Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Meteorhead #39 üzenetére

    Az OpenGL szerencsésebb terep. Még a core funkciókkal is kisebb az overhead, mint DirectX-en. A bindless és a multi_draw_indirect kiterjesztésekkel meg aztán nagyon el lehet szállni. Nem egy Mantle szint, de túlmutat a DirectX határain.

    Sajnos a legtöbb korlátot maga a WDDM állítja fel. Pont az nem engedi a mögötte található hardver memóriájának direkt elérését. Ilyenje egyébként van az Androidnak is. Ezek gondoskodnak arról, hogy ne húzhass ki a hardver alól egy olyan erőforrást, amivel dolgozik. A Mantle megengedi, de ha rosszat csinálsz, akkor le is fagy a gép. Szóval ez pro/kontra helyzet.

    Szerintem annyira nem konkurens az NV és az AMD mobil gaming koncepciója. Mindkettő kínál olyat, amit a másik nem. Aki androidos az NV-ét választja majd, míg a PC-sek az AMD-ét.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák