Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Reggie0 #1 üzenetére

    A Mantle-re nem szükséges optimalizálás. Van nekik egy guide-juk, hogy low-level API-val mit hogyan, és ide ennyi elég. A Mantle késleltetése önmagában és alapból olyan alacsony, amire a DX11 még agyonoptimalizálással sem képes. A DX11-re azért optimalizálnak, mert alapból nagyon magas az API szoftveres késleltetése. Ezt kell lehúzni elfogadható szintre.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #8 üzenetére

    Inkább azt mondanám, hogy a low-level API-k esetében a driver számos fő feladatát az alkalmazás látja el. Tehát a késleltetésre vonatkozó előnyt is az alkalmazásba kell építeni. Ezen driverrel, vagy más alternatív módon nem lehet javítani. Az alkalmazást kell jóra megírni és nyilván erre van az a guide.

    Amolyan VR Direct csomagja az AMD-nek nincs. Még ha lenne sem támogatnák a fejlesztők, mert marha nehéz működőre összehackelni a rendszert így. Nagyjából öt hónapot venne igénybe a teljes optimalizálás, de az AMD-nél ez felesleges, mert három hónap alatt berakják a Mantle-t és ugyanott vannak a fejlesztők. Az AMD-nek értelmetlen egy saját VR Direct csomagot kínálni, mert a Mantle-lel szimplán hamarabb kész lesz a fejlesztés. Senki sem választaná nehezebb utat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #10 üzenetére

    Itt az idő a kérdéses. Van egy kódod, amit VR-re akarsz optimalizálni. Ez DX11 alatt a VR Direct szerű megközelítéssel nagyjából öt hónap, persze gyártónként. Na most a Mantle beépítése és azon keresztüli optimalizálás még mindig csak három hónap munka és az eredmény ugyanaz.

    Nem. A VR Direct sem hat visszamenőleg. Azt is támogatni kell.

    Mindkettő megoldás hasonló alapproblémákat old meg. A különbség ott van, hogy a Mantle esetében a fejlesztő írja meg, hogy működjön a játék a VR alatt, míg a VR Direct esetében ez magának a csomagnak a része és a fejlesztőnek arra kell dolgoznia, hogy a motort addig hackelje, amíg a csomag nem működik. Ezért tart tovább a VR Direct beépítése, mert nehezebb egy előre meghatározott működéshez igazodni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #11 üzenetére

    Igen. Amióta elérhető a Mantle.

    Tehát mint mondtam az AMD nem fog direkt VR csomagot kínálni, ahogy az NV, mert egy fejlesztő számára sokkal egyszerűbb a motorba írni egy olyan VR támogatást, amely igazodik az adott motor képességeihez. Egy VR Direct csomaggal a kész motort kell addig módosítani, amíg a csomagba épített rutinok nem kezdenek el működni. Ez sokkal nehezebb feladat. Persze ez is megoldható, csak kétszer több ideig is tarthat a fejlesztés.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #15 üzenetére

    Igen. Ennek az oka csupán az, hogy tudod hogyan működik a motor és arra képes vagy ráhúzni egy támogatást. A kód ezen belül úgy módosítható, ahogy az ideális a VR és a motor szempontjából. A VR Direct koncepció nem ilyen. Az egy kész csomag, amit célozni kell a motorral. De ha nem működik, akkor a motort kell módosítani, méghozzá addig, amíg működésre nem bírható a támogatás. Itt alapvetően annyi az akadályozó tényező, hogy sokszor nem tudni min kell változtatni a motorban, hogy xy funkció működjön, tehát az egész egy gyakorlatias programozás lesz, ahol leginkább megtippelésre történik a következő fejlesztői lépés. Ezért tart tovább a beépítése.
    Ha van más lehetőség, akkor ilyet senki sem akar, mert szenvedés olyan dologra írni támogatást, aminek a működését nem látod.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz tlac #17 üzenetére

    N. Timmonstól. Az új Elite VR-t is támogat. Az AMD-nél nagyjából két és fél hónap beépíteni a Mantle-t és nagyjából két hét ráhúzni a VR-t. Az NV-nél a már kész DX11 kódot hozzávetőleg öt hónap kutatás úgy szerkeszteni, hogy tényleg jó legyen a VR-hez. De Itt fontos, hogy ez nem célzott programozás, hanem tippelni kell, hogy min kell változtatni a kompatibilitás javításához. Tehát nincs fix programozási időigénye. Az öt hónap az egy reális becslés egy ilyen munkára.

    Ugyanaz amúgy a probléma, mint az SLI/CF-nél. Egy driver hacket célzol (VR esetén nem egyet, hanem többet), és a motor működését változtatod, hogy a hack jobban működjön. Ha nem sikerül kezded elölről, és ez addig megy, amíg nem működik.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák