- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
nem a Crytek hozott egy olyan sugárkövetéses eljárást aminap, aminek nem kell efféle ormótlan sávszélesség? értem én hogy nincs benne a dx-ben, se a vulkan-ban (bár ezen utóbbiba simán bekerülhet), de olcsóbb (erőforrást tekintve) és ha jól emlékszem még szebb eredményt is adott mint a dx verzió
így aztán hova a francba kell már akkor a hbm2e...
-
kikikirly
senior tag
-
GodGamer5
addikt
Akkor mostmár csak az a kérdés, hogy MIKOR JÖN MÁR VÉGRE A NAVI ???
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
kikikirly
senior tag
Részlet a PH cikkből:
''A Crytek nem ment a részletekbe a megoldásuk működésével kapcsolatban, de Total Illumination koncepciójukból kiindulva voxelekkel reprezentálhatják a virtuális jelenetet, és a sugárkövetés ezekre a voxelekre valósul meg. Nyilván ennek a módszer előnye, hogy maga a sugárkövetés jóval gyorsabb rajta, mintha háromszögeken történne meg a számítás, és emiatt nem akarhatta a vállalat a DirectX Raytracing kiegészítést alkalmazni, a Microsoft általános megoldása ugyanis csak háromszögeket támogat. A Crytek magoldásának hátránya, hogy jóval nehezebb implementálni, hiszen szükséges hozzá egy olyan rendszer, amely a CPU segítségéve gyorsan képes voxelek szintjén reprezentálni az adott jelenetet, de ilyen már van a CryEngine-ben, tehát innen már csak egy lépésre volt Total Illumination alapjaira épített visszaverődés effekt."Teljesen igazad van,ha szabvány lenne nem kellene a nulláról kidolgozni az eljárást,csak beépíteni az adott engine-be(Crytek másnak nyilván nem adja oda csak úgy).A hátránya akkor is az hogy a hatékonyabb működéshez meg követel adott motor strutúrát,DirectX Raytracing univerzálisan működik, cserébe erőforrás igényesebb.Ha ez a Voxeles megoldás lesz az általános irány,akkor szabványositás tényleg jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
flexxx2
őstag
Hasonlónak érzem ezt amikor bejött a dx8al a vertex/pixel shader (geforce ti200/ti500). Fél év múlva elavult, mert nagyon lassúak volt a kártyák.
-
#16939776
törölt tag
Értem. Azt a 10 év átmeneti időszakot, amíg egyik megoldásra se lesz igazán alkalmas a hardver, még valahogy átvészeljük. De ki lesz az, aki ennyi időn át kitartóan finanszírozza a fejlesztést?
-
Jack@l
veterán
Csakhogy a voxeles megoldás egy nagy fake és már évek óta alkalmazzák játékokban pl global illuminationhöz.
https://developer.nvidia.com/vxgi[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Cryteké egészen másképp működik. Ők voltak az egyetlenek, akik ezt PC-n megcsinálták. Mindenki, aki ugyanezt megpróbálta elhasalt, és gyakorlatban nem működő technológiát hoztak össze. Ez nagy különbség.
Egyébként a Crytek nem global illuminationt alkalmaz a visszaverődéshez. Azt csinálják, hogy a voxelben tárolt adatokból nem csak valós idejű GI-t hozzák létre, amit egyébként már évek óta tud a CryEngine, production ready szinten is ott van a Miscreated és a Kingdom Come: Deliverance címekben, hanem visszaverődést is. Ugye a voxelizáció adott, tudják benne tárolni az adatot, így csak fel kell használni. Az említett címeken kívül egyébként PC-n voxel cone tracinges GI-t nem is alkalmaznak. PS4-re van még pár.
A többség vagy valamilyen backed GI-t, vagy VPL-t, vagy LVP-t használ.A Crytek effektje ugyanarra képes, amire például a BF5 visszaverődés effektje. A különbség az, hogy mivel nem a DXR-hez kötődik, így nem háromszögeken, hanem voxeleken történik az egész. A DXR-nél a Microsoft csak háromszögeket támogat, annak ellenére is, hogy a sugárkövetés elsődleges előnye, hogy a raszterizációval ellentétben nem kötelező a jelenet háromszögekkel való reprezentációja.
Csak az fontos, hogy a Crytek 5 év alatt csinált magának egy hatékony voxelizációs eljárást a motorjába, tehát nem egy laza meló ez. Pláne úgy, hogy voxelizációt tervezett egy tucat cég legalább, és csak a Sony, illetve a Crytek csinált működőt. A szimplán beépített és a production ready szinten működő között óriási a különbség, konkrétan az alkalmazhatósága.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raysen623
addikt
Hova siessenek? Ha túl korán adják ki mondjuk RT nélkül akkor az a baj, ha pedig nem lesz elég erős RT-re akkor meg az a baj. Az idő most kivételesen nekik dolgozik talán. Mondom ezt a véleményt úgy, hogy nem tudom mik a tervek az architektúra képessigeit tekintve. Nekem úgy tűnik kényszer miatt is bele kell majd rakni valamit vagy ahhoz hasonlót ami jobban működik (hozza a szükséges minőséget de kisebb erőforrásból).
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
paprobert
senior tag
-
Kristof93
senior tag
Minden motorba be lehetne építeni a crytek megoldását, csak rengeteg meló és komoly programozók kellenek hozzá. Maga a cryengine nem voxel alapú, úgy működik mint az összes többi motor. A voxelizáxiót cpu-n csinálják, kizárólag csak a gi és most a visszaverődés effekthez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 4GB GDDR5 256bit (GV-N760OC-4GD) Videokártya eladó.
- Sapphire Radeon RX 6700 XT Pulse
- 17 Darab !Hibás! XFX RX 470 8GB (csikozza a képet)(Eladó vagy keresek embert aki javítja!)
- Eladó GIGABYTE GTX 1060 3gb OC Verzió!
- Gamer Gépből! Asus GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming Whit 2027.02.16-ig magyar számlás gari!