- Milyen egeret válasszak?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
picur10
aktív tag
Ahol vásároltam a terméket.
A vevő dönti el, hogy a vásárlás helyén vagy a jótállási jegyen feltüntetett szervizben jelzi a kifogást. Akár az eladóhoz, akár a szervizhez fordulsz, köteles eljárni az ügyben. A szervizben természetesen nem kérhetsz cserét.
Az eladó kötelezettségeit nem befolyásolhatja, hogy milyen kapcsolatban van a szervízzel. A vevő csak az eladóval áll szerződésben.
A szervizzel kapcsolatos kijavítást köszönöm! Eszerint mindig rosszul írtam. Próbálok figyelni a helyesírásra, de azért néha becsúszik egy hiba.