Hirdetés

2019. augusztus 23., péntek

Hozzászólások

(#1) Cifu


Cifu
(nagyúr)

"Csak" 3 óra? Ki az, aki 3 órát kibír VR játékban? :F

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#2) AGE-T


AGE-T
(senior tag)

Majd talán a következő irányító tudja már a teljes kezet követni. Egy kesztyű formájú irányító kellene, amiben benne vannak az érzékelők. Ne kelljen fogni ezeket a kontrollereket. Tudjak egy fegyvert fogni a kezemben, amit fel kell húzni, mint egy igazi fegyvert, ezt megspékelve force feedbackel. Oculusnál már megy is egy hasonló teszt.

For SALE: http://bit.ly/1aepGxI

(#3) -Faceless-


-Faceless-
(őstag)

Azért arra kíváncsi vagyok, hogy lehet egy ilyen kontrollernek stabil fogása, ha minden ujj bombon helyezkedik. Az ötlet nem rossz, de biztos fogás nélkül esetlen lesz használni...

(#4) nbg válasza -Faceless- (#3) üzenetére


nbg
(senior tag)

Azt nem tudom, de a bombont nagyon szeretem...

I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

(#5) Kashim válasza -Faceless- (#3) üzenetére


Kashim
(őstag)

Úgy működik, hogy a kézfejedre és a csuklódra van rögzítve fixen és mikor megmarkolod, akkor fogod meg a dolgokat a programon/játékon belül is. Tehát teljesen elengedheted az egészet, akkor is ott marad és mozog veled együtt, követi a kezed. Ha pedig újra meg akarsz valamit fogni, csak rámarkolsz, vagy ha csak a mutató ujjaddal akarod megérinteni, akkor azt teszed rá stb. Szerintem nagyon jó ötlet.
Kép a használatáról.

nbg #4 :P

[ Szerkesztve ]

(#6) Kopi31415 válasza AGE-T (#2) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

Rendes FF kesztyűben még jó ideig nem lesz. Bohóckodós meg szerintem felesleges.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#7) -Faceless- válasza Kashim (#5) üzenetére


-Faceless-
(őstag)

Oh, ez az eredeti képen egyáltalán nem így jött át. De tényleg jól mutat, jópofa lenne egy alkarhoz rögzített stabilizátorral úgy még természetesebben mozoghatna a kézfej, viszont már így is nagy előrelépés.

nbg#4 Pedig esküszöm, hogy 2-szer visszaolvastam...

[ Szerkesztve ]

(#8) macilaci78 válasza AGE-T (#2) üzenetére


macilaci78
(Korrektor)

Előbb-utóbb felfedezzük a paintballt, airsoftot, gokartot, egyebeket. :U

Egyszobás garzon Szegeden a Cserzy M. utcában eladó, akár garázzsal is a parkolóövezet határán. https://ingatlan.com/29949866

(#9) haxiboy válasza AGE-T (#2) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Leapmotion?

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#10) #09819904 válasza Cifu (#1) üzenetére


#09819904
(törölt tag)

Akik majd bekerülnek az újabb Darwin díjasok közé!

(#11) L3zl13 válasza Cifu (#1) üzenetére


L3zl13
(nagyúr)

1 embernek sok, de ha több ember adogatja át egymásnak akkor már nem is annyira.

Aki hülye, haljon meg!

(#12) Kopi31415 válasza #09819904 (#10) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

Ugyan miért tennék?

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#13) #09819904 válasza Kopi31415 (#12) üzenetére


#09819904
(törölt tag)

Majd lesz ebből baleset, amikor Pokemon GO után majd valami lövöldözős játékkal nyomják, aztán egy kocsi alá sétálnak. Főleg majd amikor a vezérlőkkel meg hadonásznak...

(#14) Kashim válasza #09819904 (#13) üzenetére


Kashim
(őstag)

Én most is hadonászok vezérlőkkel, de a nappalimba finoman szólva is ritkán hajtanak be kocsival. :DDD
Szerintem amiről azt se tudjuk eszik-e vagy isszák inkább ne ítélkezzünk, főleg hogy azokat degradálod akik kikapcsolódásra használják.

(#15) #09819904 válasza Kashim (#14) üzenetére


#09819904
(törölt tag)

S hol írtam, hogy a nappaliba hajtanak be? :U
Lesz majd olyan, aki képes az utcán így flangálni.

Pl. így:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/07/25/14/36934CFD00000578-0-The_developers_behind_the_technology_claim_it_could_allow_people-a-8_1469452056008.jpg

(#16) Alchemist válasza #09819904 (#15) üzenetére


Alchemist
(őstag)

Működő Vive-val azért ez nem illyen egyszerű. :)

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#17) Alchemist


Alchemist
(őstag)

Nagy kérdés, hogy az ujjak közvetlenül és arányosan lesznek-e használhatók vagy funkciókat osztanak ki rájuk. Az utóbbi eset nem igazán lenne előrelépés.

