Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Reggie0 #82 üzenetére

    legutóbb úgy jártam, hogy el akartam vinni az autót egy munkára, kaptam három hétre időpontot. nagy nehezen megoldottam, hogy a három hét jó legyen, elvittem az autót, kifizettem a munkadíjat, majd amikor megnéztem közelről, kiderült, hogy a meló fele nincs elvégezve. reklamáltam, kijött a fickó és 10 perc alatt elvégezte. a helyi márkaszerviz közölte, hogy nincs villanyász emberük, tehát ha elektromos baja van az autónak, akkor 150 kilométerrel odébb vigyem, a másik szervizükbe. a gumisom közölte, hogy ezzel az autóval hozzájuk ne menjek futómű állításra, mert nincs hozzá szerszámuk. a másik szerviz, ami márkaszerviz volt anno, 90%-os alkatrész-árkulccsal dolgozott. emiatt megkérdeztem azt a márkaszervizt, ahova a bátyám hordja az autóit, hogy vezérléscsere mennyi lenne náluk, benyögtek egy laza 330 ezer forintos alkatrészárajánlatot úgy, hogy csak a szűken értelmezett alkatrészek voltak benne. ehhez képest az itteni bosch szerviz 120 rugónyi alkatrészből mindent lecserélt, amit ilyenkor szoktak.

    és akkor arról még nem is beszéltem, hogy itteni, akkor még márkaszervizben két hetet dekkolt az autó vezérléscserével, mire meguntam a kamuzást, és kivertem a szerelőből az infót, hogy azért nincs kész az autó, mert nincs hozzá célszerszámuk, és ő nem akarja anélkül szétbontani, a munkafelvevő meg erőlteti, hogy kókányoljon. vagy hogy kifizettetnek 6700 forintnyi munkadíjat "autó forgalomra való alkalmasságának ellenőrzése" címén úgy, hogy amikor kiállok a kocsival a szervizből, két izzó ki van égve.

    nem sorolom tovább, pedig volna még.

    úgyhogy az a véleményem, az autószerelés mostanában sima átb.szás kategória. és sok esetben akkor sem kapsz megfelelő szolgáltatást, ha eltűrnéd, hogy anyagilag átvernek.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák