- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Google Chromecast topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Luck Dragon #49 üzenetére
Ez részben a felhasználási módtól is függ. Én pl: dízelt 30k futás alatt és városba nem ajánlok senkinek, mert a legtöbb autógyártónak eleve nyűgös volt Euro 6b-től fölfelé a motorgyártás, nekünk is volt részecskeszűrő problémánk még olyan autóval is, amivel pályáztak. Ugyanez városban esélyesen hatalmas javítási költségeket produkálna, eleve nagyobb vételár mellé, ezt nem hozza vissza az a pár literes fogyasztás különbség.
Flottában nálunk javarészt sajna dízelek vannak a futásteljesítmény alatt, átlagosan szerintem éves szinten bőven 30k fölött futnak az autóink. Emiatt sincs öreg autónk, 3-4 évesen már távoznak a flottákból. Egyébként mi szeretjük a Kia dízeljeit (javarészt Ceed), 100k-ig általában egy extra történet szokott vele lenni, az pedig egy megfáradó kuplung, ami kicsivel 100k feletti javítást igényel. Ezen kívül semmi extra. Kollégák szerint az Octavia a másik, ami sok extrát nem kér, egyedül a gátlók szokták megadni magukat, de az viszont még olyan 60k körül. Én szeretem a Suzuki motorjait is, kiterjesztett garanciával 3+7 évet vagy 200.000 kmt vállal - magánszemélyeknek - motorra, turbóra, váltóra, ami elég meggyőző tud lenni. A Vitara az 1.4 boosterjettel fürge autó, ha pályán nem mész 150 felett, akkor 7 liter alatti fogyasztással is elmegy- úgy, hogy én lendületesen közlekedek általában -, ami parádés egy SUVnál. Nyilván anyaghasználat miatt még sokan irtóznak tőle, pedig ez már rég nem az a papírsárkány, mint anno, de az tény, hogy "hányásbiztos" az ajtó.
Saját használatra egyébként én egy Vitarát vagy swiftet simán el tudnék képzelni, - el is képzeltem, csak a vasaló SSS 1.6 szűkösebb volt a twingo RSnél. -, a sima swift szerintem még mindig egy éhezőművész és viszonylag olcsón fenntartható. Az új ceed nagyon jó beltérrel jön, azt is talonban tartanám, de majd erről akkor nyilatkozom, ha kifutnak az első benzinturbós darabok. Jelenleg csak 30-40k van bennük, az nem sok tapasztalat
Csak iránymutatás egyébként, amiket írok, mert pl: pont az autós topikban mondta az egyik kolléga, hogy a gen1 C'eed-ek 1.4 motorjánál megdöglik a szíjfeszítő és hazavágja a motort. Mi ilyet sose tapasztaltunk, valószínűleg pont azért, mert viszonylag korán és fiatalon cseréljük az autókat. Opelt mi teljesen elengedtük anno, azt passzolom, hogy milyenek az új PSA darabok, Fordból is inkább csak a Transit vonal megy, némi focus, és connect tourneoval vegyítve. Ami egyébént családosként még egy jó darab lehet. Igaz, 1.6 dízel, de nem vészes a mozgása, a helykínálat pedig királyi benne. Fordos nyűglődésből annyik hogy a kédergumik leválnak az autókról - mint a focusnál és a transitoknál is -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Luck Dragon #53 üzenetére
Renaultból jelenleg olyan 10 darab van, nem túl jelentős a flotta, egy része Megane Grandtour, a többség viszont Clio. Cliok nagyon fiatalok, de az egyik legolcsóbb "kisautó" a piacon és eddig panasz nem volt rájuk. PSAn belül Citroenből van kb. 80-100 darab, de személyautónk jelenleg egy sem, ha jól emlékszem, ami a legközelebb áll hozzá az a C4 Profi, a többi a Jumper, Jumpy, berlingo trió. Itt azért megvannak a szokásos "apróságok", néha kis rosszalkodások, néha nagyobb sz*pások. Most pl: az egyik Jumper haldoklik, hogy kb. 60 km-enként leáll és a szerviz nem tudja mi a baja. Személyautóknál ami volt gond, az is inkább szoftveres és némi elektronikus gond. De ezeket ugye nyúzzák rendesen, szóval nem csoda, ha bennük van a nyűglődés. Peugeot megint ritkaság nálunk, összesen azt hiszem 3 vagy 4 3008-as van csak, de abból a legidősebb sincs 2 éves.
Szóval ezek inkább a szokásos PSA elektromos csatlakozó és szoftveres gondok, néha 1-1 garanciális hibával, de nagy csodák ezeknél nincsenek, pl: PSAs autónál nem szakadt még át a hengerfal, mint pl: az első szériás 2.0 Transitoknál. Pedig az is PSA blokk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
nagyúr
Még mindig csak billeg az a mérleg-nyelv, hol ide, hol oda.
Megy a netes vadászat, olvasás.
Úgy tűnik, tényleg nincs más opció nekünk (derékfájósoknak), mint a Touran, S-Max.
Az 5008-hoz nem rendelhető deréktámaszos ülés, csal allűr felszereltésgtől, ott meg már a listaár 8.4M... Akkor inkább S-max.
Asszem' dilemma... meg lesz dilemholnap is belőle.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Hm... egyre kisebb az esélyünk a benzines S-Max-ra. Kivezetik az 1.5 EcoBoost-ot az S-Max motorkínálatából. Rendelni jelenleg már nem lehet, arra kell lecsapni, ami még készleten van. Jájj de szűkül a kör...
Ráadásul ugye az autóiparban szeretik a pénzügyi év kezdésének fogalmát október 1-re tenni, így akár októberi árváltozásra is lehet számítani... hmhm...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Állítólag (veszprémi értékesítő mondta bő egy hete) a Fiatnál is kivezetik az 1.4 T-Jet motort és valami háromhengeres lesz az utódja.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
nagyúr
Hát, 1.5 ecoboost egy Smax méretű és súlyú autóba amúgy sem egy telitalálat szvsz.
Teljesen egyetértek. De hát anyóka nem dízel párti (én sem, de pont a tömeg, méret az ami miatt elfogadtam, elfogadom ennek létjogosultságát).
Gyanúsan terelődünk a VW Touran 1.5 TSi felé.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Igen, a srác is azt mondta, hogy magas a kibocsájtása annak a motornak és sokat fizet a konszern bírságként az EU-nak (vagy valami ilyesmi ). Élettartamot tekintve viszont nem tudom, hogy mennyire járható út a downsizing. Szűk másfél tonnás autóba háromhengeres benzinmotort...
Mindenesetre mi kihagyjuk ezt a kört, megrendeltük a Doblót a 4 hengeres 1.4-gyel.[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
-
plömplöm
őstag
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
"Ha valaki ki szeretné használni a 2,5 millió forintos állami támogatást, akkor bizony a gázolajost kell választania"
autonavigator... :|
konkrétan most rendelt egy lodgyt egy nagycsaládos másodkollégám, és mivel a listaár+extrákhoz simán hozzáírható a végösszeg kialakulásához akár a "Dacia EASY SERVICE karbantartás kedvezményes ára (60 hó és 80/100/150/200 000 km) 185 000 / 225 000 / 390 000 / 580 000" pakk is, azaz 5 évig / akár 200ezer km-ig ők fizetnek minden kötelező szervizt is, ezért a fenti állítás, úgy vélem, nem igaz, nem áll meg
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
vince
őstag
Igen, ez a gumimérete. A harmadik üléssor jelképes, évente maximum egy-két alkalommal fogjuk használni, ahogy a Sharanunkon is.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
plömplöm
őstag
kiemeltem, legalábbis próbáltam, hogy C, azaz kisteher gumi kell rá?
"A harmadik üléssor jelképes"
tudom, azaz tudtam, volt 7személyes doblója cimborámnak, meg 5személyes is egyébként, a harmadik üléssor ülései, hát... najó, vastagabb volt egy papírlapnál
csak ez kb 10 éve volt, gondoltam hátha azóta már nem olyan, de ezexerint igen, ami érdekes szempont egy nagycsaládosságnál, mert ki fog ülni leghátra, a nagyik? gyerek nem ülhet oda, felnőtt nem fér el, nagyik nem bírnak bemászni, vagy ha igen, akkor majd kifelé lesz baj, szóval kicsit fura a koncepció. amit irigylek viszont, az az opciós kétajtósság ott hátul, ez nagyon hiányzik az mcv után :|[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
vince
őstag
99-es terhelésindexszel tippre csak C-s gumit fogsz kapni ebben a méretben, a többi 93-as indexig megy csak el.
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
plömplöm
őstag
Saját tömeg DIN (kg) 1415
miért a 99-es terhelésindex? ami 775kg / abroncs, ha minden igaz, arra készülünk fel, hogy kétkerekezés lesz?
szerintem inkább arról lehet szó, hogy az ős típusengedély, mivel kisteherautóra szólt, C-s abroncsot kíván, és így hagyták márióékAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
vince
őstag
Megeshet, itthon valószínűleg nem is szólna érte senki, ha mondjuk 93-as lenne a kocsin...
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Feketelaszlo
senior tag
Az új Firefly motorokat nem valószínű, hogy megkapja a jelenlegi generációs Dobló - egyrészt már ilyen öreg típusba nem fognak nekiállni belehegeszteni (mióta minden motor/típus kombót külön validálni kell WLTP-re ez azért szívás tud lenni), másrészt a személyautó változat nem is annyira húzómodellje a márkának kontinens szinten, hogy ez dobná meg a flotta kibocsátást. A Panda, Tipo és az új 500-as már Firefly+hibrid hajtásláncra lesz tervezve és jönnek is 1-2 éven belül, de a Dobló előbb kap utódmodellt, mint hogy ezzel nekiálljanak vacakolni.
-
nagyúr
A Fordok elvesztették az árukat.
Komolyabban: most van a Fordnál az árlista-újragondolási időszak (pénzügyi évváltás?), ez miatt nem tudnak most autókat árazni...
Néhányan tudni vélik, hogy a Business Plus felszereltség helyett visszajön a Trend elnevezés, megvariálják az egyes felszereltségekhez tartozó alaptartozékokat.
Gondolom árnövekedést is hoz magával ez a frissítés... Ehh... ez az év eddig egész rosszul alakul nekem - ebből a szempontból legalábbis.
Há' ilyen ez a pop szakma...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Na... a választás most megint nem egyszerű... (nem politikai őszire gondolok!)
A VW esetén a konfigurátor nem hozza a VW Touran-hoz az 1.5TSI-t. És a Sharan-hoz sem. A Golf esetén viszont ott van.
Na most vagy kiveszik ezt a motorkínálatból az egyterűeknél (merthogy 2022-ben megszűnik az egyterűek gyártása), vagy miaf@szvan...Szívás szívás hátán.... eddig amiket kinéztünk, azok megy megszűntek, vagy most vannak megszűnőben... bekaphassa' az autóipar...
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
A konfigurátorban jelenleg csak dízel választható, viszont a készletről vihetőek között valóban van jópár otto is.
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
nagyúr
Igen, pontosan.
Az azonnaliakból kézi váltós már csak kettő, illetve ErgoActive üléssel egyik sem. Sajna nekünk a kényelmes ülés egészségügyi okokból fontos. A VW alapülése az nem okés, de még a sima deréktámaszos sem...
Az S-Max-ban már más a helyzet, ott a nem motoros mindenmaszírozós ülés is rendben van; ja... hogy ott is kivezetik a benzinest...
Meg megszűnnek 2022-től az egyterűek... jön a hajrá SUV, corssover divathulla.
Szóval megy a papolás, hogy így a környezetvédelem, úgy pfúj dízel... közben meg kivezetik innen is, onnan is. Persze értem én: megszűnőben lévő autóból ne akarjá benyásat, vegyé' halálra ítélt dízelt.
Tényleg nem értem, vagy pont rosszkor akarok autót venni.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
CactuS
Arcképgyáros
Rosszkor. Kicsit rápörögtek az Euro szabványokra, az autógyártók is "menekülnek" a büntetések elől. Egyébként már nem is tudom, hogy hol hallottam, de azt hiszem az egyik Porsche mérnök mondta, hogy az Euro 7es autók pl: egy-egy szennyezettebb levegőjű városban (pl: Kínában) tisztább levegőt pöfögnek ki, mint amit beszívnak. Azért ez is már a ló másik oldala. Értem én, hogy az autógyártókat könnyű sarcolni, de a személyautó forgalom max a helyi levegőn tud változtatni, globális szinten sokkal nagyobb halak is vannak.
Szóval igen, most kifutnak a régebbi benzinesek - is -. Egyterűt én se értem, idősebbeknek - bocs, nem neked, apumékra gondoltam - pont sok előnyt adna, gyerekeseknek szintén, de úgy, hogy közben nem cipel magán 4 batár gumit és nem fölöslegesen magas a hasmagassága. Neki se találunk megfelelőt, végül valószínűleg pár év múlva egy új generációs RAV4-es lesz belőle.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
nagyúr
Na valahogy én is így láom, már ami a ló túlsó oldalát illeti.
Nem a dízelhajó motorjának a kibocsátása okoz gondot ("...Egy-egy hengerének űrtartalma 1820 liter. Ha a 14 hengeres gép 1 óráig teljes teljesítménnyel jár, fogyasztása 6920 liter."), hanem a személyautóké. Persze sok kicsi is sokra megy a szennyezést illetően.Egyterűt én se értem, idősebbeknek - bocs, nem neked, apumékra gondoltam - pont sok előnyt adna
Túúúúdom, öreg vagyok, hajlott a hátam (Brian életéből...)
Amúgy valóban sok előnye lenne. Nekem most elsőre az aerodinamika jut eszembe. A SUV-ok kicsit kockásabbak, nagyobb légellenállással - csak ha jól látom. Az meg bíz több üzemanyag égetését vonja maga után...@(#81) stickermajom
én beszélnék egy értékesítővel, ő biztosra fogja tudni mi rendelhető és mi nem.
Így fogok tenni, pont azért, mert 3 hete a teszvezetés során mondotta az értékesítő, hogy az 1.5TSI-t megkapja a Sharan is (az aktuális kínálat még 1.4STI a benzinesből).
Szóval nem bogoztam még ki ezt a szálat.Ez a pénzügyi év közeledte (október) már szeptemberben kavarodást okot a kereskedésekben (Ford, Peugeot, de ezek szerint VW vonalon is)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
CactuS
Arcképgyáros
-
nagyúr
Ma azt mondta egy VW kereskedő, hogy holnaptól áremelés, 2-4% várható.
Az 1.5TSI meg mostanság kapja meg az érvényességét 2020-ra, ezért vették ki a kínálatból - hivatalosan nem lehet benne, míg meg nem kapja a cerifikát'.
Nem tudom mennyi igaz belőle, de racionálisan hangzik, mint magyarázat.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Ma jött ki az új Ford árlista.
1.5 Ecoboost innentől nem rendelhető az S-Max-hoz.
Há' van ilyen.
Azonban azt is fontos megjegyezni, hogy az állami támogatásban résztvevők 350kHUF további engedményt kapnak a Ford modellekre.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Mi van még a pakliban nálatok? Ha jól értelmezem, lassan minden kiszemelt variáns kiesik...
A Fiat 1.080.000 Ft kedvezményt ad benzines autó vásárlása esetén, dieselnél 100e Ft-tal többet. A konfigurátorban ~6,5 MFt-os modellre (+ vonóhorog kb 120e Ft-rt) az importőr + az állam támogatását levonva (ha minden jól megy, mert támogatói okiratunk még nincs ), fizetünk majd picivel több, mint 3 MFt-ot.
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
nagyúr
Mi van még a pakliban nálatok?
Ideg- és elmeosztályi beutaló kb...
Hát.... talán valami raktárkészletről megmaradt autó, vagy túltárolt autó...
Amúgy még mindig a VW Touran vagy Ford S-Max. Elsődlegesen benzines, bár kaptam olyan ajánlatot S-Max dízelre, ami alig több, mint egy benzines.De ha így megy tovább, akkor még dízel lesz belőle.
És harmadik tartalékos esélyes a Pözsó 5008. Ott is most van a kínálat/modell átszabási időszak, ott sem tudni, mit hoz a holnap.
Próbálgattam mutogatni a másik típusú autókat odahaza, és hát eléggé elutasításokba ütköztem a dobozosokat illetően... szimpla "nem".
A támogatói okirat (hartározat) 58 napja került beadásra, és ma sem érkezett meg... mire megérkezik, minden elfogy. És akkor nem tudjuk, hogy mi áll a határozatban. Bér még nem hallottam olyanról, hogy az előfeltételeket teljesítve valaki nem kapta meg. De azért jobb a biztonság, mi megvárjuk.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Szerintem most kb. mindenhol újratervezés van, 2021 januárjától komoly bírságot fizet az az autógyártó, aki átlépi a 95 g/km-es széndioxid-kibocsátási határértéket a modelljei esetén.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Kértem pár ár ajánlatot Pözsi kereskedésekből.
Rifter, L2, 100Le diesel Actív csomag +330e-ft-os csomag.
Eddig 2 db-ot kaptam.
Az egyiknél 1-2 (vonóhorog...) felszereltség a másiknál metál fényezés volt az eltérés.
Az árban kb. 50e ft volt a diffi a metál javára.
Hogyan lehetne faragni esetleg az árból egy olyan ~200e ft-ot?[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
nagyúr
Ma két hónapja adtuk be a kérelmet.
Ma sincs határozat...
Közben fogynak a kiszemelt autók...Persze megint Bp-központúságot vélek felfedezni akkor, amikor ismerős azt mondta, hogy ő 3 óra alatt megoldotta, szemlyesen... mi meg 60 napja várjuk... Azt hiszem, ő csinálta jól.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Sikerült felhívni a mákot, hogy na akkor mizu'... Hát úgy 12k igény van bent feldolgozás alatt. Szimplán nem tudják feldolgozni a meglévő erőforrással.
Már "csak" a revizori jóváhagyás és postázás van vissza, tehát még kb. 2 hét...Matek: gondoljatok bele, hogy ennyi autót fognak mostanság megvenni nagyjából. Az erős statisztikai javulást eredményez majd.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Mi egy bő hónapja adtuk be az igénylést, a példádon felbuzdulva reggel én is felhívtam a mákot. Döntés megszületett, a jóváhagyás, aláírás, postázás van hátra, szintén két hetet tippelt az ügyintéző
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
nagyúr
Lehet, hogy a tiéd mellett van a miék
Van olyan ismerősöm, aki a beadás után már meg is rendelte az autót, előszerződéssel, tehát nem vagyonszérzéssel.
Hiába, a bátrak sok időt nyertek, és volt választási lehetőségük, a túl megfontoltak, körülményesek azok várják a papírt...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Így csináltuk mi is: reggel beadtam az igénylést az ügyfélkapun keresztül, majd indultunk a kereskedésbe. Kipróbáltuk az autót, néhány kérdéses extrát tisztáztunk (ennek nyomán került pl. pótkerék a kocsiba micsoda extra!!! ), előszerződést kötöttünk és előleget fizettünk. Ha valamiért nem kapjuk meg a támogatást, az kellemetlen lenne, de ezzel egyelőre nem számolunk.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
nagyúr
Az én parafaktorom elég magas, így nem mertünk ilyen bártan nekilátni.
Le is maradtunk a C-Max Grand-ról. Meg a Zafirárót... most a benyás S-Max tűnik így el... lassan kérek a határozat mellé idegosztályra is beutalót.
De a mai telefonbeszélgetésben az elhangzott, hogy minden rendben van a kérelemmel. Szóval asszem' mi is megyünk kereskedéslátogatóba ismét. Most már egész határozott elképzelésekkel.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vince
őstag
Aztán nehogy valami vacak olasz vagy dobozos autónál kössetek ki végül
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- BKV topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- Nők, nőügyek (18+)
- Apple notebookok
- Gitáros topic
- További aktív témák...