Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vicoo
senior tag
Melyik Wolfeinstein?
-
dekoninck
aktív tag
Vagy ez
Ha jól tudom, a Javascriptek helyett sokszor már szerveroldali programok végeznek mindenféle műveleteket, szóval van létjogosultsága...
Asszem a böngészőm még nem képes e játék futtatására...
[ Szerkesztve ]
-
oO7
őstag
pont hogy a szerver oldalt kezdik a kliensre költöztetni javascript formában...
amúgy hogy a hírhez is szóljak...
szerintem hülyeség játékra ilyet használni... iszonyatos mennyiségű extra teljesítményre van szükség ahoz, hogy realtime készítse a videót a játékból... ezen túllépve meg ugye ott van a nem kicsi lagg amin a nagyobb sávszélesség sem fog látványosan sokat javítani...
mellesleg ez is csak egészen addig ennyire "egyszerű" amíg a kliensen csak billentyűzet meg egér van és például nem valami Kinect vagy hasonló bonyolultabb szenzor ami nagy mennyiségű adatot küldene a szerverre feldolgozásra...
szerintem túl sok sebből vérzik ez a koncepció és sok hibáját még csak elvi síkon sem lehet javítani mert by design olyan amilyen...[ Szerkesztve ]
-
LordX
veterán
Mindig újra meg újra kitalálják a vékony klienseket, az mindig és mindig pofára esnek vele. Most se lesz másképp, az a lag az nem fog elmúlni, hacsak nem fog euróbilliókat (magyar billió, nem angol) adományozni az ISPknek az Intel, így meg konkrétan használhatatlan.
-
Brown ügynök
senior tag
A különböző feladatok időigényének kiszámítása kicsit az Eredetre emlékezetezett.
Egy ideig még biztos nem lesz jogosultsága. Az internetkapcsolaton ugyanis sok múlik. + ugye a technológiát is csiszolni kell még.
"hacsak nem jön a jó tündér break utasítás képében..."
-
atti_2010
nagyúr
Akkora lesz a lag mint az állat, ez sem lesz még vagy 6-7 évig.
AlchemistMobilnet? Még a kábelesen sem megy.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Arena87
aktív tag
Amíg a letöltés/feltöltés nem lesz szinkronos addig ne is gondolkodjanak felhőben futtatott alkalmazásokról.
DL: 13 Mb/s
UP: 0,71 Mb/s[ Szerkesztve ]
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
-
DMG
senior tag
Amikor ez a téma felvetődik, akkor mindig elhanzanak az ellen érvek. Ahogy a cikk is írta, meg már én is leírtam pár helyen, jópár évig nincs esély arra, hog yez hatékonyan tudjon működni. Sőt, ha összeadjok a késleltetéseket, akkor is gyenge, ha elképzelhetettlen sebességgel száguld át az adat a neten.
Vállalati szférában van létjogosultsága, de még ott sem minden helyzetben lehet alkalmazni. Fejlesztői és teszt környezetekben kiváló, ott nem kell annyira szétszeparálni az erőforrásokat. Éles üzemben viszont az üzletágak szempontjából kénytelen vagy szétszeparálni, mert hiába bika a szerver a felhőben, ha valahol lassú az adott üzleti alkalmazás, majd a cloud rendszerre fognak mutogatni, plána, ha egy idő után elfogy az erőforrás, akkor nem egy helyen, hanem egyszerre mindenhol fogy el, míg szeparált erőforrásnál csak az szenved hiáynt ahól épp elfogyott a memória.
Ugyan ez igaz lenne az élet képes játékra használt felhőre is, most mi van. Ha gyenge a géped egy adott játékra, akkor nem játszol vele, ha a felhő gyengül akkor senki sem játszik. Persze folyamatos bővítés, meg fejelsztés, az viszont pénzbe kerül, és nyílván ugyan úgy feled fizettetik meg, szóval ugyan ott vagy, mintha vennél egy rohadt erős gépet otthonra, és az legalább a tiéd, nem más zsebét tömöd, mert ügye ha veszel egy VGA-t akkor kifizeted a kereskedő hasznát, ha előfizetsz egy cloud acountra, akkor kifizeted a hasznát annak aki kifizeti a kereskedő hasznát. Nem tudom érthető-e
MOD:
Még egy gondolat, az évek fejlődést hoznak, szóval lehet itt 6-7 éveket saccolni, de a játékok is fejlődnek, és szerintem az életbe nem éri utól ez a fajta fejlődés a játékok gépigény beli feljődését, vagyis 6-7 év múlva a wolfeinstein-el lehet majd felhőben játszani, nagy élmény lesz.
[ Szerkesztve ]
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
MongolZ
addikt
"vagyis újabb 40 ms-os büntetésre kell számítani"
Az angol "penalty"-t ne fordítsuk már "büntetés"-re, ez a magyar nyelvben teljesen értelmetlen. Mostanában már egy csomó cikkben szerepelt ez a (félre)fordítás.
Szerintem meg igenis van létjogosultsága a közeljövőben, csak nem az akciójátékoknál. Ha sikerül ezt a kb. 150-200 ms-os késést csökkenteni 100 körüli értékre - és miért ne sikerülne, csak idő kérdése -, akkor képbe kerülnek olyan játékok, mint stratégiák, kaland, stb.
Továbbá vállalatszinten most is elképzelhető: egy nagyteljesítményű szerver, a többi "számítógép" csak kliens és az összes számításait a szerver végzi.[ Szerkesztve ]
-
banhammer
veterán
Hát ez meg kicsit arrébb van.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
yakuza.tora
addikt
Ennek nem igazán látom értelmét. Hatalmas kapacitást kell kiépíteni, és ennek folyamatosan rendelkezésre állni. A kihasználtság pedig elég kérdéses.
Gondolom, ennek a szolgáltatásnak az előfizetése sem lehet olcsó dolog...Alléz Olympique de Marseille!
-
#51736960
törölt tag
honnan a francből szedik a számítási teljesítményt?
mondjuk egy szerver 10-20x erősebb egy átlag asztali konfignál, tehát egy többmillás szerver kiszolgál max 50 játékost?
köszönjük emese... -
.mf
veterán
Mindig felhúznak ezek a hírek. Józan paraszti ésszel belegondolva is tudni lehet, hogy a videójátékok húzócímeinek döntő többségében még a legjobb eset lagja is mesze elfogadhatatlan. Mégis, mindig jönnek ezzel újra és újra, irdatlan pénzeket szórnak el rá. Béreljenek fel engem, s azokból a jó kis tanácsadói fizetésekből örömmel a fejükbe verném, hogy ez NEM FOG MŰKÖDNI, MERT FIZIKAILAG LEHETETLEN. Külön örömömre szolgálna, ha ezt kalapáccsal tehetném
S nem csak a lag az egyetlen banánhéj. Ott van az adatmennyiség is: FullHD felbontáson, még erős tömörítéssel is, a 60FPS azért tekintélyes adatforgalmat generál. Sávszél tekintetében Amerika jelentősen le van maradva, ami a fő felvevőpiaca lenne. De még ennél is súlyosabb, amin a vékony kliensek is anno elvéreztek: ha a szerver nincs megfelelően méretezve? A lag csökkentése érdekében sok szervernek kell lennie, tehát egy-egy szerverre kapcsolódó felhasználók viszonylag közel lesznek egymáshoz -- azonos lesz az időzóna, a csúcsidő is, amiben lehetnek olyan szép teljesítmény-igény-csúcsok, amik szépen letérdeltetik a szervert.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
DMG
senior tag
válasz #51736960 #17 üzenetére
Még ha bele is feccölnének annyi milliót, hogy kiszálgálj a ajátékos társadalmat, nincs az a négyzetméter ahol ez el is fér (pláne 2x, mert ügye clustert illik építeni egy ilyen szerverből), arról nem is beszélve, hogy egy szerverkönyezethet fejlettebb infrastruktúra kell, mint egy asztali gépnek. Klimatizált helységek, rengeteg energia, komplett üzemeltető gárda. Bele se merek gondolni, mennyi lenne a havidíj.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
Semm1
tag
Én sem hiszek ebben, ez is csak arról szól hogy több pénzt keressenek a nagy cégek. Megveszem magamnak a gépem(amihez valószínű új foglalat, chipset kell majd mert a régi nem kompatibilis ), és mondjuk havonta fizetek majd azért ha játszani szeretnék vele. A végén az lesz hogy szolgáltatóknál kell megvenni a gépet, mint a mobilokat mert A szolgáltatás nélkül úgysem ér sokat.
Biztos kell még pár év, szerencsére, mert ilyen internet hálózattal nem lehet beindítani az egészet. -
Suker10
aktív tag
Pont az ellenkezője történik.
Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
Male
nagyúr
Ráadásul most azzal magyarázni, hogy a számításigényes feladatot átvenni szerverekkel... pont amikor a játék futtatásához már bőven megvan mindenkinél a megfelelő teljesítményű gép.... ( még régen magyarázható volt ezzel, de most, amikor 6-8 magos procik, 1600 shaderes VGA-k meg hasonlók vannak? )
Ráadásul a net terhelése a rengeteg 1080p-s streammel... nomeg a szerverek... egyszerűen nem hiszem el, hogy ez összességében megérné. ( persze be lehet lőni az előfizetési díjat úgy, hogy gazdaságos legyen, csak azzal a felhasználó kizárt, hogy jól járna, max ha nagyon-nagyon keveset játszik )
-
atus72
senior tag
Szerintem működhet a dolog csak nem a mai játékok 90%-nál (FPS) ahol az is számít hogy milyen egered van...
De stratégiai játékoknál abszolút müködöképes a dolog csak szerintem (nem tudok statisztikát felhozni) a tömegek nem ilyen játékokkal játszanak...
De erősen kétséges nekem hogy ez rentábilis lesz ... bár amilyen tempóban fejlődik az ipar... itt most a többmagos procikra gondolok akkor nem lehetetlen a dolog, a lag is csökkenhet pl az új LTE mobil hálózat is jóval kisebb késleltetéssel megy mint a 3G szóval nem lehetetlen, én egy 5 éves távlatban el tudom képzelni hogy ha nem is csúcsgrafikával de elég szép eredményeket fognak elérni...[ Szerkesztve ]
-
atus72
senior tag
Azt is eltudom képzelni hogy tényleg megvalósul egy totális kontroll [1984, skynet.. ]
és egyszerűen nem lesznek desktop alkamazások, viszont a játék lehetőséget nem vehetik el a néptől ezért marad ez a megoldás full kontroll alatt...
szar lesz nekünk tudom de nagyon efelé haladunk (FB, mobil) -
Male
nagyúr
-
Freddy TNT
őstag
1 ,Nem tetszik a dolog, jobban szeretem ha az asztalomon van a vas és a DVD is. Azonban:
A Commodore mikor megjelent álmodni se mertek volna, hogy majd egyszer a gépek össze lesznek kötve pláne, hogy játszanak bárkivel a világhálón. Főleg nem 40ms-os késéssel.Most itt mindenki nyávog hogy nem megoldható. 10 éve még ötletként sem létezhetett ez. Ha mindenki így gondolná akkor most tücskökkel meg bogarakkal nyomnánk FPS-t.
Sok pénz meg bla bla bla. Volt mikor 40.000 -nél nem is volt olcsóbb alaplap. Most meg fillérekért lehet venni (jó, persze sz@r tudom én) Ráadásul akkor még többet ért a forint mint ma....
2;
Arra senki sem gondolt, hogy a számítási felhő ha működne akkor megszűnne a warez ? Nem lesz vásárolható játék hanem csak előfizetés. Ha fizettél játszhatsz ha nem akkor nem. Mint a pénzbedobálós automaták....
Ha a programozók nem írnának csak a felhőhöz játékot, OP rendszert, stb-t akkor bezony csengetünk mint a katonatiszt.
Ha nincs warez, akkor elvileg rögtön meglenne a pénz a szükséges szerverekre. -
Male
nagyúr
válasz Freddy TNT #27 üzenetére
Szerintem a vékonykliens + szerver nem épp friss találmány, és mégcsak nem is 10 éves.
A warez megszűnte... háááát, a fene tudja. Biztos, hogy kitalálnak rá valamit, végülis a WoW és társai is mennek erre-arra, pedig az is előfizetős, stb. (igaz, ott a program nagy része lokálisan fut).
-
Zull
senior tag
"pont amikor a játék futtatásához már bőven megvan mindenkinél a megfelelő teljesítményű gép.... ( még régen magyarázható volt ezzel, de most, amikor 6-8 magos procik, 1600 shaderes VGA-k meg hasonlók vannak?"
Ja persze, a játékok pedig megmaradnak a mai szinten, sőt, 20 év múlva még mindig mindenki mariozni akar majd... Nem tűnt még fel, hogy az up-to-date játékok mindig kihasználják az aktuális csúcshardvert? (Most abba ne menjük bele hogy ez mennyire a hardver lobbi és az ütemtervre, kapkodva rohanva írt és emiatt igénytelen kódból adódó probléma) Ha jönnek az erősebb hardvareek, akkor jönnek a nagyobb gépigényű játékok is, szóval az aktuális maximális teljesítmény és maximális teljesítményigény hányadosa egy időtől független állandó (és nemmellesleg nagyon közel van 1-hez) Ez olyan kb mint ha azt mondanád hogy rakj be egy 100ast a bankba, fagyaszd le magad pár ezer évre, aztán amikor feléledsz milliárdos leszel. Hát a nagy lópéniszt, ugyanis az aktuális banki alapkamat mindig alacsonyabb mint az infláció, szóval lehet hogy milliárdos leszel ugyan, csak bagót nem fog már akkor érni az a mennyiségű pénz. Na a hardver kb pont ugyan ez, lehet hogy 5 év mulva egy telóba integrált proci is hozni fogja az i7 szintjét, de azt is garantálom hogy az a proci maximálisan ki is lesz használva.
Szóval: Your argument is invalid
-
zoltanz
nagyúr
válasz Freddy TNT #27 üzenetére
Miért pl a zárt torrent trackereken, szerinted senki nem használ aránynövelő segédprogikat, dehogynem sokan. Ugyan ez lesz a felhővel is sztem.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
DMG
senior tag
Eltünt ezzel akpcsolatban a HSZ-em, bizots nagyon sértő volt. Vagy mi.(Ja meg van még csak feljebb, de ugyan ez volt a felvetés mint általad)Szóval a játékok 10% miatt nem érdemes kiépíteni egy ilyen rendszert, amikor a 90% hoz építesz otthoni gépet, hogy azokkal tudjál játszani, szóval ugyan úgy játszhatsz otthonról a 10%-al is.
Azt meg én nem látok, hogy efelé haladnánk, nekem mind otthoni és mint szerver környezeti végfelhasználónak az jön le a tapaztalatokból, hogy ez csak egy mellék vágány, ami vagy bejön, vagy nem, de inkább a nem felé hajlok.
[ Szerkesztve ]
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
DMG
senior tag
Már nin csedit.
A lényeg, amit a kolléga is írni akart szerintem, hogy a hardverek utol érték a játékok követelményeit, innetől meg együtt fejlődnek, szóval nincs értelme a vékony kliensnek, főleg, hogy sokan státusz szimbólumot csinálnak abból,h og ymilyen gépük van, szóvalakkor is megveszik a csúcskártyát, ha a vékony kliensbe nem is kell.
Ami meg a fejlődést illeti, fejlődhet ugyan a felhő, és nőhet az adatsebesség, de azzal együtt fejlőnek az igények is, vagyis ahogy haladunk előre az évekkel úgy nő az adatmennyiség is, amit el kell juttatni a kliensig, és az elég sok idő, amíg utóléri az adattovábbítás a grafikai fejlődést. szóval max a dédunokáink.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
lujó55
őstag
Jó dolog a cloud számítás, csak nem jön be az ára a technikának. Ezért kell megtámogatni úgy, hogy kiterjesztik a grafikus élmény "fokozására" megcélozva ezzel a gémereket, akik fizetnek, mint a katonatiszt! Marketing ez is...
