Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Cythyel #2 üzenetére

    Amennyiben igaz, hogy egyetlen programozó 2 órányi munkával integrálhatja a megoldást egy játékba, akkor egy év sem kell majd ahhoz, hogy az FSR szinte minden játékban ott legyen. Egy programozót és két órát még egy indie cég is rá fog szánni, hogy minimum 30%-ot gyorsuljon tőle a játéka, a vásárló pedig annyival simább élményt kapjon.

    Persze az Nvidia jelenleg már totális kamunak titulált DLSS 3 verziója kiegyenlítheti még a helyzetet, ha mégis fejlesztik az Nvidia szoftverlaborjában, és szintén minden játékba könnyen integrálható lesz. Ellenkező esetben a DLSS valóban csak egy újabb G-Sync marad, ami sokszoros költségből nyújthat marginálisan többet.

    Az az egy programozó és 2 óra nagyon meredeknek hangzik, de Linus-ék garantáltan nem kamuznának az AMD érdekében.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák