Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz ripla #1 üzenetére

    +1, tényleg nem kellene, hogy a fragmentáció, bénázások, drága prototípusok erőltetése kisiklassa a technológiát, mert a jó VR tényleg ütős tudna lenni.

    A mobil viszont csak akkor jó irány, ha a játékhoz szükséges konkrét számítások nem a telón történnek, az csak képernyőként szolgál. A mozi más kérdés, 2x8k-t le fog tudni játszani gond nélkül kb akármelyik SoC 3-4év múlva, különösebb melegedés nélkül.

    A recept 1x-ű, folyamatosan ezt szajkózom a VR-topicocban:

    #1: leszámolni a drótkerítéssel: szemenkénti 8k+ felbontás kell
    #2: ésszerűsíteni az erőforráskihasználást (főleg #1 miatt): szemkövetés, és a 8k+részletességet csak a vakfolt környéke kapja, a perifériának elég a fullHD szint is.
    #3: leszámolni az optikai hibákkal, nem CA és egyéb lencsehibákat szeretnék tanulmányozni, nem azért fizettem a sok pixelért.
    #4: vezetéknélküliség: van 60GHz-es wifi, jelenleg ~4k körüli felbontású jel átvihető vezeték nélkül. Ezt addig kell gyúrni, hogy a PC-ről átmenjen a megfelelő részletességben az anyag. Persze, itt is gyúrni kell a protokollon, hogy a szemkövetés pixelspórolásából a sávszél is profitáljon.

    #3: "de szerintem szét fogja sütni az emberek fejét ez a megoldás." - ha Note7-essel tolják, akkor elképzelhető ;]. Viccet félretéve: a mobil tleg nem erre való, aktív játékkal SzVSz egy év alatt vihetnéd akksicserére a természetesen nem cserélhető akksijú gépet. Viszont streameve, monitorként használva teljes mértékben lenne értelme. Kellően leárnyékolt szemüvegben ~10% körüli fényerőn mehetne a cucc, az aktív wifi-kapcsolat lenne csak az energiaköltség.

    [ Szerkesztve ]

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

Új hozzászólás Aktív témák