- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- eGPU tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
Úgy látszik ez lesz a jövő egy ideig, a hibrid raszter/Raytracing grafika. Amit a bemutatókon láttam az tetszett. Nem minden RT és megy 30 FPS-el, hanem csak a reflection, vagy az árnyékok, vagy a GI, AO, ez így eléggé jól skálázható valószínűleg. Viszont ugye konkrétumok még nem voltak, hogy pl. mit jelent ha egy 2070-en bekapcsolom mondjuk BF5-ben vagy Metro Exodus-ban az RTX effekteket, mennyivel változik a teljesítmény stb, bár valószínűleg lesznek majd tesztek rövidesen.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz Yodamest #151 üzenetére
Ennyire nehéz elhinni azt, hogy Optionsban ki lehet majd kapcsolni a RTX-et ? Szerintem lehet az új Physxként tekinteni az RTX-re, ha nem kapcsolod be akkor marad a hagyományos grafikai színvonal, ha bekapcsolod akkor némi teljesítményért cserébe extrább (vagy legalábbis fizikailag pontosabb) látványt kapsz tükröződésekben, megvilágításban, AO-ben, árnyékokban. Ha nem kapcsoltad be a Physxet akkor nem láttad az extra efekteket, és semmit nem kellett sem inizni sem hackelni, hogy kikapcsold.. Max gyenge FPSekkel ment, ha nem volt elég erős a kártya hozzá. És ha a kiadó nem foglalkozik a PC porttal akkor lehetnek gondok RTX nélkül is a PC verzióval. Vagy ott a Gameworks. Az is teljesítményigényes, de nem kikapcsolhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #74018560 #170 üzenetére
Ezen nincs is mit csodálkozni. Ugye van a PBR material rendszer ami a legközelebb áll a valósághoz egyelőre, ehhez jön a RT ami meg a fény viselkedését szimulálja pontosabban, így közelít a látvány a valóságoshoz. Fotorealisztikusságra törekvésnél valószínűleg előbbutóbb megkerülhetetlen a RT.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz gainwardgs #208 üzenetére
Hát akkor egyelőre ki kell kapcsolni az RTX-et, mint annó a 4200-on a 4x anizotróp szűrést.. Mondjuk TR-nél annyira nem is számít talán, de ha a BFV is beesik 30-ra RTX-el az már kicsit neccesebb.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Hát kérdés, hogy mennyire valószínű, hogy a nextgen konzolokhoz az AMD összerak egy 2080Ti Raytracing teljesítményre képes de költségtakarékos megoldást, hogy egyáltalán legyen értelme RT-ről beszélni az elsődlegesen konzolra fejlesztett játékoknál, ráadásul ugye konzoloknál is inkább a 4K a jelenlegi trend, vagy FHD 60FPS. Én arra tippelnék, hogy a következő konzolgenben még marad a sima rasztergrafika. Persze ettől az Nvidia tolhatja az RTX-et PC-n, csak akkor ugye kb. olyan lesz, mint a Physx, vagy a Gameworks, hogy néhány játéknál bekapcsolhatóak lesznek az RT effektek, és nem eleve RT-vel készül a játék, amivel nincs semmi gond, aki úgy gondolja, hogy RT effektekkel jobb a játékélmény az majd bekapcsolja, aki szerint mindegy, az nem kapcsolja be. Pl. mint Witcher3-nál a gameworks effektek amelyek ugye a konzol verziókban nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz Cathulhu #503 üzenetére
Jaja. És ugye a következő konzolgen is kitart vagy 5-7 évig, addigra beérhet akár a RT PC-n, a VR-nek kellenne már fölfutnia, ahhoz is kell azért a nyers erő RT nélkül is, de ott is ugye arról beszélnek, hogy egy 2x4K megoldás tűnik már gyakorlatilag jó minőségűnek. Mondjuk nem kétséges, hogy a VR+RT együtt ütős lenne, de az szvsz. 10 éven belül biztos nem valósul meg még.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz dergander #502 üzenetére
Megmondom őszintén nekem a 3D vision és a Physx miatt lett Nvidia kártyám (és legutóbb nem volt AMD egyáltalán abban a teljesítménykategóriában) Metro stereo 3D-ben elég ütős, amihez ugye natív támogatása volt az nvidia kártyáknak. Ilyen volt még a Batman sorozat pl. Starcraft2, azán lecsegett a 3D, de ha ezekkel a játékokkal játszok szinte mindig 3D-ben játszok. Witchernek már nem volt 3D vision támogatása csak a Gameworks, ott meg ugye a hairworks okozott némi teljesítményproblémát, bár 1070-en én nagy problémát nem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz chris0000 #508 üzenetére
Én ma is azt mondom, hogy a 4K sehol nincs élményben a stereo 3D-hez. Btw akkor már ott a Doom3 BFG edition, Crysis2, Dying Light, és a mókolt játékok ugye amelyekhez nem volt hivatalos 3D vision támogatás, de működik néhány módosított fileal.. mint Diablo3, Dead Space széria, azok is elég jók 3D-ben. Dragon Aget nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming