- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Methos07
tag
Azon gondolkodtam, hogy anno a 9500-as kártyákon volt olyan, hogy hardveresen, vagy szoftveresen belehetett kapcsolni a letiltott pixelfutószalagokat, és ugye játékban láthatóvá vált hogy működik vagy sem.
4830 esetében van X számú shader tömb letiltva, vajon ezeket belehet kapcsolni?
Netán értelmetlen? -
Methos07
tag
Annak idején a Ati 9500-ban is "elvileg" hibásak voltak, gyakorlatilag nálam 2 járt, és 2-ből 2-n ment a másik 4 pixelfutószalag
Ezáltal talán nem lehetetlen, és valószínűleg nem rossz az összes ami tiltásra kerül, csakhát most egyenként bekapcsolgatni lehet e?
De sok nálam okosabb van itt, szóval valaki úgyis megoldja a gondomat
Ami tény és való: Nvidia 9600Gt-m van, mivel hibás lett, csere van, és vehetek valamit helyette... korábban NW fan voltam, de szerintem egy 4830nál jobb kari a 19es moncsimhoz teljesen felesleges, ameikben meg jobb a 9800 gt, azzal így jártam... használom élsimítás nélkül, de lehet ezentúl AMD ATI fan leszek -
rocket
nagyúr
Rosszak az emlekeid, 1-2 cherry picked teszten kivul sehol nem volt az XT amikor meg piacon voltak ezek a kartyak.
Elvagy tevedve ha azt gondolod a HD2900XT/8800GTS 640 esete teljes mertekben hasonlo a jelenlegihez.
Ott kezdodik a tortenet, hogy az NV nagy forrofeju GPU-jara epulo top kartya nem az ATi 2. leggyorsabb megoldasaval versengett teljesitmenyben megjeleneskor (ami ugye a HD4850 volt akkoriban), es nem 6 honappal a konkurencia utan jott ki.
Nem ertem mibol gondolod a GTX2xx kartyak levannak irva mint anno a HD2900XT, mikor a teljesitmenyukkel nem volt soha gond, csak az arukkal, azt meg lehet csokkenteni (mint lathatjuk), megha az a foghuzas erzesevel is egyenlo a cegnek jelenleg.HD2900XT azert volt inkabb leirva, mert kesett 6 honapot, es semmit nem nyujtott ami varhato lett volna tole, a nagy remenyekbol amik legalabb architektura szinten megprobaltak a felszinen tartani a GPU-t, mara se lett semmi, pedig eltelt tobb mint 18 honap azota.
Reszemrol befejeztem az OFF-ot, igyis kisse sok lett mar
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tzsolesz
nagyúr
Héj héj, nekem van 9550-esem. Hogyan is kell bekapcsolni a plussz 2 pipát? Vagy a plussz 6-ot? Ne idegeljetek.
Lehet nem adom el?
Rocket: A 2900XT szintjét sok esetben hozza 4670-esem is. Valami gáz lehet már ott driveres szinten. Valószínű az ATI mostoha gyermekként néz rá, és már nem forszírozza a driveres fejlesztést arra a kártyára.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten
Nekem nagyon szimpi ez a kártya. Nem gondoltam volna, hogy erősebb, mint a 8800GT/9800GT. És még olcsóbb is! Nagyon feljöttek a Radeonok mostanában.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 2900XT az a HD 3870-hez van közel teljesítményben (-3-5%). A 8800GTS 640 az kb. 9600GT alatt van 10%-al.
Játék terén nem látszik a Radeon főlénye, de a DX10 SDK-ban szereplő demókban már jól érződik, hogy vannak gyengéi a GeForce architektúrának. A GeForce GTX 260 a HD2900XT-vel versenyez, sőt esetenként főlé is nő. Nyilván a játékokban még nincsenek ilyen szinten használva a Geometry Shaderek és a Stream out eljárások. Az első ilyen játék a Stormrise lesz, ott a fejlesztők GTX 200 szériás karit adnak meg minimum követelménynek GF oldalról, Radeon oldalról elég a HD 2900 is. Mondjuk azt megkérdeznem, hogy az AMD mennyit lobbizott azért, hogy a képszámítás harmada geometry Shaderből álljon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
$p@rr0w
őstag
A Crysis grafikon elírás, vagy tényleg jobban ment 1680-ban? Amúgy Warhead, Clear Sky, Fallout 3, Left 4 Dead, CoD 5 - ezekkel kellene inkább tesztelni, nem egy éves vagy még régebbi játékokkal - akármilyen bughalmazok is - ezeket kell egy friss VGA-nak futtatnia...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
[CS]Blade2
addikt
Ha ennyire más irányba indulnak el, az csak a játékkészítők fogják megszívni, mert eddig aki megvette a játékot súlyos pénzekért, eddig is kevesen voltak, még majd lejön belőle, hogy a geometry Shaderes játékokat nem fogják megvenni az Nvidia kártya tulajok, ami meg az ATI-kon fog irtószarul futni, azt az ATI tulajok nem fogják megvenni.
Aki akar majd játszani X és Y játékkal is az majd veheti mindkét cég kártyáját, és cserélgetheti szépen. -
tzsolesz
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #316 üzenetére
Ez csak egyoldalú. Mivel az ATI-n szépen futnak az NV-re optimalizált játékok is.
Például: Eddig is megvettem az NV logo-s játékokat, hisz tudtam velük játszani szépen.
Itt más lesz a helyzet szerintem.
Abu85: Elárulnád milyen féle játék az a Stormrise?
Aggregátor: Ezzel azt akarod mondani, hogy a 9500 jobb kari mint a 9550? Legalább is jobb karit lehet belőle csinálni? Elég érdekes döntés volt ez az ATI-tól....
Képesek voltak 9500 néven kiadni a 9700-at. A 9550 meg csak egy hibás 9600. Pedig a száma nem ezt diktálná...[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz tzsolesz #310 üzenetére
A 9550 más tészta, mert az a 9600-ra épül (RV350). A 9500-on meg ugyanaz a gpu volt mint a 9700-en (R300).
A 9500-ből is két fajta volt:
- az egyik 9700 nyákra épült, ezt onnan lehetett felismerni, hogy csak a gpu felőli oldalon vannak L alakban a memóriák; ezt softmoddal 9700/Pro-vá lehetett alakítani
- később kijött egy új nyák a 9500Pro-nak (mindkét oldalon vannak ramok egyenesen), ezeket lehetett 9500Pro-vá moddolni.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz [CS]Blade2 #316 üzenetére
Nem készült még pontos leírás a játék technológiájáról, de szerintem arról lehet szó, hogy egyszerűbb és gyorsabb az objektumokat GS-sel másolgatni és alakítgatni, mint egyenként betöltögetni. Ha az utóbbit választanák akkor az AMD karikon is kifeküdne a program. Igazából a GS segítségével elérhető eljárások sebességnövelést célozzák. Igazából a Doom 3-ban átírhatnák a Stencil Shadow Volume számítást Geometry Shaderre, akkor nem lenne terhelve a proci, illetve a graf chip Z fill-rateje. Emellett 50 FPS helyett 250-nel futna. Gondolom, ha nyílt lesz az ID Tech 4 forráskódja akkor valaki neki is fog esni.
Nézd ez jövőre tulajdonképpen így lesz. Ha a Mirror's Edge-ben szeretnél full élményt akkor menned kell a boltba egy GF GTX 200-ért a physx miatt. Ha a DX10.1-es játékokba akarod a plusz grafikát akkor meg venni kell egy Radeon HD 4000-et.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bluegene #321 üzenetére
Attól függ, hogy Cuda-ra lett írva, vagy Novodex-re. Ha az előbbire akkor nem lesznek ilyen szilánkosra törő ablakok, lengedező ponyvák mag hasonló nyalánkságok. Ha Novodex-re lett írva akkor a proci, vagy a Physx kari is képes lesz számítani majd ezeket. Bár azt írták, hogy only GF GTX 200 fícsőr lesz szóval gyanítom, hogy Cuda van a dolog mögött.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
barnam_
nagyúr
válasz tzsolesz #317 üzenetére
Tulajdonképpen igen, a 9500 jobb mint a 9550. Egy kis olvasnivaló ha érdekel: [link]
Képesek voltak 9500 néven kiadni a 9700-at.
