Hirdetés

2019. augusztus 19., hétfő

Hozzászólások

(#23) bambano válasza borg25 (#22) üzenetére


bambano
(titán)

és akkor elővesszük az értve olvasás képességét:
amikor megállok tankolni, nem azt számolom, hogy mennyi MJ megy bele a tankba percenként. nulla értelmű információ. azt számolom, hogy az autópályáról való letéréstől az autópályára való visszagurulásig mennyi idő telik el, és közben mekkora hatótávra tankoltam. vagyis nem, hanem hogy elég legyen hazáig minden. és a mindenbe a hólyagom szabad kapacitása is beletartozik.

tehát ha egy bmw i3-at fel tudok tölteni annyi idő alatt egy Pest-Debrecen távra, amennyi idő alatt megtankolom a mostani autómat ÉS KIMEGYEK A BUDIBA (ezt a kitételt nem sikerült észrevenni), akkor nekem az elektromos autó már jó lesz. A porsche 350 kilowattos töltője 10%-ról 80% fölé 3 perc alatt tudja feltölteni a bmw i3-at, plusz még jut neki nagyjából 10 perc, amennyi idő alatt én leengedem a saját hűtővizemet (ismét csak szót emelek a funkcionális analfabétizmus ellen). Tehát nagyjából 15 percnyi időt kap a töltésre, mert nagyjából ennyit tartózkodom a benzinkúton is. ennyi idő alatt pedig tol bele annyi töltést, hogy hazaérek.

tehát a töltés para ma kísérleti jelleggel, nemsokára kommerciális szinten is megoldhatónak tekinthető. a villanyautózás egyéb paramétereiről ebben és az előző hsz-emben nem nyilatkoztam.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.