehéz lenne úgy eladni.
A gigászi kiadások azért vannak, mert gigászi bevételt is adnak. Ha valami jelentős jobbítás +1 milliárd Ft-ba fájna, az úgy rosszul hangzik, de ha azt mondom, hogy ez +5% kiadás az egészet tekintve, úgy már kevésbé. OK, ha pl. fröccsöntő üzemed van, akkor az is borzalmas, de itt egészen más marzzsal dolgoznak. A rakás pénzzel inkább az a gond, hogy amiatt már biztos az "egyszerű" fogyasztó megcélzása a cél, statisztikai alapon.
-
mephi666
nagyúr
mármint hogy SPOILER:
megnyekkent nálad is az öreg, miközben meg lehetett volna menteni és ott lehet 1 végjátékban? engem nem szokott zavarni a spoiler, most is kerestem videót, hogy a g*ciláda smasher-el mégis milyen bunyó van a végén és erre bukkantam
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
ismerős ce-t vett, ezeroldalas kalendáriummal, amiben le van írva sokminden... pl ott volt az elején a judy csaj, akit nem olyan egyszerű levarrni, mint pl panam-et (azzal a romantikus vonal nekem bejött: jól eltalálták a karakterét) ...szóval judynál már állítólag bukta a romantika, ha térdig érő bottal rendelkezik a karakter ...mondjuk nálam az se mélyítette a kapcsolatot, amikor maiko barátnéját feldaraboltam ...úgy játszottam, hogy aki át akart b@szni (vagy túlságosan arcoskodott), azt eddig szépen lerendeztem... a voodoo boys-os bandának is megadtam, ami járt... öreg takamurára először mérges voltam, mert a nagydarab stricit én akartam levágni, mire ő meg fejbe lőtte... később megbékéltem vele és sajnáltam, amikor meghunyt (kár hogy akkor nem tudtam arról az opcióról, hogy meg lehet menteni)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Rasnac
aktív tag
Hát igen, Judyt viszont nem tudod csak női karakterrel "bevarni" szóval egyszerre Panamet és Judyt nem fog sikerülni sajna.
Erről is fog szólni a következő cikk (összes szerelmi szál + a végjátékot befolyásoló mellékküldik) holnapra valszeg felkerül, csak sok idő míg validálják :/Egyébként a játék ebből a szempontból reális, mert akivel kedves vagy az ritkán akar átbaszni aki meg alapból átbasz az meghal
[ Szerkesztve ]
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
mephi666
nagyúr
és honnan tudjuk, hogy judynak mi van odalent? ...én az első cp77 szexuális élményemnél inkább kimentem a szobából kávét melegíteni és bíztam benne, hogy véget ér, mire visszaérek... azt hittem egy strici kinézetű fickóra, hogy majd kerít nekem mindjárt nőt, de amikor leesett, hogy "b*zmeg, ez egy hímringyó" (és skipelni se lehet az animációt), nagyon gyorsan felálltam, lenyomtam a hangot és kimentem inkább a szobából
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
paljani
aktív tag
Halkan jegyzem meg, hogy én is Sir John Phallustiff-el vertem agyon Adamot. Mondjuk én “véletlenül”, mert fegyvert váltottam aztán épp arra váltott. Egy próbát megért, bár eltartott egy darabig (Mantis Blade használatával kb. ötöd annyi idő alatt megvolt).
Egy idő után (20-as reflex, kimaxolt Blade ág + 20-as Body) eléggé elpusztíthatatlanná válik az ember fia, főleg 4K+ armorral. De ez így van rendben, mégiscsak Panam pasija vagyok.
-
Vesa
veterán
A tudomány a valóság költészete!