- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Melyik tápegységet vegyem?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A CUDA-Glide párhuzamot úgy érti, hogy zárt platformok. Mondj egy olyan ipari szabványt, ami gyártófüggő. Teljesen mindegy ki mit kínál, ha gyártófüggetlen a rendszer, akkor megnyerte a harcot. A PC történelmében még sose győzött gyártófüggő megoldás.
Egyszerű a képlet. Te egy fejlesztő vagy, és az a szempont számodra, hogy a lehető legnagyobb célközönségnek kínáld a programod a legkisebb anyagi befektetéssel. Ha a CUDA-t használod, akkor csak a GeForce bázis fog a terméked után érdeklődni, így az AMD bázis megnyeréséhez meg kell írnod a programot Brook++/ATI Stream-re. Ez dupla költség. Egyszerűbb keresni egy platformot, ami támogatja az összes gyártót. DirectCompute és OpenCL.
Jó dolog a CUDA a PC-re. Ha írsz rá egy programot, akkor az NV biztos megsimogatja virtuálisan a buksidat, de ezzel nem vagy anyagilag előrébb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
Microsoft honlapján nem olvasni openAL-ről... A creative feküdt be az openALnek, és csak akkor amikor már elkerülhetetlen volt.
Kérdés csak az hogy az nV megismétli-e a g80 releaset a gf100-al, miért ne ? Ahhoz képest most mrá minden sínen van...
120 fps or GTFO :D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenAL teljesen rendben van gyártófüggetlen API.
A Thermaltake-től és a Cooler-Mastertől származó infók szerint sajnos kurvára nincs sínen semmi. Az NV megint nem mutatott kézzel foghatót. A CES után már a nagyon optimisták is peszimisták lettek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kinek? Csak a gyártása lesz sokkal drágább. A TSMC jelenleg max 400 mm^2-es chipeket gyárt úgymond hatékonyan a 40 nm-es gyártósoron. A GF100 530 mm^2 körül van. Jelenleg az NV-nek a magméret a baja, drága és forró ... aztán, hogy van-e mögötte teljesítmény, arról nem lehet tudni.
Ha olyan elgondolással állnak elő, mint a GeForce FX idejében, akkor az eleve bebukott. Szerintem az NV nem olyan hülye, hogy ne támogassa natívan a szabványos platformokat. Főleg úgy, hogy egyszer már egy ilyen reformot beszopott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
Hűtésre gondoltam , nagyobb felület , nagyobb leadás.
Ez csak idő kérdése, egyelőre lényeg h gpgpu fejlesztők kapjanak belőle , minden más másodlagos .Viszont ha EOL-ozzák a chipet fél év múlva akkor én sem veszem meg mert az úgy tényleg nem pálya
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
ló úr
őstag
Én legalább járok kocsmázni,és nem a szaros Unreal Engine-re verem a f@szom. Am. meg igen egy jó kis részeges páré közepedte született meg ez a név nekem,és akkor mivan,baje,legalább nemvagyok egy kocka mint egyesek!!
Am. meg a 9950 es az aztán az értelmes név... És rád hol ragasztották ezt, Unreal Tournamentezés közben,h 10 perc alatt ennyiszer öltek meg??...
[ Szerkesztve ]
"Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni"
-
h_143570
addikt
Az OpenCL es a DC megy minden jelenlegi hardveren. A CUDA meg csak 1 felen pont ugy, mint a GLIDE. Szoval a CUDA ugyszinten egy fix architektura cimzesere szolgal, szavaiddal elve.
A GLIDE a letezeset nem a sebeseg elonynek koszonhette hanem annak, hogy nem volt mas akkoriban, hardveres rendereles tamogatasara.
A vesztet peddig annak, hogy nem valt a tobbi versenyzo szamara felhasznalhatova. Mig a versenytarsak megoldasai mentek GLIDE-os a hardvereken is.A DX mindig is tobb volt mint, amit GLIDE valaha. Igaz nem volt cross platform, de lelgalabb, ment minden gyarto hardveren. A CUDA csak NV hardveren kepes futni. A cross platformot megvalositja, de a hardverhez kotes miatt megis kevesebb.
Az OpenCL az OpenGL-hez hasonloan, valoban cross paltform es hardveres megoldas, elvegre azonosak voltak a kitalálói.
A CUDA-nak viszont a masik 2 vel szemben van egy nagyon jelentos hatranya csak GPU-n kepes futni szemben a tobbi CPU+GPU es akar kevert futasi megoldasaval.Szvsz a parhuzam tokeletes. Ha az NV hellyett az Intel jatszan ezt a jatekot nem ketelkednek a sikerben. Nem azert mert jobbak PRbol, hanem mert nagyobbak es tobb penzt tudnak beleolni. Illetve megtehetik, hogy 5-10 evig is vesztesegesek lehesenek a piacon. Ezt jelenleg rajtuk kivul egyik szereplo sem birna ki, az NV-t belertve.
Csak tisztazas keppen a GLIDE/DX/OpenGL a grafikus alkalmazas teren mondja meg, hogy hogyan irja grafikat. Mig a CUDA/DC/OpenCL meg a parhuzamos programozas teren.
Mind2 megoldas halmaz teren feltetel, hogy a futato hardver es szoftver megfelejen bizonyos specifikacioknak.
Vegul is mind a 6 "fix" architekturak megcimzesre szolgal(t) csak az eddigi gyozteseknel kevesebb volt a korlatozas a "fix" architekturara kinezetre.A tortenel majd eldonti, hogy ezuttal ki megoldas gyoz.
-
ló úr
őstag
válasz TESCO-Zsömle #260 üzenetére
Énsem akarok veled kötekedni,de nem szóltam hozzád 1 szót sem,és nincs is veled bajom,szal..egyelőre nem is fogok CSak idegesít,h 20 HSZ enként beírja a Unreales hülyeségeit...
"Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni"
-
Sanyix
őstag
nincsenek ati által támogatott játékok... nincs pénzük rá... mutass egy mostanában kiadott játékot ati reklámmal induláskor. Nem fogsz mert csak nv-s van.
"CoD WaW(tudtommal ebbe nem volt nv keze)" tudod hány éves motorokat használnak a cod-ok? hát nem 1-2. modernt technológiának nyoma sincs.
A felsorolt játékaid közűl a linkekbe nézve 1 modern motor van... a battleforge. Ott péppé is veri minden ati gf-eket. Sőt még a call of juarez-ben is, pedig az is ilyen korai próbálkozás.
"láttad már a Batman Arkham Asylum-ot, vagy a Mirror's Edge-t?"
Láttam... gáz hogy semmi értelmesre nem használják a pisixet.
"szerintem sehol se ugrik meg olyan überhatalmas előnnyel! Ahhoz képest, hogy olcsóbban gyártható, az áruk arányában ez nem látszik annyira"
Írtam, a battleforge-ban megugrik... mint ahogy az összes teljesen directx 10+ alapra épített játékban, ami nem olyan hogy csak rágányoltak 2 dx10 effektet a dx9-es motorra. Nem látszik az arányukban annyira? 4xxxx széria jóval olcsóbb mint a gf-ek...
5xxx még nem mert egyrészt minden újdonság eleinte drága, másrészt megtehetik... mivel az nv csak vergődik.És még valami. Az 5870-es teszt kiadáskor készült, kezdetleges driverekkel és az driverek fejlesztése nem 1-2%-al szokta növelni az ati kártyák teljesítményét ezt tapasztalatból is tudom
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Zeratul
addikt
9950: Nagy magméret miatt drága, rossz kihozatallal gyártható, a nagy fogyasztás már csak bónusz, 5970 2 maggal nem éri el a PCIE max 300W-t át, a Tesla-t herélni kellett éppen a fogyasztás miatt. Összehasonlítás: a dual magos prescott elméleti MAX nem érte el 300W-t, pedig az minden idők lezabálóbb szilikátja volt.
Milyen DX11 wrapperől beszélsz?
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ő se neked címezte a #200-adik hsz-t, mégis hozzászóltál. Ez egy fórum, amibe mindenki belepofázhat. Így megy ez mostanság... Engem nem idegesített, hogy annyit UE-ezett, bennem semmit nem vált ki. Elolvastam mindenki hülyeségét, aztán úgyis annak hiszek, akinek a szava leginkább egybevág a valósággal. Sokan járnak erre téves felfogással oktatni, sőt, van aki csak kötekedni jön, amiből olyan bő 200-400hsz-esre hízott, amúgy alkalmi topikok születnek, mint ez.
"Alása szoligálja!"
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ló úr
őstag
-
Daczy
aktív tag
"nincsenek ati által támogatott játékok... nincs pénzük rá... mutass egy mostanában kiadott játékot ati reklámmal induláskor. Nem fogsz mert csak nv-s van."
kapásból a DiRT2, amiben az ATi-nak akkora belehatása van, hogy a játékba még Ati festés is került az autókhoz és azthiszem, a DiRT 2 óta nem nagyon jelent még meg játék, szóval szvsz elég újnak mondható
szóval ha az általam linkelt játékok közül sok szerinted elavult motorokat használnak -és ezek nem a legrosszabb játékok- akkor megéreklődném, hogy mi használ olyan motort, ami a 4850hez való, elterjed, sokak által szeretett játék épül rá?
a Call of Juarezről meg annyit, hogy ott is benne van az ATi keze, ha elolvasod a ph-s teszteket, mindbe írják is, hogy ATi kártyákat szereti. Szerintem nem véletlen....
a dx10 ről és a társairól meg annyíit, hogy az egész olyan, mint a PhysX! tulajdonképpen semmi értelme , ugyanis az a néhány apró különbség, amivel a dx10,dx10.1,dx11 többet tud a jó öreg dx9nél elhanyagolható, inkább csak a marketing miatt jöttek ki... másrészt a két kezemen meg tudom számolni, eddig hány dx10+ játék jött ki 2006 óta, a Vista startja óta...
a 4xxx szériáról nem volt szó, arról mondtam, hogy jobb vétel, az 5xxx széria árazásával voltam bajban
-
Zeratul
addikt
Nem egészen, a DX10 azért lett bukta mert Cista only, ráadásul nem kompatibilis visszafele. Két külön motort kellett volna írni, erre inkább a DX9t kozmetikázták cista alatt néhány DX10 effekttel. DX11 sokkal szabadabb mert visszafele kompatibilis, csak a DX11 környezett alatt kell megírni az API automatikusan a HWnek megfelelő szinten futtatja.
-
Sennalacy
aktív tag
Volt már? Fermi Tripple SLI [link] Vélemény?
Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
gabor85
őstag
nekem az alábbi "beszólás" tetszik;
nvidia is losing there edge in computer gaming i think thats what they shoud focus on not the audi crap!!,.
-
h_143570
addikt
2 dolog. 1, ha 3 "lehengerlo" ereju Fermi kell hozza, akkor evek mulva fog csak elterjedni hogy alkalmazni lehessen jatekokban. Radasul ez meg egy alacsony komplexitasu demo volt, ahhoz kepest, hogy egy valodi jatekban mennyi fizkalva felruhazando elem van.
2, a vegen angyon ugytunik, hogy osszeomlott a rendszer. -
Robi BALBOA
őstag
válasz Sennalacy #274 üzenetére
Hát ez nulla, ehez minek 3 fermi, semmi olyat nem látni ami indokolná ezt a hatalmas erőforrás ig ényt!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
9950es
aktív tag
majd kikapcsolják a teszelációt pisix javára : DDD
Egyébkéntmeg egy multipléjer gémben elég lenne ha az ilyen scene data-t a szerver számolja le nem a kliens oszt kész. Nem kell rögtön "3 fermi a gépemben" -re asszociálni , a qtyafáját.
A füst meg úgy terjed ahogy kell azt mondta. Még az is érdekesebb mint a teszelátor hiába rondább, és azt látod? Az indokolja? Gyerünk, mondd csak el egy ati topicban ugyanezt .
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
h_143570
addikt
Ha ezt szamitast a szervernek kell elvegeznie. Akkor a megnovkedett szamitasi kapacitas miatt, csak draga fizetos szervereken lehetne hasznalni. Az otthoni dedikalt szerverekenk is annyi lenne.
Arrol nem is beszelve, hogy a klieneseknek streamelni kellene a fizikai szamitasok erdemenyet is. Akkor mar egyszerubb ha csak a kiszamolt kepet kapjak meg. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 esetében az AMD van előnyben a fejlesztőknél. Nekik van egy csomó használható algoritmusuk. A DiRT 2-re csak a DX11 módot írta az AMD, a többivel a Codemasters foglalkozott. Ez volt a megállapodás.
A Call Of Juarez az más tészta. Az olyan mint a STALKER esete. Elegük lett a fejlesztőknek abból, hogy az NV nem volt hajlandó az ötleteikre alapozni. Mindkét brand TWIMTBP cím volt, de most inkább függetlenek, illetve a GSC a DX11 miatt az ATI segítségét kéri. Ezek egyszerű döntések, az NV nem engedett bizonyos eljárásokat használni, mert azok szarul mentek/mennek a kártyáin.
Ahhoz, hogy értelmes gépigényeket hozzanak össze a fejlesztők át kell állniuk DX11-re. A DX9 elavult. Grafikailag képes ugyanarra, mint a DX11, de -30-80%-os teljesítmény mellett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
Mindig a CoJ és a Stalker az amivel példélózol, pedig mindkét engine szerintem nagyon gáz. Egy Cryengine vagy UE3 rommá veri őket, legalábbis az én szememben. Persze jön most majd a szokásos, hogy az NV miatt, de ha így lenne, akkor minden másnak is ennyire lassúnak, skálázhatatlannak kellene lennie. Meglátjuk mi lesz ebből a DX11-re átállásból. Gyanítom, hogy a nagy semmi, mindkettő marad ugyanilyen lassú és semmivel sem szebb.
Saját vélemény, kéretik nem nekem esni - ez nem neked szólt hanem a követőidnek. -
Cathulhu
addikt
Ha nV-s lennek azt mondanam azert nincs FPS kiiratva, mert annyival jobb mint az ATI, de meg sok van hatra mig kaphato lesz es nem akarjak, hogy az ATI addig lepni tudjon.
Ha ATI-s lennek, akkor meg mindez nem erdekelne, mert megprobalnam megszamolni az FPS-st par kritikus resznel a videoban, es ott ugyis kiderul a turpissag.
De mivel egyik se vagyok, azt mondom, mivel teljesen uj architektura, ezert az nV javulast var meg a driverektol boven, es nem akarja hogy ilyen allapotban vonjanak le kovetkezteteseket a kartyajarol. En meg ha nem javitja az ATI kedves kis csikjaimat driverrel vagy BIOSszal, akkor ugyis gari lesz a dolog vege, es kitudja, talan epp Fermire...
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
lajthabalazs
senior tag
válasz Cathulhu #287 üzenetére
Ez egy ismert animáció? Valami 3DMark része? Mert ha nem, akkor teljesen midegy, hogy hány FPS, hiszen úgysincs mivel összehasonlitani. Egyébként meg a makettek után simán lehet, hogy ez sem real time animált, hanem csak egy videó, vagy két videó, ami közt lehet kapcsolgatni ezt-azt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Techland időben lépet és nem esett abba a csapdába, mint STALKER: CS. Az új Chrome Engine 4 nagyon jó. Itt egy videó a tudásáról.
[link]
Az X-ray 1.5-te az volt a baj, hogy a csomó olyan dolgot használt, amire egyszerűbb és gyorsabb lett volna a geometry shader. Nyilván senki sem örül annak, hogy 20-30 FPS a STALKER: CS egy erőgépen. A CoP-ben már DX10 a motor java, és számos eljárás leváltottak egy korszerűbbre. Majdnem háromszor olyan gyorsan fut az új motor. Ennyi a különbség a DX9 és a DX11 között.
A CryEngine 2 is a vicc kategória. Számos gyorsabb eljárás van már a DX10.1-ben is. Nyilván ha korszerűbb lenne a motor, akkor már rég menne maxon a mai hardvereken, de ehelyett Full HD-re 8xAA-val kell venni egy HD 5970-et hozzá. Tipikusan logikátlanul van felépítve. Egyszerűen az alapjainál rosszul lőtték be a fejlesztők, hogy milyen grafikus kártyák lesznek az évek elteltével. Annyira a jövő gépeire építették, hogy tökéletesen ehhez illeszkedő rendszer nem is lesz. NEm véletlen, hogy nyitottak a DX11 felé, mert nincs más út.
Az UE3 jó lenne ha normálisan használnák DX10-ben, hogy legyen AA.Az jó ha van véleményed, de miért akarod, hogy ilyen nagy gépigénnyel rendelkezzenek a játékok? A DX11 ez ellen tesz, a DX9 felett már rég eljárt az idő. Nézd meg a Dirt 2-őt. A DX11-es képi világ DX9-ben jó ha futna 15-20 FPS-sel egy HD 5870-en. Ez minden csak nem jó. DX11-ben sokkal gyorsabb az egész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
lajthabalazs
senior tag
válasz Robi BALBOA #278 üzenetére
Lehet, hogy azért kell a fermi, mert rosszul irták meg a szoftvert. Ha JAVA-ban csinálnám (minden 3D-s szakértelem nélkül, mert az aztán nekem nincs), akkor nem lenne vas, ami real time renderelné.
-
Cathulhu
addikt
válasz lajthabalazs #288 üzenetére
Hat az unigine heaven elegge ismert benchmark...
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
rumkola
veterán
Dehogy jó nekem a nagy gépigény, és igenis örülök ha újítanak érdemben...
Azt viszont látom, hogy bármit amit eddig próbáltam (dx10 és mindenféle hiperszuper trendi ellenére), meg sem közelíti a Crysis látványvilágát, ami MA simán játszható 1600ban AA nélkül, XP alatt (dx11 és jelenlegi csúcskategóriás vga nélkül). Megjelenésekor egy 8600gt-én 1280-ban is jól játszható volt medium/low-on, és már úgy is szebb volt mindennél ami akkoriban megjelent.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ne ez a baj a Crysis-sal abban a felbontásban játszható AA nélkül a legtöbb gépen. A DX10.1 mellett lehetne legalább +30%-ot nyerni. Full HD-ben 8xAA-val ami manapság nem nagy kunszt legalább egy HD 5870-et követel, de inkább HD 5970.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
Hát nagyon remélem, hogy ezek a jóslatok megvalósulnak, és ilyen szintű grafot kapunk 8*AA-val fullhd-ben. Akkor egy szavam sem lesz, mindenesetre az eddigiek egyáltalán nem győznek meg arról, hogy itt valami hűdenagy változás lesz. (avp-re nagyon kíváncsi vagyok, bizonyíthat) .
Mellesleg fullhd-ben 8xAA-val minden DX11-es játék meg fogja követelni az 5870-et, erre a nyakamat teszem (tessz nélkül IS!).[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ hogyan lesz megírva. Full HD-ben 8xAA mellett a DX11-es BattleForge játszva szaladgál egy HD 5750-en is, míg a Dirt 2-nél a HD 5850 bőven elég. A STALKER: CoP az már nem ilyen kezes bárány, de 4xAA mellett még jó a HD 5850 is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
hát triplamonitoros játékot nem fognak netről streamelni, de még 3d-st se
Sokkal egyszerübb gyors proxy szervereket felállítani.
Másik ha egy szervert 50 fősre terveznek akkor abba 50 ember minimum dob pénzt. 500ból meg van a tripla Fermi thermaltake házzal
Jótékony mellékhatás hogy cheaterek jóeséllyel maradnak a kukaérett szervereknél.
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
h_143570
addikt
A kerdeses tesztben egy figura es jarmuvehhez kellett 3 Fermi akkor egy 50 fos szerver eseten is joindulattal 30+ Fermit igenyelne feltetelezve, hogy erossen tudtak optimalizalni.
A proxy szerver nem oldana meg ezt a gondod, mivel egyik resztvevonek sem kell 2 szer ugyan az az informacio darabb, ami mellesleg 1/30 masodpercen belul elvaultnak szamitt. 30 as FPS-t feltetelezve.
Arrol nem is beszelve, hogy csak a fizikai adatok streamelese eseten 30 as pingel szamolva, is 1/30 masodperc lenne a keses. Ha nemzetkozi szervereket alkalmazunk akkor pedig 100+ ms kesletetes sem kizart, sot.Vagyis 60FPS temot nezve egy 50es kseleltetesu vonalon mar 3 kepkocka lenne a kulonbseg a fizikai es grafikus adat kozott azt meg mar eszre lehet venni. Foleg ha competativan jatszanak.
3 moncsira valoban erdekes lenne streamelni fullHD-ben, de ksiebb felbontasok eseten mar nem lenne gond, H.264 romorites eseten.
A 3D adat szempontjabol nem jelent tobblet terhet. Ha passziv polarizalt vagy piros-kek szemuveget hasznalnak, akkor edes mind1, hogy 60 noramal vagy 60 3Dsitett kepet kuldenek at. Adat mennyisegre azonos lesz a 2o. Aktiv takaro lencses megoldas eseten valoban duplazni kellene az informacio mennyiseget, hacsak nem limitaljak 30 FPS-re az egeszet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- További aktív témák...