-
Male
nagyúr
Igen, te jól értetted amit akartam írni.
Illetve az is benne van, hogy pl 20 éve azért még finoman szólva is egyszerű grafika volt előállítható az akkori átlag PC-vel, ma viszont már olyan, ami a legtöbb felhasználónak elég. Persze lehet még javítani, de pl hány olyan elemzés volt már, hogy egy játék DX9 és DX10/11 módja között a képernyőmentéseken keresték nagyítóval a különbségeket? Persze ottvan még a fizika és az AI, de ezek sincsenek olyan pocsék szinten, hogy minden felhasználó hatalmas javulást akarjon... a kis fejlődést meg simán követi a HW fejlődése. -
Joachim21
senior tag
Isten óvjon ettől az esőfelhőtől! Inkább erős gépeket gyártsanak elérhető árom, mint h itthon egy képernyőm legyen, ami minden szarért az ő, természetesen nem ingyenes szolgáltatását veszi igénybe. Havonta fizessek elő a felhőre? Ez a legújabb lehúzás terve. Adatbiztonság szintén megszűnik. Privát szféra megszűnik, szép új világ felé haladunk.
Aki kérdez az hülye, de aki nem kérdez az is marad.
-
#95904256
törölt tag
Egyértelműen a cloud computing a jövő.
-
EroSennin
csendes tag
Nagy királyság lesz ez minden FPS gamernek, ha egyszer sikerül megcsinálni megfizethető árban és teljesítményben. Ezek a lagok amikről ír a cikk mind technikai problémák amiket a közeli jövőben meg tudnak már oldani, a mostani rendszereknél viszont megoldhatatlan problémák vannak. A legjobb hogy maga a játék állapot csak a szerveren lesz meg, ami miatt nem lesz többé a laggolás problémája, akármilyen lagja van egy ellenfél játékosnak akár a vacak netje miatt akár mert direkt lagoltatja a kapcsolatát (pl. szotveresen trükközik) abból nem fog előnye származni. Mivel a játék állapota nincs meg a kliens oldalon ezért a wallhack és hasonló trükkök (visszapillantó tükör, ellenfeleket kijelző térképek, ellenfélnél levő fegyverek állapotának kijelzése, stb.) amiket a pénzért vehető cheater progik tudnak jelenleg nem fognak létezni. Aimbotot is nehéz lesz csinálni, hiszen már csak egy videostream áll majd rendelkezésre amiből ki kellene számolnia cheat proginak real timeban hogy a képen jelenleg milyen koordinátára kell célozni. Bár el tudom képzelni hogy 10 év mulva valaki azért fog 16 magos gépet venni hogy egy ilyen elven működő aimbot progit tudjon real time futtatni
Persze speedhack és társai se fog működni, hiszen a kliens csak a billentyűzet, egér és gamepad adatokat fogja továbbítani. Persze az ADSL szolgáltatók örülnek majd, a mostani upload mennyiség töredéke is elég lesz, a download meg csak a beállított video stream bitrátájától függ ami pl. mobil készülék esetén nagyon alacsony, így egy 1Mbit/64kbit szar net is elég lesz játszani ha csak egy mobilról játszik vagy valami 800x600 felbontású streamre fizetett elő mert az olcsó vagy vidéken lakik -
#16939776
törölt tag
Olyan érzésem van hogy magyarázzák a bizonyítványt...
Szóval igazábol a gépem miatt van/lesz lag (helyi hálón belül!) nem a 40ms-számít, á nem
Csak multi lesz felhőben, vagy a szerveren futtatott IA-t is le lehet is le lehet majd győzni
-
#95904256
törölt tag
Úgy látom, hogy a szokásosnál is többen vannak azok akik leragadnak egy-egy részletnél. Szvsz. nem ártana egy írás arról, hogy mi az a számítási felhő, mik az előnyei, hátrányai, korlátai és kilátásai...
