- Milyen TV-t vegyek?
- Asztrofotózás
- 3DMark Vantage eredmények
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen egeret válasszak?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
ma Újabb EV brand rukkol elő okostelefonnal, ezt a formát viszont már láttuk valahol.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #16 üzenetére
Arról szól a hír, hogy az ultramobil szinten lesz némi esélye az Intelnek befogni az ide szánt ultramobil AMD APU IGP-jét. Még akkor is, ha ez az esély hangyafasznyi.
A Gen12 lesz az első fejlesztés, aminek egy hangyafasznyinál nagyobb esélye lesz bármit is elérni. De ez eléggé nyilvánvaló, elvégre Krzanich 5 éve kivette innen a pénzt. Renduchintala most rakja vissza, egy idei tervezet szerint 2024 az a céldátum, amikorra a teljes versenyképességet jelölték meg. [link] - itt le is írtam, hogy mi van megjelölve ezekben.Vannak a linken játéktesztek is. Az Assassin´s Creed Odyssey-ben a Vega 11-es IGP 2,8-szer gyorsabb a Iris Plus Graphics 655-nél, a Forza Horizon 4-ben 3,1-szer, a Shadow of the Tomb Raiderben 2,3-szer, ésatöbbi. Az a baj a játéktesztekkel, hogy az Intel közel öt évig minimumon pörgette a szoftverfejlesztéseket, tehát driverük is leginkább a 3DMarkra van optimalizálva, miközben az AMD azért abban az öt éves periódusban is öntötte a pénzt a driverbe, amikor az Intelnek ez a csoportja tartaléklángon működött. Ezt hiába építette vissza az utóbbi pár hónapban Renduchintala, azt az elvesztett öt évet vissza kell hozni, és az közel fél évtized lesz megint. Emiatt a 3DMark az ideális a hardver valós teljesítményének a meghatározására, mert a játékokban, különösen az újakban sokkal nagyobb a lemaradás.
Egyelőre a Vulkan drivert rakták rendbe. Az működik, de gondot jelent, hogy különálló a DX12-es implementáció, tehát az anyagiak szempontjából drága a driver fejlesztése. A következő körben elvileg azt csinálják, hogy a Vulkan eleve egy strukturált implementáció lett, tehát a platformközeli rétegére írható lenne egy magasabb szintű szoftverréteg, amivel a DX12 támogatását át lehetne alakítani. Így gyorsabb lenne az explicit API-kra vonatkozó szoftveres háttér fejlesztése, illetve kevesebb pénzbe is kerülne. Csak ezek nem mennek egyik napról a másikra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.