Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
Paraszt vakítás és pénz lenyúlás
itt a lényeg
[link]
Azt még értem hogy érzékelni némi különbséget 60 Hz és 144 Hz közt. elvégre a képek megjelenési ideje rövidebb úgy 10 msec-kel.
de aki azt állítja, hogy érzékeli komolyan a 144 hz és 240 hz közti 2,7 msec vagy a 240 és 360 közti 1.4 msec körüli különbséget az szerintem sznob.
Mi akik otthonról játszunk sokkal nagyobb késlekedéseket szedünk össze az adatkapcsolat késlekedése miatt oda-vissza a gépünk és a szerver közt, mint amit a monitor okoz.
főleg mobil netet használva vagy wifi esetében. A mobil net simán rátesz alapból vagy 25-30 msec-et csak oda irányba. ha ehhez még egy wifi is hozzá járul, akkor még több idő.
a mai játékokat a gépünkön futó játékkal játsszuk és az össze kötést köztünk szerveren keresztül valósul meg. Ha én csinálok valamit a játékban akkor annak adatait felküldi a gépem a szerverre majd a szerver tovább küldi az engem látó játékosnak majd az ő gépe megjeleníti a játékos nézetében, hogy én mit csináltam. Amire ha reagál megindul vissza felém a folyamat. Mondjuk meglátjuk egymást egy épület sarkánál és tűzet nyitunk egymásra. Mondjuk egy warzone-ban. Ha nem egyformán késlekedik az adatátvitel köztünk, akkor bizony előnybe kerül a gyorsabb kapcsolatot használó. Elöbb kapja meg a másik látványát elöbb tud rá reagálni és a lassabb fél még később kapja vissza az eredményt. Nekem mobil kapcsolatom van, de azért a gép és a router kábellel van felkötve. Egy üvegszálas kapcsolaton levőhöz képest simán szenvedek 50 msec körüli hátrányt az oda-vissza kommunikációban. Tehát, amikor én azt látom, hogy egyszerre megjelenünk egymás elött és full egyszerre tüzet nyitunk már régen késésben vagyok az ellenfélhez képest. A dolog következménye, hogy 10 együttes tüzelésből 9-szer megölnek. A warzone vissza játssza az összecsapást az ellenfél szemszögéből. És mig az én nézetemből azt látom, hogy egyszerre tüzelünk és hősiesen küzdők a gyorsabb átvitelű ellenfélnél az látszik, hogy csak bambán áll a figurám anélkül, hogy lőne, mint egy vadkacsa vadászat célpontja. Persze azt is tudni kell, hogy mikor látunk valamit annak az információja a látóidegen keresztül feldolgozodik majd eljut az agyba az simán 20-30 msec. az tovább végzi a kép felismerését, majd mikor érzékeljük választ indítunk vissza a kezet mozgató izmokra(tűz) ez simán lehet 200-300 msec. Na most lószart se számít, hogy ebből levon 1,5-3 msecet a monitor gyorsasága. Vagyis nem a monitoron múlik a dolog, de egy jobb gyorsabb(kisebb késlekedésű) adatkapcsolat valamennyit segithet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! ViewSonic ELITE XG270 FHD IPS 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Eladó Bontatlan Lenovo G34w-30 WQHD LED Gamer ívelt monitor 34" 170Hz 21:9 3év gar AMD freeSync
- 24,6 Hanns.G Full HD monitor
- Acer 34'' 1440p 144hz monitor saját dobozában sürgősen eladó
- Beszámítás! Acer Predator XB241H FHD TN 144Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel