Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • borg25

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz llax #71 üzenetére

    70 misiért kapsz egy 100 személyt befogadni képes buszt. Ezt önvezérlő gépkocsiból 25-el tudnád megoldani (4 utas) önvezérlés nélkül 33 (3 utas+ 1 sofőr)
    Ha 3 millából kihozol egy önvezérlő autót és engedélyezteted akkor van kapacitás tekintetében pariban a busszal. Minden másban bukta: üzemanyag fogyasztás, környezetszennyezés, helyszükséglet (mert ugye nem egy busz megy az utakon, hanem 25 kocsi ami min 6-7 busz méret, ami dugónál hátrány)
    Az emberek már így is sírnak, hogy drága az állam miért ünnepelnék, hogy a drágább car sharinget támogassák a tömegközlekedés helyett?

    Mondjuk kiegészítő tömegközlekedési eszközként talán lehet esélye, mikor arra építesz, hogyha 25 kis egységed van 1 nagy helyett (félreértés ne essék a 70 millás busz az is sima, nem csuklós) akkor 25 különböző helyen közlekedhet, esetleg sűrűbben, app segítségével kérhetsz egy buszt, hogy jöjjön érted stb. De ezért felvállalod a nagyobb költséget (üzemanyag + működési költség) s az emberek is elfogadják.

Új hozzászólás Aktív témák