Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz Z_A_P #29 üzenetére

    Konkrét egyéntől függően változó arányban, de valószínűleg kicsit mind a kettő szerepet játszik.

    Aki a '80-as évek végén, '90-es évek elején kezdett el pl. PC-n játszani, (vagy akár 8 bites mikroszámítógépről jött) egy jóval ingerszegényebb "világból" érkezett (ezen főleg a társadalmi-gazdasági helyzet miatti "visszamaradottságot" értem), ezért sokkal erősebbek voltak a hatások, amik érték. Ehhez sokat hozzáad az elmúlt fiatalság emlékeinek pozitívan torzító tükre is. 30+ éves játékos múlttal a hátam mögött azért nekem vannak a 2000-es, 2010-es évek játékaival kapcsolatban is hasonlóan erős pozitív emlékeim szerencsére (pl. a Capital Wasteland feltárulása, amikor a Fallout 3-ban először kiléptél a Vault 101 kapuján a játék elején, vagy a Bioshock Infinite-ben amikor a játék elején belefutsz a "God only knows"-t éneklő barbershop quartett-be, vagy a The Last of Us érzelmi hullámvasútja kb. elejétől a végéig, hogy csak egy pár példát említsek).

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

Új hozzászólás Aktív témák