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#18) kromatika válasza Alchemist (#17) üzenetére


kromatika
(veterán)

Erre én is kíváncsi leszek

(#19) AGE-T válasza haxiboy (#9) üzenetére


AGE-T
(senior tag)

Ha jól látom azzal az a baj, hogy pont a szenzor fölött kell hadoválj, nincs mozgástered.

For SALE: http://bit.ly/1aepGxI

(#20) haxiboy válasza AGE-T (#19) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Ezért is került az a bizonyos usb port az ocolusra. :K, persze itt is a szenzor előtt kell lenned. Szerintem valami kamerás rendszer a szobába jobb lehet, akár csak valami vékony színes kesztyűkkel ahogy a motion capture is megy.

[ Szerkesztve ]

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#21) pereces válasza AGE-T (#2) üzenetére


pereces
(tag)

Pavlov VR-ben egész jól működik már ez, a fegyvert tartod a kezedben fel kell húzni, tárat lehet cserélni stb. vagy egy fél óráig csak a fegyvereket nézegettem.
De ennek a kézben tartásnak van ám hátránya is pl. jött szembe az ellen kezemben a sörétes persze nem tudok lőni mert hátrébb csúszott az az alsó rész amit kézzel kell tartani. Egész jól megcsinálták de a játék még elégge félkész állapotban van.

[ Szerkesztve ]

(#22) #09819904 válasza Alchemist (#16) üzenetére


#09819904
(törölt tag)

És hol állítottam ennek ellenkezőjét?

(#23) Kashim válasza Alchemist (#17) üzenetére


Kashim
(őstag)

Nem csak végpozíciót érzékel hanem finoman össze tudod csukni a kezed és az ujjak helyzete is finoman változik. Itt egy videó egy tesztről, elég jól látszik rajta hogy működik.

(#24) AGE-T válasza Kashim (#23) üzenetére


AGE-T
(senior tag)

Ez alapján nem látom, hogy komoly fejlődés lenne az oculus touch-hoz mérten.

For SALE: http://bit.ly/1aepGxI

(#25) L3zl13 válasza haxiboy (#20) üzenetére


L3zl13
(nagyúr)

Lol lassan oda lyukadunk ki, hogy a Kinect mégis jó ötlet volt, csak megelőzte a korát.

Aki hülye, haljon meg!

(#26) haxiboy válasza L3zl13 (#25) üzenetére


haxiboy
(addikt)

Nem volt rossz ötlet a kinect, de nagyon kihasználatlan technológia, nem nagyon szerettek rá fejleszteni, drága is volt stb.

Csatlakozz az EVE Online közösséghez : http://bit.ly/JoinEVEOnline

(#27) AGE-T válasza haxiboy (#26) üzenetére


AGE-T
(senior tag)

Lassú volt...VR-ban pont azon megy a rugózás, hogy minél gyorsabb legyen a szett. Motion sicknesst kapsz, ha laggol a kép a cselekményhez képest.

For SALE: http://bit.ly/1aepGxI

(#28) bendi*R


bendi*R
(tag)

Az Oculus Touch három ujjat követ (nem kettőt, mint a cikkben), a gyűrűs- és a kisujj helyére azért nem raktak gombot, hogy legyen mivel tartani a kontrollert. Ezért a középső ujj az alsó három ujj mozgásának felel meg.
Egyébként pont a kontrollernél bizonyult előnyösebbnek az Oculus amúgy technikailag gagyibb tracking technológiája. A vive a lighthouse miatt a kontrollerbe építi a fényszenzorokat és a beépített elektronika számlolja ki a kontroller helyzetét, amit blutoothon keresztül közvetít a HMD-nek, majd az usb-n kereszül a PC-nek. Ettől a kontroller energiaigényesebb és nehezebb lesz.
Ehhez képest az oculus touch csak egy IR ledekkel felszerelt játékkontroller, a trackinget a szenzorokból érkező képfolyamból a PC számolja, így aztán a touch hetekig is képes működni egy db. AA elemmel. Azaz míg roomscale-ben a vive egyértelműen veri a riftet (nem kell 4 usb3 csatlakozó a szenzoroknak meg a hmd-nek), addig a kontrollerben az oculus tűnik sikeresebbnek.
Ettől függetlenül remek dolog, hogy tanulnak egymástól és lassan de biztosan kibontakozni látszik valami iparági szabvány. Az új vive kontroller a rift tulajoknak is jó hír, ugyanis így könnyebb lesz az átjárás a két platform között. Eddig legtöbbször hiába indult el alapjáraton a vive-ra írt program rifttel is, a kontrollerek közötti fizikai különbség miatt a normális játékélményhez meg kellett várni a hivatalos oculus támogatást.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.