-
bitblueduck
senior tag
válasz #95904256 #42 üzenetére
Mindenesetre latszik a hozzaszolasokbol, hogy ez nem jatekra a legoptimalisabb otlet. Ha van egy szervered, ami az ido 99%-aban nem csinal semmit, viszont a maradek 1%-ban pedig majdnem osszeomlik, mert tul van terhelve, oda idealis. Pl suliban targyfelvetelnel 5-15 perces valaszidok voltak a szerver felol, amikor ejfelkor megnyilt, ott jol jott volna a 2-300 ms-os valaszido, nem kell 50 msec alatt. Cloud az jo ott, ahol lehet alkalmazni. Jatek eseten a "vekony kliens" gepem is jo, normal esetben nem kell idonkent 1000x-es szamitasi kapacitas, es az is jol jon, hogy pl nem nyugat europaban rendereli a videokartya a kepet es kuldi budapestre videostreamkent, nem fontos hogy a jatekaimat barhonnet futtatni tudjam stb.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
azbest
félisten
ha jól tudom konzolon sem ritka a célzás rásegítés... ha a késleltetés miatt nehezebb lesz célozni, akkor majd céloznak a játékos helyett... akiknek a cheattel is "jó" a játék, azoknak ez is jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz bitblueduck #43 üzenetére
Mindenesetre az is látszik, hogy sokan csak az aktuális hardverek szintjén tudnak gondolkodni és nem értik meg, hogy a cloud computing egy fejlődő, fejlesztés alatt lévő eszköz / szolgáltatás. El sem tudják képzelni, hogy a 2-300ms-os válaszidő célirányos fejlesztésekkel akár néhány éven belül is a tizedére is csökkenthető. Sőt, arra sem gondolnak, hogy azonos számítási kapacitás mellett sokkal hatékonyabb a centralizált megoldás. De még csak azt sem képesek elképzelni, hogy miféle szolgáltatások valósulhatnak meg vele. Pl. fix havidíjért mindig a legújabb játékokkal játszhatsz egy olyan hardveren ami biztosan kielégíti az igényeidet. A felhasználónak nem kell érteni a hardveréhez, a szoftverbeállításokhoz, stb. Márpedig az ember kényelmes jószág és a kényelemért hajlandó fizetni, stb...
"nem fontos hogy a jatekaimat barhonnet futtatni tudjam"
Most így gondolod. Aztán egyszer kipróbálod, majd megszokod és utána már el sem tudod képzelni, hogy milyen a "felhőtlen" élet...
Hasonló sztori lesz, mint a rádiótelefon. Mikor megjelent, senkinek sem volt fontos, idegenkedtek tőle, fújjolták. Az emberek többsége fontoskodó alakoknak, sznoboknak tartották azokat akiknek "jutott". Pár éven belül ugyanezek az emberek már azokat nézték le akiknek nem volt...
A párhuzam a technikai oldalon is megvan / meglesz. Ugyanis senki ne képzelje, hogy a mobiltelefonok már az első szériától kezdve színes, grafikus kijelzővel, audio-, videolejátszóval, internet lehetőséggel, stb. voltak felszerelve. A colud computingnak is ki kell forrnia magát.
-
shaddam
aktív tag
Szép és jó dolog amiről egyesek álmodoznak,de megfeledkeztek egy dologról:Mégis milyen játékok lesznek?
Az MS,Sony,Nintendo címek alapból esélytelenek,maradnak a pc-s multiplatformok(amik aztán köztudomásúan milliós számban mennek el az első héten..).Azt meg senki ne képzelje hogy a világ fejlettebb részein ahol a pc gaming egy szűk réteg befizetnek erre.Ha megoldanák a lagot akkor sem érdekelne hiszen az az 1-2 említésre méltó pc játék még egy laptopon is elfut, minden másra ott a konzol(sőt)RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
#95904256
törölt tag
válasz #16939776 #49 üzenetére
Szvsz. mire ledobálják azt a "20000 szervert", addigra a lag sem lesz jelentős.
(Különben nem sok értelme lenne ledobálni, mert eladhatatlan lenne...)Másfelől kétlem, hogy a hagyományos szerverek felépítésében kellene gondolkodni. Lesz pár szolgáltató, néhány nagyteljesítményű vassal aztán tessék fizetni...