Hirdetés
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Meglepően erős: MSI Katana 15 B13V notebook
- Milyen monitort vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- SSD kibeszélő
- NVIDIA IGP-vel hozza egyes rendszerchipjeit a MediaTek
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- RAM topik
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindhunter
csendes tag
Indulhat a cicaharc
-
atus72
senior tag
Csodálatos iilusztráció van a cikkhez, már csak egy dildó hiányzik a szájából...
-
doooo
veterán
"CryEngine-höz"
Ez meg hogy jött ki? Lényegtelen, tudom, csak úgy kizökkentett, amikor odaértem ehhez a cikkben. -
őstag
Ennek a Star Citizennek sikerül vajon felülmúlnia a Duke Nukem Forevert a "Legtovább fejlesztett számítógépes játék" címben?
"Less but better" - Dieter Rams
-
szupermacs
veterán
DAT kép!
-
FLATRONW
őstag
"Az eredeti egyezmény a Crytek szerint kimondta, hogy a Cloud Imperium Games csak a CryEngine-t használhatja videojáték-motorként, és erre kötelező utalniuk a programban megjelenő logókkal, illetve jognyilatkozatokkal, valamint éves szinten biztosítaniuk kellett volna hibajavításokat és optimalizálásokat a CryEngine-höz."
Ha igaz ez, és nem módosítottak az egyezményen, akkor szurkolok a Crytek-nek, mert nincs miről beszélni.
-
alcsa
senior tag
Azt hittem, azért perelte be mert nem volt leárazva .
-
acura
tag
Szerintem kizárt, hogy még 9-10évet keljen várni rá.
Mivel a Duke Nukem Forever projekt 1996-ban indult és végül csak 2011ben jelent meg. Ez 15év. A Star Citizen most lesz csak 6éves, tehát még van ideje bőven elbitorolni ezt a címet.
Persze össze jöhet akár még a: "Játék amit még a gimiben vettem, de végül már a fiam is gimis volt mire meg is kaptam" cím is.
Szerintem megjelenik végül úgy 5éven belül, maximum kihagyják az ígéretek 50%át.[ Szerkesztve ]
-
mpierre
veterán
-
Ispy
veterán
A kérdés inkább az, hogy a 1080ti sliben kihajccsa majd az 50 fps-t vagy sem.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
aktív tag
Most nagyon nyomják a fura cuccokat Crytek-ék, jön a saját gamer cryptocurrency tőlük, csak tudnám minek.
-
Vesporigo
aktív tag
A negatív reklám is reklám.
-
Plasticbomb
addikt
-
aktív tag
Ahogy Béééla mondja ez ICO, szóval az összes coin ott van náluk, jópénzért eladnak majd belőle...csak tudnám kinek.
Nagyonoff: nagyon sok most az ICO, hülyébbnél hülyébb ötletek kapnak marhasok pénzt. Nem csak a CryTek akarja megreformálni ezzel az IAP/mikrotranzakciós piacot, csak ez ilyen szinten marha gáz. Mind az ötlet, mind az, hogy adnak nekik pénzt. Lehet el kellene kezdeni saját Cryptocurrency-t "csinálni"...
-
VictorHUN
aktív tag
kerülnek még itt elő majd dolgok és akik reményre adtak pénzt azoknak meg csak ennyi lesz a válasz: "sorry"
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
lm83
őstag
Hát szerintem ezt már az elején lehetett tudni, hogy ez a játék sosem fog elkészülni...
Vagy ha igen, akkor a sok minden, amit az elején beígértek, nem nagyon lesz valóság...
Már akkor sem tűnt hihetőnek, -
-
Komplikato
veterán
válasz NandorHUN #37 üzenetére
Azért a dolgot árnyalja, hogy az Amazon envine egy módosított CryEngine. A Star Citizen meg nem, hogy nem szegi meg az ígéreteit, de egyre több dolgot épít be, pont ezért nem lesz kész soha.
Amúgy még alfában van, de szvsz többet kerestek mikro tranzakcióval, mint sok kiadott játék.
A Crytek meg most dobta ki a HUNT játék videóját, ami egy ilyen western hellgate coop móka. Szerintem ígéretes."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
CactuS
Arcképgyáros
Mondjuk ennyi pénzből, amit összekalapoztak, illik is.
Én lemaradtam ~1 éve a hírekkel, de legutóbb valaki pont linkelt néhány képet a játékból egy másik topikban és megdöbbentően szépen néz már ki, bár nem tudom, hogy maga a játékmenet hogy áll. Lassan, de biztosan felteszem a megvásárolandó játékok közé.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EFRM
tag
de most miert pont ezt a kepet kellett berakni a cikkhez
PAAAARP -
xeon forever
addikt
Ha egyszer kijön megveszem. Ha nem akkor nem. Addig ostorozhatják egymást. Utána viszont le ne kapcsolják a szervert...
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
AusWolf
őstag
"Az eredeti egyezmény a Crytek szerint kimondta, hogy a Cloud Imperium Games csak a CryEngine-t használhatja videojáték-motorként"
Előzmények:
"Rendkívül baráti üzleti modellel futott be a CryEngine V"
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
VinoRosso
veterán
A kép találó, mert mióta eladták az Amazonnak a motort rajtuk a szopóállarc. Nem tudom, hogy lehettek ekkora idióták,hogy az egyetlen fejőstehenet amiből hosszú távon működhettek volna egy tál lencséért eladták.
Persze ilyenkor mindig jön, hogy mer a csőd fenyegetett meg minden kiskutyafüle, de akkor se adom el a pénzt termelő erőforrásomat. Előbb rágok követ és élek mint egy csöves,mintsem az aranyszőrű bárányt elprédáljam. Amikor X-Isle-t megcsinálták akkor is csórók voltak, csak ezt már úgy látszik elfelejtették. -
LionW
tag
Annyira azért nem nagy fejőstehén a CryEngine, wikipédia szerint 8 játék van amit ezzel kraftolnak, abból 2 Crytek fejlesztés.
A legtöbben már UE4-et, vagy Unity-t használnak a jobb workflow miatt."valamint éves szinten biztosítaniuk kellett volna hibajavításokat és optimalizálásokat a CryEngine-höz."
Az milyen szerződés már ahol a játékfejlesztőknek kell küldeni az engine fejlesztéseket az engine fejlesztő cégnek?
Nem fordítva lenne a logikus? Mondjuk Unreal Engine is rengeteg külsős fejlesztést kap, de ők ezt nem várják el senkitől. -
VinoRosso
veterán
Miért kéne ? Nem ez az egyetlen lehetőség. Adósság törlesztést lehet költség csökkentéssel is fedezni.Pl mi a péklapátért kellett nekik 7-8 stúdió ? Épp csak a Marson nem nyitottak még irodát. Pár évvel később úgy is be kellett zárniuk szinte mindet. Egy túlhízott céget akartak mentegetni ahelyett, hogy (időben) átszabták volna akkora méretre amin még gazdaságosan tud működni.
Azon kívül csődöt is lehet jelenteni. Bemondom, hogy fizetésképtelen vagyok, felszámoltatom a céget, eladok mindent ingó és ingatlant, majd amikor vége crowdfundolok egy másikat. De semmi esetre nem viszem piacra a core kompetenciáimat amik a versenyelőnyt biztosítják számomra, mert tuti, hogy a konkurencia fog lecsapni rá, hogy ezáltal kivásárolja a versenytársát a piacról.
-
Duddi
aktív tag
Ami meg a Star Citizent illeti.
Az első trailerek óta figyelem hogy EVE online killer meg miegymás.
Ígértek itt.
- szimulált űrharcot
- játékos mozgatta gazdasági rendszert
- interaktív bányászatot
- többszemélyes hajókat amiben mindenkinek feladata van
- frakciórendszert , háborúkat és politikát
- fps lövöldözést
- gyártást
- bolygófelfedezést talán még építkezést is
- egy játékos kampánytAmi eddig megvan:
- Hangár modul
- űrharc modul
- Fps modul (miután újra kellett csinálniuk és éves lemaradásban vannak)
- küldetés modul (erősen skriptelt de legalább van)
- és egy demó a bolygóról hogy ezt is kipipálják.Amennyire én látom a játék építőelemei alakulgatnak, bár lehet (én nem értek a játékfejlesztéshez) hogy 4 darab legókocka "modul" a szobában még nem kisautó. Az a rész amit összetartja a játékot a piac, a világ, a parti keresés vagy az open world, a lore, a különböző gazdasági politikai koop rendszerek mind mind hiányoznak. Konkrétan a játék fele nincs benne a modulokban a dolognak.
Elismerem hogy szépen néz ki de amíg 3-4 féle kész helyzetből választhatok hogy mit akarok űrharcolni, küldetésdemózni vagy lövöldözés demózni vagy a hangárban nézni az 120$ hajómat nos ez még jó indulattal sem játék.
Egy valamire való indi fejlesztő ezt 2D ben fele ennyi idő alatt megcsinálja pixel alttal egyedül és még gameplay is lesz benne.
Jó lett volna a barátaimmal egy ipari céget alapítani bányászni, fegyvereket és hajókat gyártani de nem úgy tűnik hogy ebből lesz valami.
Egy hajó elkészítése a bonyolult valósághű kivitel miatt is rettentő sokáig tarthat a fejlesztőknek. Aztán megveszi ezt valaki 120$ ért és amikor kijön a játék valaki 3 óra bányászattal le tudja gyártani ingen ? ki van zárva hogy lenyelnék a békát azok akik röhejes összegeket költöttek a hajóikra hogy launch után ingyen is meg lehet szerezni. Viszont akkor meg nincs elég asset a játékban amire lehet gazdaságot építeni.
Lehet én vagyok a szűk látókörű de ezt a fejlesztők valahol nagyon benézték (sokat akart a szarka.)[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Akár még jól is láthatnád, de -mint írtad- nem értesz a játékfejlesztéshez és van 1-2 tárgyi tévedés. Engedd meg, hogy a PTU-n jelenleg is futó 3.0-t már "elkészültnek" tekintsem, mert konkrétan nap mint nap játszok vele (keresem a bugokat.. ). Szóval nem "egy bolygó demo" van kész, hanem a Stanton rendszer egy szelete talán 3 holddal és egy gázóriással. Leírod, hogy tisztában vagy vele, hogy fejlesztés alatt áll, még is számon kérsz (még) el nem készült dolgokat, ez kicsit fura. 2013 óta van SC csomagom, azóta figyelem a fejlesztést. Amit én látok az az, hogy a kezdeti elképzelésekhez képest csak többet ígértek, viszont ami bekerült és működik, az nem lett kevesebb ahhoz képest mint amit ígértek. Ha érted. Ha ismered az ős Privateer-t, az eredeti koncepció nagyon hasonló volt ahhoz, amiben többet ígértek a multicrew és a multiplayer. Ehhez képest teljes, szabadon bejárható holdak vannak már most is, mozgó égitestek stb..A készülő hajók miatt nem aggódnék, most is sok van már a játékban és ezeknek az elkészítése nem befolyásolja a többi dologét. Ahogy én látom a technológia amit fel akarnak használni nagyrészt készen van, amin most elcsúszhat a dolog, az a netkód, most egyértelműen ez a projekt gyenge pontja. Amire viszont semmi garancia nincs, hogy amikor elkészül, nem lesz simán unalmas, vagy grindfest, vagy akármi, ami miatt nem lesz kedve az embernek játszani vele. De elkészül, ebben biztos vagyok.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
Nekem a tegnapi kedvencem az volt, aki szerint 160 millió elégetett dollár után nem lát lineáris fejlődést a játékban, a motorban, stb. Meg hogy minden fejlesztést már látott más játékban. Agyam eldobtam.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Duddi
aktív tag
Köszönöm a kijavítást
Hiszek neked mivel játszol vele és bőven jobb rálátásod van.
"nap mint nap játszok vele (keresem a bugokat.. )"
Sajnos ez mostanában trend még a AAA játékoknál is Ezért régen embereket fizettek mostanában meg mi fizetünk érte. Be kell vallani zseniális.
"Leírod, hogy tisztában vagy vele, hogy fejlesztés alatt áll, még is számon kérsz (még) el nem készült dolgokat, ez kicsit fura. "
Igen leírtam és kitartok mellette! Szerintem egy programnak akkor kell a felhasználó kezébe kerülnie amikor már reprezentatív a kész termékre nézve. Világosan értem hogy ez egy alfa. De játszottam a Space Engineers alfájával. A játék ígérete hogy űrhajókat bázisokat építhetsz törhetsz össze. Az alfában minezt meg tudtad csinálni csak a mainál is több bug volt benne más UI és kötelezően sandbox volt. Viszont a fő ígéretek benne voltak.
Mekkora sikere lett volna a minecraft ha alfa állapotában lett volna egy világ generálási része ahol nem változtathatsz meg semmit, egy építkezős része ahol egy lapos placcon pakolsz köveket egymásra és talán egy kraftolós ahol recepteket próbálgathatsz a menüben.
Ehhez képest az első sand box élményem vele habár a kraftolás akkor még nem volt benne de az ami amúgy is elviszi az időd nagy részét benne volt és "működött"
Szerintem a modulokra bontott játékmenet ami most van egy túlértékelt tech demó nem játék. de ennek megítélésére nem vagyok alkalmas így kérdezlek. Ha játszottál már más alfával akkor ahhoz képest mennyit hoz ez a teljes ígéret fényében?
"Ha ismered az ős Privateer-t,"
Sajnos ez kimaradt. akkor tájt nekem az UFO: Enemy Unknown ment utána meg a Conflict: FreeSpace – The Great WarAmúgy bízok benne hogy elkészül és nem lesz egy bug temető mert érdekelne készen.
Addig meg lehet kijön még a Dual universe és lesz mivel játszani Ami szvsz már most jobb bőrben van de még bármi lehet azzal is.Bocs a hosszú kommentért
-
Diopapa
addikt
Az SC kicsit más mint egy kiadó által szponzorált játék, mert itt a plebsztől (tőlem pl) kellett a pénzt elkérni, ahhoz pedig valamit prezentálni kell... Erre szolgálnak a videók, a különböző "Con"-okon való részvétel, valamint hogy hozzáférhetővé veszik az eddig elkészült produktum bizonyos részeit.Megjelenik egy új főverzió (emlékszik még valaki, amikor kijött az AC?) és megint ömlenek a milliók. Enélkül nem tarthatnának ott, ahol. Lenne egy szép kiadó, és lenne "jólvanazúgy" hozzállás, nem lenne procgen city, procgen planéta stb.. Hátránya, hogy megnyúlik a fejlesztési idő, mert nincs egy kiadó, aki ütné CR-t, hogy adja már ki... De tartom azt, hogy a legkomplexebb spacesim készül, viszont előfordulhat, hogy a játék még is sz*r vagy unalmas lesz.. De úgy vagyok vele, ha nem támogatom, akkor az Assassin's Creed 46 meg a Far Cry 14 féle játékokat támogatom, abból viszont már elegem van...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
"modulokra bontott játékmenet " ez már így nem teljesen igaz. a hangár és a város rész az ami még különálló. De a városról a mostani CitCon-on mutattak videót ami majd a 3.0 után került vmikor implementálásra PU-be így már az is a része lesz
A problémát igazából az okozza amit nagyon sokan elfelejtenek: nem csak az online Star Citizen készül hanem az egyjátékos kampány Squadron42 is. A kettő között sok összefüggés van asset/tech szinten de mégis meg kell osztani az erőforrásaikat ezek között így a fejlesztési idő mindkettőnél csak nyúlik.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
Azért tegyük hozzá hogy baromi nagy különbség van teszt és teszt között. Egy olyan méretű és komplexitású játékban, mint amilyen az SC, nem lehet pár vagy pár tucat tesztelővel mindent kitesztelni. A szerverterheléshez és az abból fakadó edge-case-ek megtalálásához pedig igenis kell több ezer ember. Emellett itt a játékosok nem csak bugokat reportolnak, hanem folyamatos feedback-et is adnak a játékról, milyen európából játszani, milyen a légköri repülés érzetere, stb stb stb, ezeket pedig figyelembe veszik a fejlesztéskor. Szóval inkább ez, mint hogy 5-6-7-8 év néma csönd után kijöjjön egy játék, aminél nem volt csak belső feedback. Ebből látunk bőven a "nagy" neveknél.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Duddi
aktív tag
válasz Menthirist #58 üzenetére
Nyilvánvalóan téved!
Bár érdekesnek találom hogy : 141 millióból 5 év alatt ennyire sokat haladt előre a fejlesztés 400+emberrel
Míg a Destiny 142 millióból 4év alatt 400+ emberel kész lettek egy játékkal amit ki lehetett adni és játszani.
Most jön a te álláspontod hogy "Dehát a kér játék mérete nem ugyan az" viszont per pillanat ránézésre nem jön át még a No man's sky 3 év alatt és az Elite: Dangerous 2 év alatt is sokkal többet tettek le.De szeretném ha kijönne és jó játék lenne mert ez a műfaj az egyik kedvencem.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
Ja de hiába van ennyi pénz és ember most, ha nem ennyivel kezdték el a fejlesztést.
20 emberrel és 2.5 millióval ugrottak neki, aztán szép folyamatosan jött a pénz és azzal együtt bővült a cég.ED meg nem jó példa, egyrészt nincs benne egyjátékos kampány, másrészt a fejlesztés menete teljesen más.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Duddi
aktív tag
válasz Menthirist #62 üzenetére
Ez is egy legitim nézőpont.
És látom is a köv lépést aki még programozni is tud fizethet hogy kódot írhasson a játékhoz.
Tisztában vagyok a játékos visszajelzés fontosságával jó érzés ha neked készül a játék és nem egy kiadónak lásd a rossz példát Star wars és EACitizen con on most mertek megjelenési időt jósolni akár csak a következő verzióhoz ?
(#60) Diopapa válasza Duddi (#59) üzenetére
"nem lenne procgen city, procgen planéta stb."
Szóval azt mondod hogy megírni egy algoritmust ami x logika alapján összefoltoz egy világot vagy várost nem lehetséges kiadó nélkül? Szegény Notch nak erről senki sem szólt. A procedurális generálás a legnagyobb időspórolás amit lehet csinálni egy program esetében.
csinálj meg 20 féle játéktér csempét, állíts be szabályokat és feltételeket az összerendezésükre, bumm kész van annyi verzió amennyit nem szégyellsz. míg más esetben egy szint tervezőnek kéne mindent a helyére pakolni. az Astroneer pl kompletten ezzel működik és ha nem tévedek nincs benne nagy kiadó lába.(#64) torz on borz válasza Duddi (#63) üzenetére
Igen az elején a a játék magjának kitalálásához kevésebb emberük volt kb mint egy normál kereatív csapat
és aztán jöttek a programozók szint tervezők művészek. minő meglepetés.Úgy csinálsz mintha az a Squadron42 egyjátékos mód a következő X játék lenne (lásd X3 terran conflict)
Ha már olyan lesz mint anno a Babylon 5: I've Found Her volt akkor már mindenki örülni fog. -
veterán
Nyilvánvalóan téved, mivel nulla, zéró, semmi információ nincs arról, hogy mennyi pénz fogyott a keretből. Ez ugyanis egy KÖLTSÉGVETÉSI KERET, nem pedig a költött pénz mennyisége. És ahogy torz on borz is mondja, ez a keret nem az első perctől állt rendelkezésre, hanem évek alatt gyűlt, tehát évek alatt lehetett és kellett kiépíteni új irodákat, felvenni embereket, stb. A kezdeti tervekben nem ez állt.
A destiny-hez meg aztán végképp ne hasonlítsuk... Ne nevettesd ki magad kérlek Nem az a kunszt hogy kiadjanak egy játékot 4 év alatt 140 millióból, hanem az, hogy egy SC szintű és komplexitású játékot hozzanak össze ennyi idő alatt ennyi pénzből.
Az E: D esetében nagyon sok alrendszer messze nincs olyan komplexre tervezve (pl nem emlékszem hogy láttam volna benne stamina alrendszert, ahol az ember futása befolyásolja a fogyasztott levegő mennyiségét, de ez csak egy röp-példa), és már nem is lesz az, mert azokat a döntéseket már korábban kellett volna.
"És látom is a köv lépést aki még programozni is tud fizethet hogy kódot írhasson a játékhoz."
Nem azért fizethet hogy kódot írhasson, hanem fizet egy játékért, amibe a saját dolgait is beteheti. Ezt pedig úgy hívják hogy moddolhatóság (ami amúgy a kezdeti tervekkel ellentétben nemigen lesz az SC-ben. Ettől függetlenül ezernyi játékban van rá lehetőség). Tudomásul kell venni, hogy a tömegben mekkora erő és lehetőségek vannak. Mind tesztelhetőség terén (több tízezer ember véletlenszerűségét nem fogod tudni előállítani) mind pedig tartalomgyártás terén (lásd modding társadalom)."A procedurális generálás a legnagyobb időspórolás amit lehet csinálni egy program esetében."
Egy bizonyos méret felett az egyetlen járható út, ugyanakkor egy bizonyos komplexitás felett az egyik legnehezebb dolog."csinálj meg 20 féle játéktér csempét, állíts be szabályokat és feltételeket az összerendezésükre, bumm kész van annyi verzió amennyit nem szégyellsz. "
Aha, 10 elem 10 generálási szabállyal 100 lehetséges kimenetel. 10 elem 10 generálási és 10 játékmenetbeli szabállyal 1000. 100 elem 100 generálási szabállyal és 100 játékmenetbelivel 1000000. Have a nice bughunt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
Félreérted. Azt mondom, ha van kiadó, van egy terv, akkor jó esetben azt megcsinálják, és kiadják minél előbb, hogy dőljön a pénz. Vagy elkezdenek kivagdosni feature-öket. (lásd még: Watch Dogs) Olyan nem nagyon szokott lenni, hogy egyre másra új funkciókat tesznek bele az ígérteken túl.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
GodGamer5
addikt
Ez is a tíz évig early acces kategória, ez nagyon dühítő, én konkrétan büntetném azokat a fejlesztőket akik ennyi mindent ígérgetnek és aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem. Szerintem minden ígéretet nem fognak tudni tartani.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Szőrös
veterán
válasz GodGamer5 #68 üzenetére
Ebben igazad van, de az SC nem early acces játék.
Közösségi támogatásból készül, aki adott érte pénzt az megkapja a publikus teszt verziót.
(SQ42-t meg a megjelenéskor).
Ettől eltekintve ugyan úgy fejlesztik mint a nem ea játékokat.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
VinoRosso
veterán
válasz #06658560 #77 üzenetére
Oszt a csődbiztos mit tud kezdeni azzal, ha a csődeljárás előtt kimenekíted az értékeket a cégtől (mert ugye még sosem láttunk ilyet... ) ? A motor kapcsán miről is van szó valójában ? Forráskódról, dokumentációról ? Azt már a fantáziádra bízom, hogy ezt miként lehet kimenekíteni egy céből.
-
VinoRosso
veterán
válasz #06658560 #79 üzenetére
Minden joga megvan hozzá, csak ez az esetek nem elhanyagolható részében kevés, mert ezt bizonyítani is kell. Máskülönben nem menthetnék ki a cégek átlag harmadából a vagyont minden probléma nélkül. Ráadásul itt digitálisan tárolt adatokról van szó, ami az átlagtól felfele tolja el a mérleg nyelvét.
-
Psych0
őstag
velemeny mas oldalrol: [link]
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
AAAgold
senior tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Lapozzunk!
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Gigabyte B760M i5 13600KF 32GB DDR5 500GB SSD RTX 3090 24GB ZALMAN Z1 Plus Gigabyte 850W
- NAS konfig - i5 7500T, 8gb ram, AsRock H110M-ITX, Fractal Design Node 304
- Beszámítás! Asrock B550 R9 3900X 32GB DDR4 240GB SSD RX 6800XT 16GB ZALMAN S2 TG CORSAIR 850W
- Beszámítás! Asus B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RX 6700XT 8GB ZALMAN S2 TG Seasonic 650W
- Beszámítás! Asrock H510M i7 10700K 32GB DDR4 480GB SSD RTX 3070Ti 8GB ZALMAN S2 TG BE QUIET! 650W