Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Szerintem a reptéri - delayed/cancelled, hogy jutok el minél hamarabb oda ahova terveztem - reklamációs pult helyett ideje lenne már átadni ezt egy szoftvernek. Mondhatnám, hogy MI-nek, vagy robotnak, de továbbra is úgy gondolom, hogy nagyon messze járunk attól, hogy a hétköznapi szoftvereket és gépeket így hívjuk.

    Szóval egy szoftver gyorsabban és pontosabban megoldhatná a problémát. Egységesíteni kellene a foglalásokat minden társaságnál és a szoftver tenné a dolgát. Akár olyan szinten is, hogy mikor megkapod a rossz hírt, szinte azonnal megkapod az alternatívákat. Tehát egy kvázi instant "problem -> solution" rendszer lenne és csak azért kvázi instant, mert minden utas maga dönthetné el, hogy melyik alternatívát választja.

    Rengeteg dolgot lehetne javítani az egész reptéri működésen. Pl. nyomkövetőket tehetnének a csomagokra, amik egyrészt jeleznék az utasnak, hogy hol van a csomagja, másrészt jeleznék a rakodó személyzetnek, ha egy csomag rossz irányba halad és már akkor korrigálni lehet a dolgot mielőtt a csomag elutazik feleslegesen egy másik kontinensre. Lennének leolvasó kapuk a szállítószalag rendszerben és a be és kilépő pontokon ahol emberi személyzet pakol (NFC, RFID, BT, Vonalkód....vagy valami egyedi megoldás). Ha a csomag oda kerül ahova nem kellene, azonnal jelezne nekik.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák