Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lekvárhűtés?
Én is gondolkodtam a Fastra pofozgatásán. Főleg a futóművel kéne valamit kezdeni. Olyan mint egy nagy hajó.
[ Szerkesztve ]
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Klaus Duran #1 üzenetére
tervben van az is
-
Szeretem ennek az autónak a színét.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
EczkE
addikt
Tiszta nid for szpid andergrand.
Asszem mindenféleképpen!
-
alkatraz3000
senior tag
válasz Klaus Duran #1 üzenetére
Most adtam el az eibach ültető szettem
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
bacsis
Közösségépítő
válasz alkatraz3000 #5 üzenetére
Mivel hobbiautón felül ez családi és munkábajáró kocsi is egyben, így ültetés és sportdob nem lesz
-
válasz alkatraz3000 #5 üzenetére
Magasság maradjon, csak keményebb rugó kéne.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
válasz Klaus Duran #7 üzenetére
Ezekre a jó kis kátyús utakra? Ne viccelj
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Sethdobaloah
senior tag
sose értettem ezeket a LEDes moddokat. A céges c5-ben az a kedvencem, hogy kikapcsolhatom a gecibe a világítást egy gombnyomásra, és nem egy karácsonyfával az ölemben vezetek, hanem csak az kilóméteróra világít nagyon szolídan.
Bezzeg a fókában meg nem lehet eléggé letekerni...Ha meg nem utazol évi legalább 30k kilómétert, akkor inkább legközelebb ruházz be egy ilyen 4 évszakosra:
michelin crossclimate
Előbb öregszik el a 2 szett gumid, mint hogy elkoptatnád, felni se kell 2 garnitúra.
(arról nem is beszélve, hogy egy 4 éves téli/nyéri guminál biztosan télen/nyáron is jobb)...csak én vagyok helikopter?
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Klaus Duran #7 üzenetére
igen, sajna Luck Dragon-nak igaza van.. a gyári gumi méret 155/70, most 185/55 van rajt', és már ezeket is megbántam, mivel "peresebb" a gumi, sokkal jobban ráz, már gondolkodtam, hogy lehet elcserélem a felniket 13-asra vagy valamivel "ballonosabb" gumikat rakok fel
Sethdobaloah! Hehe te vagy az első aki 4 évszakos gumit ajánl az hagyá hogy a fórumokon mindenhol mondják hogy kb xarra se jó, de konkrétan még a gumisoknál is azt mondják hogy ha rájuk hallgatok akkor felejtős
Amúgy a télik azok Michlein gumik... most Good year van fent tehát egyik szett sem gagyi -
Bólogatós kutya hátulra? Az minden családi autó kötelező elemének kéne lennie.
Egyébként mintha úgy emlékeznék, hogy még a mai napig gyártják Kínában ezt a típust. Hátha ezen a vonalon találsz valami "gyári" extrát a kocsira. -
Sethdobaloah
senior tag
én sem ajánlottam volna 1 évvel ezelőtt. De ez a gumi jobban szerepel minden teszten, mint az olcsójános új téli / nyári szettek. (vagy az öregebb márkásabbaknál)
Nem általában jók a 4 évszakosak, hanem ez
Mondjuk ahogy nézem, a suzukidon 13-as kerék van, ez meg nincs abban a méretben, szóval veheted úgy is, hogy nem szóltam...csak én vagyok helikopter?
-
gerii
addikt
Következő fejlesztés (vonóhorog sapka)
A festékes csavarmenetért jár a tockos, de azt se felejtsd el bezsírozni (nem lekvár!) kerékcserekor (ha levehető a vonószem, akkor azt is)[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Sethdobaloah #12 üzenetére
ahha mondjuk lehet ebben igazad van mindenesetre nekem akkor sem játszik, mert amúgyis jó minőségű gumikat raktam fel sztem de persze köszi azért a tippet
gerii! Mi az a fekete baszás?
mustang08 Igen, Wikipedia is ezt írja: Távol-Keleten (Indiában és Kínában) továbbra is folyik a „régi” Swiftek gyártása, illetőleg Kanadában fut még egy MK3.5-ös széria, de azok már nagyon távol állnak a Magyarországon gyártott Swiftektől.
De ezen kívül azokról az autókról nem sok infót találtam, nemhogy gyári alkatrészt[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Akkora gépb*zi vagy, hogy még a rendszámod is ITX? LOL.
-
Chaser
titán
vannak olyan gumik amik nyáron is jók, de télen meg még megfelelőek, akár elég jók is, lehet hogy ez pont olyan, de passz, lehet ha cserélni kell én is olyat veszek majd
" 2 pálcás búcsús" hát nem kicsit de legalább nagyon de a tulajnak kell hogy megfeleljen nem másnak_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
zolikaDB
veterán
Gratula
Ezentúl fogod várni a tavaszt,, h tehesd fel a nyári kerekeket, amikkel így elég pofás az autó!
Pár javaslat:
- látáson javíthatsz Osram izzókkal (Night Breaker pl, kicsit fehérebb, és messzire hord)
- ha szeretsz pucoválni, ami sokat dob az esztétikán, ajánlom a Wolf termékeit (ha érdekel, összeírom, én miket vettem), olcsók, sokáig kitartanak és komoly cuccok (meg ugye nem mindegy, h valamilyen wax-szal véded a dukkózást, vagy hadd álljon rajta a víz, meg közvetlen a lakkot eméssze a kosz)
- alkatrészeket jó áron a Kovács autótól vagy a zsu.hu-ról érdemes venni, a tiédbe szerintem egy éves szervízke 10e HUF alatt marad: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- jó minőségű gyertya is sokat számít
- ülésfűtés: 15-20e körül első két ülésre meg tudod oldani, az a fajta, ami olyan, mint a gyári a komolyabb verdákban, h potméterrel tekered, télen, amikor nem fúj meleget a kocsi, piszok jól jön
- én belül ebay-es 5050-es SMD LED paneleket tettem oda, ahova fért, korán járok melóba, nagyon jó, h amikor pakolászok, látok mindent, amit akarokIgazából ezek nem tuningok, de részben hozzájárulnak ahhoz, h a kocsit 10 év múlva is használhasd nyugodtan és növelik a komfortot.
[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
ezek nagyon jó tanácsok köszi.. érdekelnének is részletesebben
azok az izzók nem tiltottak?élettartamra milyenek?
pucován alatt mit értesz? belső? külső? kívülről 1-2 havonta le szoktuk mostani autómosóba, mindíg a legfullosabb programot kérjük, mivel metálkék, nagyon szépen csillog utána, de azért 1-2 hónap után ismét nem árt lemosni mert az a réteg lepereg róla...
A legjobb olajat rakattam bele, most gyári suzuki olaj van benne 0w40-es.. aszondják hogy ez nagyon vékony, de teljesen jó benne, nem folyik meg ilyesmi... pollenszűrőnk viszont nincs igaz klímás de ebbe nem került még pollenszűrő...
ülésfűtés: nagyon szeretnénk/szerettünk volna, de eleinte úgy voltunk vele hogy csak olyant ami gyári suzuki Swift féle megoldás... aztán nagy nehezen találtunk is bontásból, de aszondják hogy az csak a gyári GLX ülésekre jó, sport ülésekre nem lehet felrakni, így hát lemondtunk róla de lehet hogy jövőre bepattintunk iylen utángyártottat...
belső LED-esítésen is gondolkodtunk, de a srác akitől vettük a tető órát, ahhoz járt a belső világítás is és ő már korábban kicserélte így az már ledes -
válasz Luck Dragon #8 üzenetére
Pont ma mentem egy remek földúton, egyes alapjárat és a kuplungot finoman adagolva. Mintha Dakar lett volna. több volt a gödör mint a sima föld. Pont azon gondolkodtam hogy ez milyen lenne egy WRX STI volánja mögött.
Ja és ez a városon belül.
Jaminában a raktáráruház mögött.[ Szerkesztve ]
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
-
zolikaDB
veterán
- nem, nem tiltottak, minden jelzes benne van, hidd el, rendben vannak. Nekem tobbfele is. Nyilvan, a fenyero sokszorosa egy 15 evvel ezelotti izzoenak, tehat nem is bir olyan sokat. Valamit valamiert. Hozzateszem, nekem izzom meg nem egett ki.
Innen, ami szimpi (Philips annyit nem er): [link] Ehhez helyzetjelzo: [link]
Offroad jelzesu izzo nevebol adodoan utcan nem hasznalhato, ez igaz.- pucovan azt ertem, amit ertek Ha videken laknek, es lenne egy udvarom, akkor alaposabban kezelnem a jarganyt. Igy max csak nyaron, es ritkabban van lehetosegem.
Automosot nem szeretem, mert a kefe karcolja a fenyezest, millio autot lemos, tele van mocsokkal, amit a tieden is szetken. Persze, kis viaszos lötyivel lelocsolja, megszaritja, szep egy par napig.
En ezt a pakkot allitottam most ossze, youtube-on meglatod, mi mire valo es ez most jopar evig kitart: [link] [link]
Nagyjabol: normalis sampon, kezi polir, kezi wax, es szepen pereg a viz, felnitisztito, ami leolvasztja a mocskot, nano apolo az uvegre, nem fog megallni a viz, 50-tol meg ablaktorlo sem kell , belulre meg egy normalis muanyagapolo.
Egy pelda a waxra: [link]
Ez meg egy masik, Sonax cucc tavalyrol, sajat auto: [link]- Ez az olaj is furcsa... Olyan, h vekony, fura szo. A ket szam a hideg es melegoldali viszkozitast jeloli. Ha neked ez a gyarid, az igy jo. Nem kell a legendas 10W40-et onteni mindenbe, ami forog, csak mert olcso...
Az elso szam jeloli, h telen kepes-e szivattyuzni, vagy besurusodve uldogel a tekno aljan az olaj. A melegoldali meg, h nyaron hany fokig kepes kenni, es utana mar ugy felhigul, h hagyjuk. Ezt jelenti a ket szam.
Szoval, ha jo a motor, nem is szabad gondnak lennie ezzel az olajjal.
Nalam ez a kis pakk (nem szamitva a gyertyat, az ui 30-40e km-t kibir) 9e-bol postaval kijon: [link]- ulesfutes: karbonost kell venni, abban nem torik meg semmi, a kapcsoloja meg potmeteres. Nem kell tipusspecifikus, hisz ezek univerzalis lapok. Innen lehet kiindulni: [link]
- belterben, kesztyutartoban ilyesmi van: [link], csomagtartoban: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
szabonagyur
félisten
válasz Sethdobaloah #9 üzenetére
Kár, hogy nincs ez az abroncs az én méretemben sem (175/65 R15)
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz szabonagyur #28 üzenetére
185/60 r15 váltóméret, simán felrakhatod.
...csak én vagyok helikopter?
-
shteer
titán
Neee, tuninglököst neeee! :|
..szerintem jónak tűnik
-
#78687232
törölt tag
Nagyon f@sza, csak így tovább
-
Jhonny06
veterán
-
bacsis
Közösségépítő
igen ez a wax meg hasonló nyalánkságok jónak bizonyulnak, tetszik az ötlet tényleg jól mutat az autómosás után is, hátha majd kézel még profibban le lesz ápolva
Visont a koromfekete gyári lökhárítós téma nagyon nem tetszik ezeknél a swifteknél a fapados kategóriába gyári feketék a lökhárítók az autó színétől függetlenül, azaz nicnsenek színra fújva, tökre nem tetszenek.. így színre fújva jobbak sztem -
Rakeem
aktív tag
A négyévszakos gumi témához annyit fűznék, hogy 5. éve hajtom a sajátjaimat és évi 10-15e km futás mellett tökéletesek. Én is melóba járok meg évente 5-6 alkalommal hosszabb utakon az országban mindenfelé. Idén ősszel fogom őket lecserélni mert már elkoptak. Neten utána kell nézni a különböző márkáknak és a legjobbat kell megvenni. Természetesen a helyén kell kezelni. Nyáron a szemerkélő esőben porosabb úton és télen a vastagon latyakos úton érzem rosszabbnak, mint az előző autómon a nyári és téli gumikat. Persze elszoktam játszani a gondolattal, hogy mi lenne ha az Almerámra is külön gumik lennének, akkor nagyobbat lehetne autózni, de nem WRX STI-m van, így elfogadom a kompromisszumokat.
-
bacsis
Közösségépítő
válasz alkatraz3000 #36 üzenetére
a hülyegyerek tuning, ha immel ámmal csináljuk, így is úgyis vicc kategória marad, atótól függetlenül...
HA valaki komolyan, élrtsd: nagyon komolyan gondolja, gyönyörű autót tud faragni akár stiftből akár trabantból wartburgból, ladából stb...
Viszont ez már a bőven több milliós kategória...
Tehát ez szerintem oylan téma, hogy vagy csinálod rendesen időt pénzt energiát nem sajnálva, vagy bele se kezdj...
én mindegyikből korlátozottan vagyok megáldva tehát bele sem kezdek.. picit csinosodott, szépült az autó és ennyi.. nem fogok rá 20ezres sport dobot meg sötétített ablakokat, meg ilyen hülye matrciákat rárakni... mertt így ahogy mondód az a bóvli kategória.. stiften is tud gyönyörűen állni egy 200ezres felni garnitúra és a kb ugyanennyiből egyedileg megépített lökhárító... de ez meg az a kategória ami nem fér bele -
gondoni
csendes tag
Jó olvasni és látni a tuningok részleteit, csak így tovább!
Jómagam egy 18 éves F Astrát tartok karban, sajna nem minden igényemre futja 2 kisgyerek mellett, pedig nem számít drágán fenntartható autónak.
A biztonság-funkció-esztétika vonal mentén rangsorolom a javítani/költeni valókat, ezt segít a vágyaim és a javítani valók mérlegelésénél. Néha elszalad velem a ló, tavaly év végén pl. karácsony alkalmából a csomagtartó teleszkópok cseréjét végeztem el hirtelen felindulásból (volt vagy 7000 Ft a pár, márpedig ez egy nagyobb csomag pelenka ára!) :-)Gumi cserekor én is a négy évszakos mellett döntöttem, itt viszont nem kötöttem kompromisszumot: GoodYear Vector 4S lett (elérhető kisebb, akár 13 collos méretben is). Két telet (ha annak számítanak egyáltalán) már végigélt, nyáron a hangosabb futással pedig megbarátkoztam. Cserekor mintha lengéscsillapítót is cseréltem volna, sokkal kulturáltabbá vált a kocsi futása, esőben pocsolyákban szuper jól elvezeti a vizet, télen 10-15 centis friss havon is mindig talált fogást, persze sosem kerestem még meg a korlátait.
-
-
bacsis
Közösségépítő
Na igen. Ködlámpa. Szintén tervben van, sajna a mienkből kispórolták, pedig glx felszereltség. 10-15körül szoktam látni gyári szetteket, de még az elektronikát is meg kellene oldani, szóval ez is majd egyszer... jahh igen. Ott van még a szervó ami szintén tervben van, de sajna nagyon nagy meló lenne, ezért nagyon drága is (kb 50ezer) de az is tervbe van véve. Szóval az oké hogy látszik az alagút vége, de még messze van
-
a ködlámpának nulla értelme van, vagy még annyi sem. egy teljesen téves elképzelésen alapszik.
nem akarlak megbántani, de a swift tuningjával meg az a probléma, hogy normálisan fék-motor-kinézet vonalon szokás tuningolni. a switf túl gyenge ahhoz, hogy ne legyen égés az optikai tuningja. a swift egy költséghatékony közlekedési eszköz, így égett be a köztudatba. más felhasználásával bekerülnél a hmcs kategóriába, azt meg ne akard szerintem
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Buci21
addikt
én a szervóra nem igazán költenék, elég pici és könnyű kis autó az, olyan hosszú utakra meg csak nem mész vele
(#42) bambano:
Én úgy tudom/tapasztaltam, hogy hatékony tud lenni... a köd alá bevilágít és jobban látod az út szélét... Amerre bacsis lakik fejér megyében, szeret ködös lenni az idő, ha a gyerekkori emlékeim nem csalnak[ Szerkesztve ]
-
ja, szervó.
ha kormányszervóra gondolsz, akkor a kormány az biztonsági fődarab, ezért az átépítése engedélyköteles.
legálisan csak úgy tudod belerakni, ha elvégzel egy hegynyi papírmunkát.(#43) Buci21: totálkárosok nagyon lehúzták a ködlámpát és igazuk van.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Buci21
addikt
a padkát jobban lehet vele látni, ezt a TC is beleírta abba a bizonyos cikkbe
de egyébként jobban néz ki vele az autó, csak adott szituációban használható és/vagy használandó extra, ezt figyelembe véve kell dönteni (és amerre bacsis kolléga jár, elég cifrák a falvakat összekötő utak )
[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
jahh olvastam a lehúzós cikket a ködlámpáról... nem véletlenül nem volt előtérbe helyezve Majd egyszer ha látok olcsón egy fasza szetet, be lesz rakatva, mert ártani nem használ... épp ezért nem akarok nagyon sokat rákölteni...
Viszont ez a stift már nem az a stift mint 15 évvel ezelőtt.. azt elfelejtetem írni, hogy ami nekünk van ez már az 1,3 16 szelepes, itt már 84 LE van a motorháztető alatt... oké ez sem egy V8-as motor, de ennél gyengébb autók is furikáznak az utakon, amik ráadásul még nehezebb kasztnival vannak megáldva... bár persze tény és való hogy egy 40 millás porschet tuningolni nagyobb élmény és jobban ál leejtős, de most evvan
A kormányszervóra: a kormányhoz hozzá sem lesz nyúlva csak kap egy szervó rásegítő motort.... arról nem beszélve hogy ez sehol nem szerepel a forgalmiba, hogy szervós vagy sem... szal szerintem nem papír köteles[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)