Kénytelenek voltak, mert nem volt olyan középkategóriás chipjük mint most pl. a RV630 v. RV730. Legalább nem kellett kidobniuk a félig selejtes chipeket. Utána jött az R9600 (RV350). -
[CS]Blade2
addikt
válasz tzsolesz #317 üzenetére
hogy egyszerűbb és gyorsabb az objektumokat GS-sel másolgatni és alakítgatni, mint egyenként betöltögetni. Ha az utóbbit választanák akkor az AMD karikon is kifeküdne a program.
Ha a Mirror's Edge-ben szeretnél full élményt akkor menned kell a boltba egy GF GTX 200-ért a physx miatt. Ha a DX10.1-es játékokba akarod a plusz grafikát akkor meg venni kell egy Radeon HD 4000-et.Vagyis még mennek az ATI-n az NV-re optimalizált játék, de majd nem fognak, ha külön irányba mennek el.
Én mint írtam, a játékfejlesztők fogják megszívni, mert felére csökken majd a "célközönség", vagy kénytelenek lesznek egy játékból 2 változatot készíteni, külön Geforce-ra és külön Radeon-ra.
-
rumkola
veterán
válasz tzsolesz #310 üzenetére
Abu jóslataitól már megőrülök. Olyan mint valami bennfentes jövőbelátó.)
Könyörgöm, én a mostani VGA-t most használom, nem jövőre. A vicces az, hogy jövőre már win7-et meg dx11-et ígérgetnek. Az említett 2-3db. dx 10.1-es játék pedig még viccnek is rossz.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz [CS]Blade2 #325 üzenetére
Itt főleg a hivatalosan támogatott játékokon van a hangsúly. Az NV első számú játékai a Mirror's Edge, a Borderlands és az új Alien. Nyilván az utóbbi kettő ki lett ütve, mert a Borderlands sajna minimum 2009 végére csúszik az Alien pedig jegelve lett határozatlan időre. A Mirror's Edge ugye jön januárban Physx támogatással.
Az AMD brandjei a Battleforge, a Stormrise és a Cloud 9. Ezek lesznek úgy megírva, hogy nagyságrendi teljesítmény és látványbeli előnyt jelentsen a DX10.1. A Battleforge jövő év elején jön, a Stormrise nyáron, míg a Cloud 9 valamikor 2009-ben.
Ezenkívül lesznek még DX10.1-es játékok csak azok nem fognak akkora különbséget felvonultatni, mint az előbbi három ... többnyire kimerülnek majd az AA támogatásban és egyéb nyalánkságokban (hasonlóan a Stalker Clear Sky-hoz).Ez alapján annyira nem vészes még a helyzet. Bár lehetne jobb is...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hahakocka
senior tag
És ABU mi lesz a Havok beimplantálássával az ATi HD 3-4000-kbe meg majd az 5000-ekbe?
Az mikor lesz végre amit ígért az ati? Nyáron jönnek az atival és nvidiával is a DX11 es karik azt hiszem de csak ennyit hallottam. Nagyon erős karik lesznek az atik ha a legkihasználtabb fizikai motorral fogják gyorsítani a gpu-n a fizikai számítást és CPU-k mellett..+kérdés:
Szerinted mit érdemes venni jövő év első negyedében HD4830-at HD 4850et vagy Hd 4870 et? Mert akarok végre újítani a 9600Xt-mről. (igaz a Cod4.Call of juarez, Hellgate is simán ment rajta mediumon)
Előre is köszi a válaszokat.
-
hahakocka
senior tag
Ne feledjük a DX10.1-es Blizzard játékokat se a köv. 1-2 évre nézve. Valami Diablo 3 és Starcraft 2 is lesz benne. A Crytek is DX10.1 re akar fejleszteni a következő játékában ha jól hallottam.
-
nagyúr
érdemes megfigyelni, hogy ebben a topic-ban nem Abu jósolgat, hanem az egyre szaporodó ATI fanboy tábor. de ugyanott tartunk, mint egy éve a 8800GT megjelenésekor: a még meg nem jelent játékok kapcsán hülyézik le az nVidia vásárlókat
A teszt teccett, már csak azért is, mert "mellékesen" tartalmaz egy friss 4850 VS 9800GTX+ összevetést is - a júniusi 4850-es teszttel ellentétben most 8xAA nélkül. nagyon kiélezett a verseny mindkét kategóriában, most adott a lehetőség a driver-fejlesztők számára, hogy megmutassák, mit tudnak
LK: igazad van, ami jár, az jár: én anno áprilisban sűrűn köszöngettem az ATI-nak a 9600GT árát
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hahakocka #328 üzenetére
Az AMD nem ígért semmit a Physx kapcsán. Az NV próbálja segíteni a srácot, de úgy tudom, hogy nem kapták meg az AMD-től a driver felépítésének zárt dokumentációját. Mondjuk ezt előre lehetett sejteni.
Nem tudom, hogy halad az AMD physx dolog. Nyilván az NV teljes mellszélességével a srác mellett áll, így vélhetőleg a CUDA féle Radeon library kész, és a wrapper is jól állhat. Szerintem a project, most az AMD driver visszafejtésénél tart. Ezt marha nehéz megcsinálni ... Én nem várok sokat a Physx támogatástól addig amíg az AMD nem adja ki a doksikat.Hát a jövő év első negyedében lehet, hogy lesznek új karik. Keress meg akkor.
Nem felejtem el, hogy több fejlesztő is nyilatkozta a DX10.1 támogatást, de mint mondtam ezek a gyorsabb és jobb AA-ban, és némi extra vizuális nyalánkságban ki fognak merülni. Jó persze ... ez is számít, csak az AMD hivatalosan támogatott brandjeinél nagyobb különbségek lesznek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hahakocka
senior tag
Havokról és nem phsysicsről beszéltem. Az ati a Havokkal szerződött elvileg. (amit mega giga sok játék használt már eddig is ki)
A Blizzard idei rendezvényein mind ott virított marha sok helyen és nagy betűkkel az ATI logó. Ez nem elég hivatalos és jelzés értékű hogy gyorsabban fognak menni a játékaik velük??
-
kariad
senior tag
No épp 4830-ról hiányoltam tesztet itt!
De mondjuk bele tehették volna 3850 CF-be kíváncsi lettem volna hozzá képest mit tud! -
zozoo83
tag
válasz Gallardo007 #152 üzenetére
Ebben is van valami, nekem igaz csak egy 7600gs-em van de feldobtam a 180.70 béta drivert és kb megkétszerezte az NFS futási sebességét előtte 178.xx volt fent, persze így se szép sima a futása a gammának, de nem is vagyok elájulva a játéktól.
-
zozoo83
tag
Most nézegettem árgépet, és Zotac 9800GTX+ 44K-ért jópár helyen kapható, emellett a HD4850-ek is kb ezen az áron kaphatók, esetleg egykét ezerrel olcsóbban, a teszt szerint jobb a GTX bár nem sokkal. Plusz az új driver biztos sokat dob rajta még, és személy szerint én legtöbbet Nvidia párti gammákkal játszom. Szerintem mindenki döntse el mire akar karit venni.
Hogy mennyire lesz időtálló az ATI a dx10.1-el azt senki ne mondja, mert mire jönnek a 10.1-es játékok addigra lehet kevés lesz a teljesítményük, főleg a hd4830-nak NV-kel együtt, és amíg nem az újdonságokkal tesztelünk nehezebb következtetéseket levonni. Azt mondjátok gyorsabb lesz az ATI 10.1-ben, szerintem az NV is hozni fogja a megszokott sebességet DX10-ben (arra a pár plusz FPS-re gondolok amit a tesztek általában mutatnak).Persze biztos jelenleg nagyon jó választás lehet HD4830 és 50 is mivel tényleg elég szép teljesítményt mutatnak, még NV-s játékoknál is, mindent elvisznek jelenleg -crysis. És hát a 4830 28K-s ára nagyon jó (amit szintén árgép dobott ki). Még szívesen váltanék is, de írjátok hogy sok driver probléma van ATI oldalon, és nem ismerem annyira az ATI-k "jó és rossz" tulajdonságait.
Ami érdekelne: a TV kimenet vezérlése mennyivel másabb egy ATI-nál? Lehet e más felbontásban küldeni TV-re a képet mint monitoron? Hogy ne olyan legyen a kép TV-n mintha rá lenne zoomolva
Színkorrekciót lehet e állítani (digital vibrance)? Mert NV-nél nagyon szépre lehet állítani a színeket élénkítéssel. -
Bluegene
addikt
3 érv az ATI 4850 mellett:
[link] korábban alaposan elverte a 9800GTX-et, nemrég az nvidia kiadott egy nagyon jó drivert, de:
minden visszatér a régi kerékvágásba
a drivergond pedig fölfújt dolog, nekem sose volt
szal nehogy szívd a fogadat ha megveszed az nvidiát és 2 hónap múlva lealázza a 4850-es, ráadásul elég régi GPU a G80/G92
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hahakocka #332 üzenetére
Ja, hogy a Havokot kérdezted ... az Top Secret dolog egyelőre. Eleve szerintem az a probléma, hogy nagyon drága a Havok FX licensz, így nem sokan vásárolják meg. Nyilván konzolra elég a sima Havok is.
A Blizzard esete az olyan, mint a Valve. Nem fogják úgy megírni a játékot, hogy a GF karisok kimaradjanak a jóból. Ezért mondtam, hogy komoly különbségek nem lesznek, bár az AA az fájó pont.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zozoo83
tag
-
RapUGround
tag
Remek teszt. Tetszik!
Amúgy meg ezt muszály idéznem: "A HD 4830 szerintünk a legújabb legjobb vétel az AMD termékpalettáján, őszintén szólva már el is ment a kedvünk a HD 4850-től... Miért is vennénk HD 4850-et, ha a 4830 is elég mindenre? A kb. 50-55 000 forintos HD 4850 még mindig vonzó, de jóval drágább (25-30%), mint amennyivel többet nyújt (10-15%)."
Jó hogy Júliusban 37000 forintért vettem. -
rumkola
veterán
Nem vagyok semmiféle fan, csak egyszerűen nem vagyok kibékülve az amd drivereivel és ezekkel a jövőre szóló jóslatokkal, amik már lassan 3 éve tartanak...
Mikor kijött a 38xx sorozat, ugyanezeket lehetett olvasni, hogy majd most aztán hűha. Vettem is egy 3850-est és szomorúan tapasztaltam, hogy SEMMI sem valósult meg a nagy igéretekből. Aztán volt 4850-em is ahol szintén driverszopcsik és iszonyatos fps ingadozás + kékhalálok voltak. Átmenetileg hozzám került egy 3870 is, ami szánalmas teljesítményt nyújtott a 8800 után. Jelen pillanatban a több mint 2 éves 8800ultrát még mindig nem veri egyértelműen semmilyen 1gpu-s megoldás a másik oldalról (ok, talán a 70-es, de az sem mindenhol), ami azért elég sokat elárul.
Had legyek már ezek után szkeptikus.Mellesleg a tesztelt kártya - és most úgy ánblokk az összes ati - kirívóan jó ár/teljesítmény mutatóval rendelkezik, nem ezzel vitatkozom.
A jóslatok és a jövőrevárás az ami vicces számomra. A mostani VGA-t most használjuk, nem jövőre. Természetesen nagyon sokan vannak olyanok akik nem cserélnek 3 havonta VGA-t mint én, azokat meg tudom érteni, hogy nagyon előregondolkodva vásárolnak, de lássuk be, rengetegen így tettek már a jóslatok hatására a 29xx és a 38xx sorozatnál. Mára mindekettő kuka - illetve erősen bukta - kategória lett a 8800 sorozattal ellentétben.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem akarok belefolyni ilyen driver vitába, de tudod, hogy hány fejlesztő nincs megelégedve az NV meghajtókkal. Még ez a 180-as driver sem engedélyezi az összes DX10 effekt futtatását a GF karikon, pedig lassan egy éve könyörögnek a programozók ezért. Ehhez képest az AMD driverei már rég engedélyezték az összes DX10.1 fícsört és a 8.12-vel teljes lesz a tessellator, és a Stream Compute támogatás is. A 9.1-es catalystben pedig benne lesz az összes OpenGL 3.0-ás kiterjesztés támogatása.
Ennyit a hihetetlen komoly nv driverekről. Ez lesz a zöldeknek a másik csapás, akik komoly DX10-es stuffot fejlesztenek, azok Radeonra lettek kényszerítve támogatás hiányában.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
felhasználói szempontból abszolút nem érdekel miért sírnak a fejlesztők, én használni akarom a mostani vga-m most. Mellesleg az miért van, hogy egy BIAHH és egy Far Cry2-höz (ami a húdenagy ati aa-t használó játéknak lett beharangozva) hotfixekkel kell baszakodni amd oldalról ahhoz, nem hogy extra featurest kapj hanem hogy csak normálisan működjön 40K+ forintos kártyácska? vicc, mint ahogy az is, ha NV-n jól megy valami, rögtön csalást meg lepénzelést kiáltanak, miközben várják a júzerek az ati oldaláról a csodadrivert
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Azt felejted el,hogy mi nem programozók hanem felhasználok vagyunk.Kit érdekel a sok csodálatos ficsör amikor elindítok egy játékot és egy csomó bosszantó hiba veszi el a kedvem a az egésztől...Ezért vettem én is GTX-et...és nem érzem hogy hóó de szebb képe volt a radeonoknak mindenféle ficsörrel sem...söt....
Hatalmas hájp van itt most már radeon oldalról is,nagy szavak csodálatos feliratok... csak a játékok nem mennek úgy ahogy kellene...
"ez egy gamer vélemény...meg lehet kövezni érte....(#348) Steven
Majd a 9.13-al csataliszttel...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
RapUGround
tag
Én csak egy dolgot tudok mondani. Azért jó még mindig a 8800-as széria, mert az Nv lefizetett mindenkit akit lehetett, hogy csak DX10-esek legyenek a játékok. Amelyik DX10.1-et támogat ott egyelőre az NV szutyok. Ez van!!! Csak mára már a játék fejlesztők inkább DX10.1-hez fognak nyúlni, mert elvileg mint "irták" könyebb fejleszteni rá. DX10.1 támogatás miatt ATI logos játékok fognak jönni a jövőben. Az előző generációs kártyáknak meg volt a maga bajuk. De ott is inkább az NV logoról beszélhetünk. Elvileg az ATI kártyák DX10-hez készültek az MS segítségével. Míg az NV akkori jó anyagi helyzetét kihasználva a játékfejlesztőket pénzelve úgy íródtak a játékok, hogy az ő kártyájuk felépítését aknázza ki jobban mint az ATI-ét. Erre most a HD48xx széria az amelyik már képes hozni azt a teljesítmény hozni az NV-s játékokkal mint anno az NV. De most jönnek az ATI logós játékok DX10.1-el ami arra enged következtetni, hogy lehetnek még tartalékok az ATI oldalán. Amíg nincs az NV-nél DX10.1 addig vagy lassabb lesz egy azonos teljesítményű rendszer vagy csúnyább. Ez nekem magán véleményem, olvasgattam erre-arra régről mostról és ez a meglátásom.
-
Steven
addikt
Árnyék van már nálad vagy ahoz fel kell pöcsölni drivert? Értitek ??? a drivert
Amugy néha ki kéne nyitni kicsit a szemedet ezt úgy mondom , hogy nekem is volt 3870 em 8800gts-em 4850 esem is... most 9800 gt-m van. Az okokat nem kell részleteznem mások megtették ...
Záró mondat:
Én nem "pöcsölni" akarok hanem játszani[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rumkola
veterán
válasz RapUGround #347 üzenetére
Senki nem fog natív dx 10.1-hez nyúlni, amíg a júzerek 70%-a XP-t használ.
Hagyjukmár...
A mindenkit lefizetett szöveg meg már tényleg szánalmas. Ennyi pénz a világon nincs amennyire farkast kiáltotok.[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
1 eve is mar ezt irogattad, lejart lemez, semmi nem valtozott azota se, csak az ido telt el.
Nezd meg a 180.xx-as driver teszteket, valos alkalmazasok alatt 1920x1200-ban 4xaa 16xaf mellett az eltemetett architekturara epitett 9800GTX+ 512MB sok esetben hozza a HD4870 1GB szintjet.
RV770 egy uzletileg sikeres, de tulertekelt GPU, ez mara mar vilagosan kiderult, papiron jol mutat, de az nem sokat er felhasznaloi szempontbol (persze tudom majd jon magic driver aztan lesz ne mulass )"Mondjuk azt megkérdeznem, hogy az AMD mennyit lobbizott azért, hogy a képszámítás harmada geometry Shaderből álljon."
Ha megnezzuk az ATi/AMD marketing tevekenyseget az elmult jopar evben, plusz megnezzuk a valos alkalmazasokat, es hozza vesszuk a masfel evet ami eltelt az R600 megjelenese ota, akkor a valasz, hogy semmit.
Remelem egyszer lesz egy dolog amiben igazad lesz amikor meg szamit valamit, es akkor pezsgot bontunk
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK