- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
- Házimozi belépő szinten
- Egér probléma
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GodGamer5
#62
üzenetére
Az ötlet szintjén ugyanezt csinálta, csak nem kellett senkinek. Nagyon fontos, hogy a sugárkövetés még ilyen korlátozott formában is rendkívül megterhelő. Bár számos dolgot nem tudsz megvalósítani raszterizációval, de összképet tekintve elérsz azért annyira hasonló eredményt, hogy inkább azt nézed, hogy a rasztericáiós megoldás 5-6-szor gyorsabban is fut. Ez volt igazából a baj az Imagination esetében is. Na meg az, hogy maga a sugárkövetés extrém módon érzékeny a pixelterhelésre, így nem tett jót az Imagination ötletének, hogy megnőttek a telefonok felbontásai, illetve erős zajt generál ez a hibrid megoldás a raszterizációs pipeline mellett, ami látszik is a most kiadott videókon. Azokkal még nem tudunk mit kezdeni. Ötlet van már, hogy mit lehet ellene tenni, de módosítani kellene a DirectX 12 pipeline-t hozzá.
A teljesítményigénnyel sem tudunk igazából mit kezdeni. A cikkben szereplő Remedy demó három Titan V-t használ, és így is csak Full HD-ben tudott 30 fps-t adni. A 4K-hoz 12 Titan V kellene, de ennyit be se tudsz kötni.
Magának a koncepciónak egyébként van értelme, de pont ma lesz róla szó a GDC-n, hogy legtöbb játékfejlesztő nem a minden frame-ben számolok a sugárkövetéssel irányt favorizálja, hanem a kvázi valós idejűt. Ezzel elég sok teljesítményt nyersz, mert elég 5-10 frame-enként építeni rá, és nem vesztesz sok minőséget. Ezzel a 4K is célozható egy otthonra is megépíthető PC-n.
-
Jack@l
veterán
válasz
GodGamer5
#62
üzenetére
Techdemo volt kb, nem kártya volt, csak egy arm-es proci. Azóta már egy jobb telefon is túllépi sebességben. (nem volt benne semmi extra, butított raytracinget futtatott opencl-el)
Más: aki kételkedne, hogy ez jó lesz-e a játékosoknak
http://www.guru3d.com/news-story/futuremark-directx-raytracing-tech-demo.html
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- SONY LCD és LED TV-k
- Trollok komolyan
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Hullanak a fejek az Apple-nél
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



