Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fred23

    nagyúr

    válasz Loha #17 üzenetére

    "NV-nál a Keplertől kezde az FP64-es (Dupla Pontosságú) számításokat külön FP64-es CUDA magok végzik, amik az FP32-es (SP) számítások alatt pihennek"

    Vajon mikor terjednek el azok a játékok, amik nagyon igénylik a dupla pontosságú számításokat, és mi lesz akkor az NVIDIA-val? Ha már kevés lesz egy CPU az FP64-es számításokhoz, de nem lehet őket kiszervezni az NVIDIA GPU-ra se, mert az meg ebben gyönge? Ahogy jönnek a hatalmas tereket kezelő játékok -és biztosan lesz már 2017-ben is néhány-, át fogják tervezni vajon a GPU-jukat? Nincsenek elkésve? Vagy nem lesz még szükség sokáig sok FP64-es számításra játékokban? Egy jobb procira vajon meddig lehet ráterhelni az FP64-es műveleteket, ha azt választják majd ahelyett, hogy FP64-ben is erős GPU-kat tervezzenek?

    Laikusként nagyon úgy tűnik, hogy az AMD-nek jelentős előnye lenne hirtelen, ha jönne néhány szuper játék, ami nagyon igényelné az FP64-es számításokat.

Új hozzászólás Aktív témák