Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz Bici #106 üzenetére

    "Viszont azt nem értem, hogy a szoftver készítői miért nem hitelesítik a felhasználót support nyújtásakor"

    Mert ha van shareware/trial verzio is a szoftverbol -- az pedig pl. utilityknel bevett gyakorlat --, akkor a kaloz egyszeruen azt mondja, hogy trial verziot hasznal, es ha javitjak a szoftverben talalt hibat, vagy beepitik a megalmodott uj funkciot, akkor vesz majd licencet. Szamtalan esetben, amikor megadja a juzer a nevet is ilyen support ticketeknel, nagyon jol lehet kovetni azt, hogy vegul 10-bol 9 esetben ilyenkor -- me'g ha a hibat ki is javitjak a szoftverben -- sem lesz belole vegul vasarlas. Az igazan "vicces" az, amikor jonevu ceg jon ugyanilyen support keressel, amihez persze a legtobb fejleszto maskepp all hozza (hiszen megsem csak Kis Pista, hanem X Zrt. vagy Inc. mondjuk), csak aztan vegul a ceg folytatja tovabbra is a kalozverzio hasznalatat es/vagy megsem akarja vegul megvenni a licencet...

    Aztan vannak a kevesbe furmanyos, mondhatni koca kalozok, akik kepesek a support ticket kuldesekor a "Product Key" mezobe megadni a kaloz kulcsukat, amit egy keygennel generaltak. Aztan amikor az ember (supportos) rakerdez, hogy ezt megis mikor es hogyan vasarolta, akkor hirtelen eszbekap, es kuld egy masik kulcsot, hogy az a jo kulcs. De persze az is kalozkulcs :W A sztorikat me'g lehetne folytatni...

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés