Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz D1Rect #26 üzenetére

    Nem minden tanyán van ló, és ha éppen az autóval kell indulni, akkor nem vagy kisegítve a lóval.

    Magyarán: attól, hogy nem tudod valamiért elképzelni, hogy egy eszköz hasznos, mert Neked még éppen nem lett volna rá szükséged, még lehet az nagyon is komoly segytség.

    A tanya helyett képzelj el egy éjszakai utcát, ahol éppen nem tudsz senkit megkérni, hogy ugyan már, segytsen már bikázni -- arról nem is beszélve, hogy egyre kevésbé lesz erre jelentkező, mivel a modern elektronikával szerelt autóknál a hesználati utasítás gyakran tiltja, hogy másik járművet indíts róluk!

    Én az elmúlt két évben kétszer voltam olyan helyzetben, hogy egy lemerült akkumulátorú autót indítani kellett volna, volt is forgalom a környéken, mégis fél óra, illetve több mint egy óra telt el, mire valaki segített.

    Van továbbá még egy elég széles felhasználói kör: a motorosok. A motorakkuk hajlamosabbak minden előzetes jel nélkül megadni magukat. Most februárban jártam úgy, hogy otthonról elindulva a hideg motor egy fordulatra indult, mentem vele 20 km-t, aztán egy óra állás után már csak nyöszörgött az indítómotor -- de az elmúlt 30 évben több mint 40 motorakkut használtam el 10 motorban, és az esetek nagyon nagy többségében hirtelen gyengültek el, de bikázással még indítható volt a motor.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák