Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Csak a szokásos kérdés merül fel. Ezek a számok az első 50 körre vonatkoznak, vagy hosszú, sok népes játék esetén is megállják majd a helyüket?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az előzőt feldobták az új DLC-k.
Engem a "happinnes" zavart a játékban, de az nagyon. Hiába hódítottad meg mondjuk a gonosz szomszédod városait, mert ha nőtt a városszám, akkor fixen csökkent a birodalom boldogsága, egy pont után már tarthatatlan mértékben. Ennek nem értem a logikáját, én szerettem volna nagy birodalmakat építeni...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
aAron_
őstag
Nektek ez a grafika tetszik? Szerintem realisztikusra sokkal jobb lett volna, pláne, ha már ekkora VGA igénye van.
What is your ikigai?
-
csendes
őstag
Ahogy rémlik a CIV1 3 MB-nál kevesebb volt kicsomagolva, és elég volt neki egy XT. Nekem az tetszett a legjobban, a CiV2 már nem jött be. Az meg szvsz vicces, hogy egy stratégiai játékhoz i5-öt ajánlanak.
Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.
-
NomadND1
senior tag
A birodalmad boldogsága egy korlátozó tényező, amit aktívan tudsz befolyásolni. Ha nem lenne akkor mindenki 200 város alapítana már az elején.
Civ5-ben a városállamok sokat tudnak ezen segíteni, ahogy a többi civilizációval kiépített kereskedelmi megállapodások.
Amikor meghódítasz egy várost, az automatikusan anarchiába süllyed és rengeteg boldogtalanságot és ellenállást szül, amíg nem építed (vagy vásárolod) meg a bíróság épületét. Onnantól felveszi a ritmust és visszaáll a rend. A populációra és a városok szintjére mindig figyelni kell, nehezebb szinteken a növekedésüket is korlátozni kell, hogy ne süllyedjen anarchiába a civilizációd.A sebesség a térkép méretétől, az egységek és civilizációk számától függ. A játék lassabb nem lesz, csak több időbe fog telni 1-1 kör kiszámolása. Ezzel semmi baj nincs, mert neked is egy több idődbe telik 1-1 kör és nem csak "next", "next".
#4: A grafika tökéletes, követi az elődök vonalát.
#5: Miből gondolod, hogy egy stratégiai játéknak kevesebb erőforrásra van szüksége, mint egy fps-nek?
[ Szerkesztve ]
-
pethYeti
addikt
Nekem nagyon tetszik a grafika. Körökre osztott játéknál meg végleg el kell felejteni hogy mennyire valósághű kinézetre...
Inkább csak tartalom legyen benne és ne egy olyan semmi legyen mint a Beyond Earth.
De lehet említeni az XCOM2-t is ami szintén kevesebb tartalommal bír mint az elődje.
-
pengwin
addikt
Miért vicces?
Pont hogy egy ilyen játéknál még meg is indokolható az AI elég komoly számolási igényével...A hírhez:
Egyébként baromi jó, hogy a realizmust kérik számon itt egyesek egy olyan játéksorozat 6.(!!!) részén, ami sosem erről volt híres...Engem Civ5, CivBE, és SMAC játékosként nem fogott el a "must have" érzés... jó lesz ez majd egyszer, talán, az összes DLC-jével 1-2 év múlva.
A cikk írójának:
Azt a Trajan-t igazán ki javíthatnátok Traianus-ra.[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Igen, ezekkel tisztában vagyok de más hasonló játékokban nem a boldogságot szokta befolyásolni a városok száma, hanem pl. csak a kutatást lassítja. A boldogság helyi dolog szokott lenni az adott városban / bolygón.
Mindegyik játékom vége felé a boldogság volt az, ami folyamatosan problémát jelentett. Pl. szívesen lezúztam volna egyszerre a gonosz szomszéd összes városát mert megvolt hozzá a kellő sereg, de ha ezt bejátszom akkor a boldogság miatt KO lesz nekem. Porig rombolni meg nem akartam őket... Kicsit megkoptak már az emlékek ezen a téren, de valami hasonlóba futottam bele többnyire.
csendes: nézd meg a hasonló, szintén körökre osztott Galactic Civilizations 3-at. Egy normális méretű térképen játszva nem lesz elég a gépbe 8GB ram.
pengwin: ismered a "Visszanyal a plágium" c. filmet? [link]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
őstag
Szomorú hogy ilyen gépigénye van egy ilyen relative egyszerű játéknak.
A civ1 óta játszom, de a mai napig azt kell mondjam, hogy a civ4 volt a legjobb a bts-el. Illetve ehhez kijött egy mod caveman2cosmos néven. No kb. annak kellett volna lennie a civ5-nek. Mert az a best of.
Nekem ez a civ6 leginkább egy felkozmetikázott civ5-nek látszik még több gépigénnyel, amit felesleges csicsa grafikára pazarol.[ Szerkesztve ]
izé
-
Puma K
veterán
Gagyi grafikához magas gépigény.
Haverokkal az előző részét megvettük minden kiegészítőjével (anno a IV. részét is játszottam ami az Nv 7600GT-hez kaptam), és hasonlóan mint az AoE:II (+kiegek)-vel, ezt is toltuk hosszú órákig multiban közösen havonta legalább egyszer és nagyon jól elvoltunk.
Viszont az V. részénél röhögtem, hogy mentés betöltése után, nem képes betölteni az egész pályát és szürke részek vannak ahol még betöltés után nem jártam kamerával, de már korábban felfedeztem.
Szerintem az V. rész jól nézett ki, ez meg kb úgy néz ki mint a 2011-ben megjelent AoE: Online
Azaz mintha visszalépés lenne a grafikában. Pedig az ajánlott gépigény alapján nem ezt várná az ember, hanem fejlődést.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
feregember
csendes tag
"Nektek ez a grafika tetszik? Szerintem realisztikusra sokkal jobb lett volna.."
Igen, ez az első Civ amire azt mondom kinézetre tetszik.
Korábbi Civ-eknél az egyes elemek (épület, tereptárgy, egység) realisztikusabban, vagy inkább komolyabban néztek ki. Amikor a komolyabb ábrázolású elemeket úgy tették egymás mellé, hogy az ember akkora volt mint a hegy, na attól esett ki az egér a kezemből.
Civ6-ban valahogy nincs ez a zavaró kontraszt, a látott videok alapján. -
Mooka-Miki
senior tag
Lehet, hogy a színvilág rajzfilmes de számomra az épületek, egységek kidolgozása elég részletes és egységes.
Az erdők, hegyek, városok mind szépek, egyedül a szimpla mezőkön dolgozhatnának kicsit szerintem, valamivel fel lehetne dobni, pl fű, apró gombák, virágok, kövek.[ Szerkesztve ]
-
#75376384
törölt tag
ebben a részben nem fognak pénzbe kerülni az utak vagy hogy kell elképzelni Róma képességét? városalapítás előtt plusz arannyal kell majd nekivágni a terjeszkedésnek?
bár nem bánnám, ha nem lenne olyan drága mint szokott lenni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Mooka-Miki #18 üzenetére
A Mantle működött a Civilization BE-ben. A Civ 6 erre a fejlesztésre épül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pengwin
addikt
Az odáig oké, de CivBE erősen vissza volt vágva a Civ5-höz képest tartalomban: rövidebb is volt szerintem egy-egy játék, kevesebb néppel indult egy játszma, ráadásul a sima Civ-hez képest nem voltak benne városállam-szerű mikró-frakciók, csak független kereskedőposztok, ez pedig mind egyszerűsíti a dolgot, csökkenti a gépigényt.
A visszafogott tartalom ellenére egy Intel HD Graphics 4400-on(DX11, i5-4210U+8GB SC RAM) és egy Radeon HD7870-en(Mantle, i5-3470+16 GB DC RAM) is újra kellett töltenie a pálya textúráit betöltés után meg nagyobb térképeken játék közben is. Ráadásul nem volt komoly előrelépés sebességben az utóbbi konfig javára, pedig az lényegesen izmosabb is, meg az API is elvileg jobb... Kételkedek benne, hogy a DX12 meg fogja oldani ezt a belassulós problémát, ha a Mantle nem volt képes megoldani a lényegesen egyszerűbb textúra-problémát.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
Busterftw
veterán
Anno a Rome: Total War-ban is hasonloan mukodott a hapiness.
Minel nagyobb volt a terulet annal nehezebb volt kezelni a kulso teruleteket. (mas kultura, szomszedos teruletek mas vallasuak, illetve minel nagyobb tavolsag a fovarostol.)Ez mind hozzaad a komplexitashoz, de azt elismerem, ha nincs jol balanszolva akkor egy ido utan nyug.
En maradok a TW sorozatoknal, nekem nem jon be ez 4 egyseg harcol 4 ellen illetve a szabadsag hianya -
cskamacska
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Netfone
- Politika
- Óra topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!