Hirdetés
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Meteorhead #39 üzenetére
Az OpenGL szerencsésebb terep. Még a core funkciókkal is kisebb az overhead, mint DirectX-en. A bindless és a multi_draw_indirect kiterjesztésekkel meg aztán nagyon el lehet szállni. Nem egy Mantle szint, de túlmutat a DirectX határain.
Sajnos a legtöbb korlátot maga a WDDM állítja fel. Pont az nem engedi a mögötte található hardver memóriájának direkt elérését. Ilyenje egyébként van az Androidnak is. Ezek gondoskodnak arról, hogy ne húzhass ki a hardver alól egy olyan erőforrást, amivel dolgozik. A Mantle megengedi, de ha rosszat csinálsz, akkor le is fagy a gép. Szóval ez pro/kontra helyzet.
Szerintem annyira nem konkurens az NV és az AMD mobil gaming koncepciója. Mindkettő kínál olyat, amit a másik nem. Aki androidos az NV-ét választja majd, míg a PC-sek az AMD-ét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Aliexpress tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- Gitáros topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Őrült pletyka: Bárhova elhelyezhető ikonok az iOS 18-ban
- Renault, Dacia topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...