Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    Ezt könnyen lehetne "javítani" (elkerülni) a gondot firmware updatjével, kicsit központilag megnövelni a deadzone-t.. azt a legtöbb ilyen eset jó eséllyel eltűnne. A mérték meg lehet annyira is elég, hogy ne is lehessen érzékelni, hogy valami változás volt.

    Valószínűleg nagyon "le lett faragva" a gyártási költségekből, így kevésbé precíz lett a technika.

    nekem egy lassan 10 éves xbox 360 kontrollerem van PC-re rakva játékokhoz.. épp egy 2 hete szedtem darabokra és adtam egy alapos pucolást az analógnak... nem csak, hogy megszűnt ez a "kúszás" képessége, de újra beáll középre a kar (pedig lötyögött már kicsit). és persze mivel szét volt szedve kapott 2 új sticket (jó párat el fogyasztottak már... úgy másfél évente cserélem a baloldalit a jobb oldali "kevésbé fogy" az "csak a 3." ami most odakerült). A lényeg, az alapos takarítással megszűnt a lötyögés és kúszás.. pedig szétszedéskor készítettem nem kevés képet, hogy "rendeljek bele analógot" célzattal. Nem baj, jól jön az később (de még csak érezni is minimálisan lehet, hogy "nem olyan már mit az új", mert könnyebben megy bármely irányba, de a finom kopás oka okozta, hogy vissza se ment). mondjuk a műanyag az analóg körül úgy ki van kopva, hogy van egy kb +5%-os extra érték amíg tudom arrébb vinni a kart de "ott már nem érzékel :D ". vettem pár éve egy kínai klónt (jó lesz az alapon.. hát nem, borzalmasan "kockás" az analóg minősége) annál pont hiányzott a végállásból úgy 10%, ott szétszedve "késsel" kellett nagyobbra vágnom a lyukat :DDD (hogy meglegyen a végállás)

    [ Szerkesztve ]

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák